Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

FIN_Potilas

New Member
Itselläni on 2 platinumia ja kiinostaisi lisää....
Elikkä mistä saisin helposti platinumin tai mistä pelistä saa hyvin trophyja?

itse sanon että QoS ja Skate 2 platinum ovat olleet minulle helpot saada...:)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itselläni on 2 platinumia ja kiinostaisi lisää....
Elikkä mistä saisin helposti platinumin tai mistä pelistä saa hyvin trophyja?
Tuosta uudesta X-Men Origins: Wolverinesta näyttäisi melko helposti saavan. Ensimmäisellä läpipeluulla saa yli puolet Trophyista tekemättä sen kummempia jippoja, ja Hardilla läpi pelatessa voi sitten keskittyä löytämään ne loputkin "salaisuudet".
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Prince of Persiasta sain platinan yhdellä läpipeluukerralla. Mut aika säälittävää ostella pelejä pelkkien helppojen platinoiden takia...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Prince of Persiasta sain platinan yhdellä läpipeluukerralla. Mut aika säälittävää ostella pelejä pelkkien helppojen platinoiden takia...

Tarkoitan niistä parhaimmista peleistä joista haluan tuon platinumin esim R5 on hyvä..
En nyt minkään prince of persiaa kun ei oikeen hyvä ole minun makuuni...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

ennen teinit sanoi vanhemmilleen: osta tää peli mulle, no osta! OSTA OSTA! se on niiiin hyvä peli. Nykyään sanotaan: Sun on ostettava tää mulle, mä haluun tän, täs on niin helpot trophyt!
Ei voi muuta sanoa ku että hyvää päivää vaan...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Prince of Persiasta sain platinan yhdellä läpipeluukerralla. Mut aika säälittävää ostella pelejä pelkkien helppojen platinoiden takia...

Mun mielestä on kans vähän säälittävää huorata Warhawkista trofeita sopupelin avulla. Joten... pick your poison. ;)

Itse sanoisin, että Unchartedin platinum-pysti on yksi helpoimmista. Ainoa suurempi haaste on vetää peli murskaavalla läpi, mutta jos vähääkään enemmän toimintapelejä pelailee, niin ei sen kanssa pitäisi ongelmaa tulla.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Burnout Paradise on laatupeli, jossa on todella helppo platina. Ainoa haittapuoli on, että yksi trophy vaatii PS3-yhteensopivan kameran.

Prince of Persiassa on myös helppo platina, ja minun mielestäni peli oli ihan viihdyttävä.

Ultimate Sega Megadrive Collection on ihan hauska nippu retropelejä ja platina on yksi helpoimmista.

Tietysti jos kaikkein helpoimman platinan haluaa, Hannah Montana: The Movie: The Game tilaukseen ja näillä ohjeilla neljässä tunnissa platina.:D
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Tulevassa Terminator: Salvation pelissä näyttää olevan naurettavan helppoa saada Platinum :D

Kuten täällä jo mainittiinkin, myös Burnout Paradisesta tulee muutaman päivän jyystämisen jälkeen Platina melko helposti. Se onkin se ainoa peli, josta olen Platinan saanut :D Peli on muutenkin täyttä laatua.

Muita ei ainakaan näin heti tule mieleen.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

ps3trophies.org foorumilta kerätty platinumin vaikeus äänestyksen tuloksia

WWE Legends of Wrestlemania 2.1/10
Trivial Pursuit 2.3/10
Alone in the Dark: Inferno 2.5/10
Hannah Montana The Movie 2.7/10

Sonic's Ultimate Genesis Collection 3.0/10
Ski-Doo Snowmobile Challenge 3.1/10
Burnout Paradise 3.4/10
Godfather II 3.6/10
Monsters vs Aliens 3.7/10
Prince of Persia 3.7/10
Wanted: Weapons of Fate 3.7/10
Buzz! Quiz TV 3.9/10

Quantum of Solace 4.2/10
The Lord of the Rings: Conquest 4.2/10
X-Blades 4.3/10
Eat Lead: The Return of Matt Hazard 4.5/10
Fallout 3 4.6/10
Uncharted: Drake's Fortune 4.9/10
Mercenaries 2: World in Flames 4.9/10

Shaun White Snowboarding 5.1/10
FIFA 09 5.2/10
Eye of Judgement 5.3/10
Resident Evil 5 5.3/10
Dead Space 5.4/10
Ferrari Challenge 5.7/10
Midnight Club: Los Angeles 5.8/10
HAWX 5.9/10
Skate 2 5.9/10

Bioshock 6.1/10
LittleBigPlanet 6.2/10
Wheelman 6.3/10
Resistance 2 6.6/10
Unreal Tournament 3 6.8/10

NBA 09 7.2/10
FEAR 2: Project Origin 7.4/10
Call of Duty: World at War 7.4/10
Command & Conquer: Red Alert 3 7.4/10
Blitz: The League 2 7.6/10
Mortal Kombat vs. DC Universe 7.6/10
Mirror's Edge 7.6/10
Killzone 2 7.8/10
Rock Band 2 7.9/10

Guitar Hero: Metallica 8.0/10
MotorStorm Pacific Rift 8.3/10
MLB 09 The Show 8.3/10
GTA IV 8.4/10
Sonic Unleashed 8.4/10
Tom Clancy's EndWar 8.5/10
Battlefield: Bad Company 8.8/10
SingStar 8.9/10

Street Fighter IV 9.0/10
Far Cry 2 9.1/10
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation 9.2/10
Warhawk 9.3/10
Wipeout HD 9.3/10
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ömm...

Killzone 2 - 7.8/10
Resistance 2 - 6.6/10

Täh? KZ2:sta sai aivan helposti platinan. Ainoa vaikea osuus oli se vaikeimmalla läpi meneminen ja viikon 1 % parhaimmistoon pääseminen, mutta kyllä Killzone 2:n kaikkien co-op-tehtävien läpäisyssä ja 10 000 tapon saavuttamisessa menee kauemmin entä noissa.

Warhawkin platina on tosiaan jotain niin hienoa, jos sellaisen omistaa. Enpä tunne ketään sellaista (paitsi KingOfAllGames-tyypit, whatevah).
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ömm...

Killzone 2 - 7.8/10
Resistance 2 - 6.6/10

Täh? KZ2:sta sai aivan helposti platinan. Ainoa vaikea osuus oli se vaikeimmalla läpi meneminen ja viikon 1 % parhaimmistoon pääseminen, mutta kyllä Killzone 2:n kaikkien co-op-tehtävien läpäisyssä ja 10 000 tapon saavuttamisessa menee kauemmin entä noissa.

No itsellä tuo 1%:n saaminen on käytännössä mahdotonta. Koskaan ei tule sellaista viikkoa, jonka voi pyhittää pelkästään pelaamiseen.
Kuuluu ehdottomasti sarjaan "typerät trophyt"...Varmaan suuri osa parisuheessa elävistä ja työssäkäyvistä yhtyy mielipiteeseen..
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Joo burnout paradise on loistava peli ja trophyt naurettavan helppoja. Platina on sama kuin hopea trophy vaikeudellaan.,
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itelle napsahti eka platina eilen Resident Evil 5:sta ja lopujen lopuksi mielestäni se on melko helppo saadakkin. Oikestaan suurmmat vaikeudet oli tuossa 2-3 kentän loparissa Professional tasolla ja tietysti kaikkien aseiden ostaminen ja päivittäminen vie hieman aikaa.

Juuri hain kaupasta Burnoutin Ultimate Boxin ja Quantum of Solacen, kun halvalla sai ja niitä jo pidempään halunnut. Nyt alkaa niistä Platinan hommaaminen sitten.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itelle napsahti eka platina eilen Resident Evil 5:sta ja lopujen lopuksi mielestäni se on melko helppo saadakkin. Oikestaan suurmmat vaikeudet oli tuossa 2-3 kentän loparissa Professional tasolla ja tietysti kaikkien aseiden ostaminen ja päivittäminen vie hieman aikaa.

Juuri hain kaupasta Burnoutin Ultimate Boxin ja Quantum of Solacen, kun halvalla sai ja niitä jo pidempään halunnut. Nyt alkaa niistä Platinan hommaaminen sitten.

QoS on helppo vedä eka 007 läpi kaikki niin saat 4 trophya
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

on kyl aika outoa että peli hommataan pelkkien trophyjen/gs:n takia. itellä nyt menee siinä raja, että "paskaa" en pelaa vaikka kuinka helpot palkinnot siinä olisikin.
pelit ostan edelleen ihan pelaamisen takia ja sinä sivussa hunttaan gs:a, jos vain jotain on mahdollista saada.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itse nappasin Alone In The Darkista samalla kun vedin pelin läpi. Ihan hyvä peli oli :)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Burnout Paradise on laatupeli, jossa on todella helppo platina. Ainoa haittapuoli on, että yksi trophy vaatii PS3-yhteensopivan kameran.

Prince of Persiassa on myös helppo platina, ja minun mielestäni peli oli ihan viihdyttävä.

Ultimate Sega Megadrive Collection on ihan hauska nippu retropelejä ja platina on yksi helpoimmista.

Tietysti jos kaikkein helpoimman platinan haluaa, Hannah Montana: The Movie: The Game tilaukseen ja näillä ohjeilla neljässä tunnissa platina.:D


Ei vi**u oikeesti, ei voi uskoa että jotkut ostaa pelin trophyhen takia. :D
 
Ylös Bottom