Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä kannattaa ostaa/vuokrata DVD-leffoja?

EdHunter

New Member
Mistä vuokraan itämaisia leffoja?

Eli mistä vuokraamoista löytyy idässä tehtyjä kung-fu mätkintä-potkinta- DVD-leffoja (Bruce Lee jne.)? Vuokraavatko suuret ketjut (Makuuni, Compact) niitä? Siis huom. DVD-muodossa.
Asun Helsingissä.
 
Re: Mistä vuokraan itämaisia leffoja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Eli mistä vuokraamoista löytyy idässä tehtyjä kung-fu mätkintä-potkinta- DVD-leffoja (Bruce Lee jne.)? Vuokraavatko suuret ketjut (Makuuni, Compact) niitä? Siis huom. DVD-muodossa.
Asun Helsingissä.

Ei mistään ainakaan DVDnä (kellään ei taida olla suomessa oikeuksia noille). Suosittelen tilaamaan www.play247.com:mista ne suoraan omaan hyllyyn. Niin minä olen tehnyt :)
 
Kun en muutenkaan ostele leffoja niin taitaa jäädä mahtavat potkintaleffat ainakin toistaiseksi näkemättä...
Onneksi on sentään Steven Seagal!
 
CDONista leffoja halvalla.

CDON on alkanut myymään myös dvd-elokuvia.
Mm. Seitsemän tupla-dvd:llä hintaa 135mk + 20 postikulut.
Löytyy myöskin muita leffoja hyvinkin halvalla.

Leffat ovat muuten ruotsin versioita, mutta niissä on tietenkin suomenkieliset tekstitykset jos niitä kaipaa.

Ja ossu on:
www.cdcon.com/FI --> klikkaa filmi ylälaidasta.
 
Re: CDONista leffoja halvalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
CDON on alkanut myymään myös dvd-elokuvia.
Mm. Seitsemän tupla-dvd:llä hintaa 135mk + 20 postikulut.
Löytyy myöskin muita leffoja hyvinkin halvalla.

Leffat ovat muuten ruotsin versioita, mutta niissä on tietenkin suomenkieliset tekstitykset jos niitä kaipaa.

Ja ossu on:
www.cdcon.com/FI --> klikkaa filmi ylälaidasta.

Toihan on kallis. Anttila dumppas samaista filmia alle satasella.
 
Mistä kannattaa hankkia DVD-leffoja

Kootaanpas asiat samaan ketjuun, eli jutut koti- ja ulkomaisista liikkeistä DVD-liikkeistä. Valikoimat, hinnat, regionit, ostokokemukset ja muut.
 
Omia kokemuksia:

www.play.com (eli play247): sekä R1 että R2 löytyy. Toimitus suht nopeaa (yleensä viikon kieppeillä), hintojensa suhteen usein ainakin mun ykkösvalinta.

www.ezydvd.com.au : Australialainen lafka, levyt on R4-regionia mutta tosi usein myös R2 (jos elokuvasta sanotaa että se sisältää suomitekstit, voi olla melko varma että se toimii myös R2-soittimessa). Välillä halvempi kuin Play, välillä ei. Toimitusaika viikosta kahteen (ainakin minun tilausteni kohdalla)

www.under18.org.uk : Englannissa, ja kuten Playssakin, postikulut sisältyy hintoihin. Täällä oli ainakin mun mielestä aika hyvä valikoima esim. Hong Kong- ym. mättöleffoja.

www.dvdexpress.com : jenkeissä eli tarjolla on R1-leffoja, niillä on nyt ainakin jonkun aikaa tarjous jonka mukaan postikulut USA:n ulkopuolelle on 2.5 taalaa per leffa, eli suht halpa. Jälleen, hintoja kannattaa vertailla Play:n kanssa.

www.absound.ca : Kanadalainen firma, täältä saattaa löytää jotain R1-elokuvia halvemmalla kuin muualta.

www.dvdplanet.com : Jos etsii R1 anime-DVD:tä niin täällä kannattaa poiketa. Ei välttämättä mikään hirmu halpa.

Siinä ne kaupat joita olen itse kokeillut.

(edit: prkl noitten linkkien kanssa...)
 
Honkkarit Filmifriikistä

Eli kaikki HK/Aasia DVD:t löytyy heti Filmifriikistä hyllystä (www.filmifriikki.fi) ,
löytyy Bruce Leet, Jackie Chanit yms.yms. halvimmillaan alle satasella...

Niin ja tietenkin animet, kauhut, PS2:t jne. samasta paikasta,
kannattaa soittaa ja kysyä suoraan Junnua (09-750243) joka hoitaa Honkkarit.

Vertailuksi joitain hintoja eli esim. Nightmare on Elm Street 5DVD boxi (UK hinta yli 50£ - friikissä 299mk),
From Dusk Till Dawn 3DVD:n boxi 249mk, Fight Club 2DVD 159mk, kaikki Kubrickin leffat oli 89mk jne.jne.

Lisäksi paljon leffoja mitä saa yksinoikeudella Suomesta vain Filmifriikistä esim. James Bond 19 DVD:n boxi
jossa kaikki viralliset bondit suomitekstityksellä hienossa peltiboksissa.

- Pete
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No prkl kun nimenomaan haluaisin vuokrata enkä ostaa. En tajua, kuinka joku jaksaa katsoa samoja leffoja useaan kertaan... En ainakaan minä, siksi vuokraan. Ja kertokaapas joku leffakauppa Helsingissä joka ostaa/vaihtaa käytettyjä DVD-leffoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse ostan DVD:t Filmifriikistä, koska sieltä saa muunmuassa anime-elokuvia, joita ei oikein muista liikkeistä Suomesta löydä.
 
viihdekauppa.com myy Buenavista helmi-ale dvd-leffoja hintaan 14.30. Löytyy ihan hyviä leffoja halpaan hintaan...

Itse hommasin cdon.comista The Rock Special Editionin hintaan 15.95.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
viihdekauppa.com myy Buenavista helmi-ale dvd-leffoja hintaan 14.30. Löytyy ihan hyviä leffoja halpaan hintaan...

Ootko itse tilannut tuolta viihdekauppa.comista? Että siis tuleeko tavara vai jääkö tuonpuoleiseen?
Toi Buenavista-ale on muuten myös filmifriikissä paitsi että hinta on 14.95.
 
En oo itse tilannut tuolta viihdekauppa.comista, mutta se on monien dvd-harrastajien suosiossa ja tuon putiikin omistaja kirjoittelee aina joskus trabant.dna.fi - keskustelupalstoille ja laittaa myös sinne joskus jotain kimppatilaus-jutzkaa että porukka saa halvalla leffansa.
 
vuokraDVD:t

threadin aloittajalle:
jollen ihan pahasti pieleen muista ainakin oman kotikulmani Fredan Filmtownin DVD-hyllystä löytyy koko Bruce-setti ja on siellä Jackietakin joitain.

En nyt ole ihan 100% joten kannattaa varmaan kilauttaa sinne.
 
Hintojen vertailuja kaipaavien kannattaa myös poiketa osoitteessa:

http://shell.nic.fi/~helper/cgi-bin/dvd-shops.cgi


Osoitteeseen pääsee myös kirjoitusystävällisemmin

http://helppi.cjb.net
 
Jos ostaa näitä HK-leffoja, niin kannattaa varmistaa että kyseessä on alkuperäiskielinen versio, eikä mikään duppaamalla pilattu versio. Valitettavasti monet Suomessa myytävät R2 DVD:t ovat dupattu englanniksi, hyvänä esimerkkinä tästä Bruce Leen "Collector's Editionit", jotka ovat dupattuja.

Huuto.netistä saa halvalla HK-leffoja ja sieltä voi välillä tehdä löytöjä. Itse hommasin sitä kautta Jet Lin Fist of Legend nimisen elokuvan joka alkuperäiskielisenä on loppuunmyyty maailmalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
[/offtopic]
EdHunter mistä oot keksiny tuon nickis ku mun entisessä klaanissa (ed) pelas hunter. Sattumaa?
[offtopic]

Veikkaisin Iron Maiden -maskottia nimen innoittajaksi.
 
Ylös Bottom