Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvin PS3?

Vastaus: Mistä halvin PS3?

Tuo muuten oli hiukan harhaanjohtava mainos verkkokaupalta, koska todellisuudessa tuo 269,90e koski vanhan mallista ps3, eli ei slim mallia.

Kyllä mä tiedä yhden, joka tolla hinnalla tilas PS3:n ja ihan Slim -mallin sai.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Olin lounaalla ja kuulin ohimennen jonkun puhuneen PS3 Slimistä 250Gb, 2 ohjainta ja 2 Blu-ray elokuvaa yhteishintaan 369€. Onko kukaan törmännyt tämmöseen tarjoukseen ja missä se vois olla?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

löytyykö tuon tilauksen tehneeltä käyttökokemuksia? eli siis mitä toi international-versio tarkoittaa käytännössä? itekki tekis kovasti mieli ps3 ja oon nyt alkanu kattelee eri hintoja, ja toi on kyllä halpa :) mutta onko tossa international-koneessa suomenkieliset valikot yms? tuon esittelytekstin perusteella puuttuisi ainoastaan suomenkielinen manuaali..? onko itse koneessa mitään eroja täältä (esim gigantista tms) ostettuun?

edit. tarkoitan siis käyttäjän mävaan viestiä, josta linkkikin löytyy..tuliko postikuluja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

mutta onko tossa international-koneessa suomenkieliset valikot yms? tuon esittelytekstin perusteella puuttuisi ainoastaan suomenkielinen manuaali..?
Ero on nimenomaan vain tuossa manuaalissa. Valikot saa kyllä suomeksi, ja muita eroja ei näin nopeasti ajateltuna tule edes mieleen.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Ero on nimenomaan vain tuossa manuaalissa. Valikot saa kyllä suomeksi, ja muita eroja ei näin nopeasti ajateltuna tule edes mieleen.

Voiko tuollaisen "international" koneen sitten tarpeen tullen huollattaa suomalaisen maahantuojan kautta? Vai miten tällaisen koneen kanssa sitten toimitaan?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Voiko tuollaisen "international" koneen sitten tarpeen tullen huollattaa suomalaisen maahantuojan kautta? Vai miten tällaisen koneen kanssa sitten toimitaan?
Kyllä voi, mutta nopeammin saat takuuvaihdon hoidettua suoraan ostopaikan kautta.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Nyt kun näitä hintoja on tullut kyttäiltyä useampanakin päivänä, niin näyttäisi markantalo tiputtaneen 120Gb ps3 slimin hinnan 288e. Tuo on jo ihan kohtuullinen tarjous ottaen huomioon, että se tulee kotiovelle toimitettuna tuolla rahalla.

Tosin pitää varmaan itse odotella tuonne välipäiviin asti, kun verkkokauppa ja gigantti/markantalo tuntuu noissa hinnoissa kilpailevan aika ahkerasti, että josko se verkkokauppa tiputtaisi sen hinnan taas sinne 269e, niin voisi hakea pois. :)
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

PS3 Slim 250 GB - Capi-Online
Tuolta lähtee 250 gb:n PS3 Slim hintaan 299€. Sunnuntaina tilattiin ja eilen haettiin pois postista...


onko kellään tietoo tän kyseisen kaupan toimivuudesta/luotettavuudesta?? pitääkö toimitusajat yms paikkaansa? ajattelin ite laittaa nimittäin nyt tilaukseen..! on sen verran halpa hinta..vituttaa ku en aikasemmin tarttunu siihe gigantin tarjoukseen samalla hinnalla.. :/

edit. mistäs helvetistä ton tuolta pystyy edes ostamaan?? ei oo missään mitää lisää ostoskoriin-nappulaa..?!?! noille lisätarvikkeille löytyy kyllä omat namiskansa mut ei itse koneelle? mahtaako sittenkä jäädä vaan haaveeks :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Joo ite tos pari viikkoa sitten tilasin markantalosta ps3 slim 120gb:sen hintaan 268€ ja hintaan sisältyi kotiinkuljetus. ei mielestäni paha hinta.. Nyt hinta näkyy olevan vähän korkeampi.:D
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Itselläni ainakin näkyy lisää ostoslistaan nappula.

joo niin näkyy ostosLISTA-nappi, mutta ei ostosKORI-nappia, niinku noissa kaikissa muissa tuotteissa..!? ja ku koitin ton ostoslistan avulla nii se vaa laitto sen johonki helkutin listaan, eli ei siis mitää käytännön hyötyä :(
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

onko kellään tietoo tän kyseisen kaupan toimivuudesta/luotettavuudesta?? pitääkö toimitusajat yms paikkaansa? ajattelin ite laittaa nimittäin nyt tilaukseen..! on sen verran halpa hinta..vituttaa ku en aikasemmin tarttunu siihe gigantin tarjoukseen samalla hinnalla.. :/

edit. mistäs helvetistä ton tuolta pystyy edes ostamaan?? ei oo missään mitää lisää ostoskoriin-nappulaa..?!?! noille lisätarvikkeille löytyy kyllä omat namiskansa mut ei itse koneelle? mahtaako sittenkä jäädä vaan haaveeks :(

Tuon capi-onlinen luotettavuudesta voisi ainakin sanoa sen, että sehän on CAPI ketjun verkkokauppa, ja tuo capi ketju siis on ympäri maailmaa eri lentokentillä toimiva viihde-elektroniikkaa myyvä ketju.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

PS3 Slim 250 GB - Capi-Online
Tuolta lähtee 250 gb:n PS3 Slim hintaan 299€. Sunnuntaina tilattiin ja eilen haettiin pois postista...

Itse olen nyt tuolta Slimiä ostamassa, eilen olisin jo itseasiassa tilannut, ellei tuonne olisi täytynyt rekisteröityä. Rekisteröidyin, mutta sitä tunnuksen aktivointi sähköpostia ei kuulu. Onko jotain häikkää tässä tapahtunut, vai onko muillakin tullut niin myöhään? Ja kuinka kauan tuolta toimittaminen suunnilleen kestää, kun täällä pohjoisessa Kainuussa asuu?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Itse olen nyt tuolta Slimiä ostamassa, eilen olisin jo itseasiassa tilannut, ellei tuonne olisi täytynyt rekisteröityä. Rekisteröidyin, mutta sitä tunnuksen aktivointi sähköpostia ei kuulu. Onko jotain häikkää tässä tapahtunut, vai onko muillakin tullut niin myöhään? Ja kuinka kauan tuolta toimittaminen suunnilleen kestää, kun täällä pohjoisessa Kainuussa asuu?


ite rekisteröidyin kans, ja sähköposti tuli samantien (osote on luukussa)..mutta vaikka rekisteröidyin nii siltikä en sitä konetta mistään pystynyt tilaamaan..! siellä ei edelleenkä oo sellaista ostoskori-nappia..ostoslista-namiska löytyy mut ei siitä oo mitää hyötyä..myös se on aika erikoista että jos menee tuonne capin sivuille, niin tuota konetta tuohon hintaan ei löydä sieltä mistään..siis jos ei käytä tuota suoraa linkkiä..olisiko tarjous jo loppunut tms?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

löytyykö tuon tilauksen tehneeltä käyttökokemuksia? eli siis mitä toi international-versio tarkoittaa käytännössä? itekki tekis kovasti mieli ps3 ja oon nyt alkanu kattelee eri hintoja, ja toi on kyllä halpa :) mutta onko tossa international-koneessa suomenkieliset valikot yms? tuon esittelytekstin perusteella puuttuisi ainoastaan suomenkielinen manuaali..? onko itse koneessa mitään eroja täältä (esim gigantista tms) ostettuun?

edit. tarkoitan siis käyttäjän mävaan viestiä, josta linkkikin löytyy..tuliko postikuluja?

Juu, International -versiossa ei mitään muuta erilaista paitsi suomenkielisen manuaalin puuttuminen. Itsellä paketissa oli saksan, ranskan ja parin muun kieliset manuaalit, muttei myöskään englanninkielistä. Tuolla Capillähän on toimipaikka mm. Helsinki-Vantaan lentokentällä, siellä myyvät elektroniikkaa. Postikuluineen hinnaksi tuli 304€ + hilut päälle. Itselläkin tuli tuon rekisteröitymisen jälkeen ongelmia, ei päästy sisään tunnuksilla (tuote jo tilattu) joilla olisi päässyt seuraamaan tätä postitustilannetta. Meiliä vaan ja ongelma hoitui. Luotettavaa kyllä on.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

itse hommasin slimin brittien amazonista, tarjolla oli 250gb+ilmainen peli (lista oli hyvä mm.uncharted 2, fifa 10, brutal legend, ratchet and clank jne) toinen peli siihen 15£ (samasta listasta) ja hdmi kaapeli vielä päälle, yhteensä hintaa tuli postareineen 340e (kahdella uutuus pelillä ja hdmi-kaapelilla) joten mielestäni ihan hyvä kauppa.
 
Ylös Bottom