Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä ladata elokuva trailereita?

laurihasko

New Member
Hyvät Herrat... ja kaikki muutkin. Minun olisi tarkoitus löytää sivusto internetistä, josta ladata elokuvien trailereita omalle koneelle.

-Syy??? Haluaisin rakentaa elokuva traileri kirjaston kaikista 200 elokuvastani ja tulevista. Olen löytänyt joitakin sivustoja ja niistä muutamia trailereita, mutta miten homma tapahtuu parhaiten - onko kellään kokemusta trailereiden latailusta.



kiitos kaikille
 
Vastaus: Mistä ladata elokuva trailereita?

Miksi ne trailerit pitäisi hakea netistä? Eikö olisi helpompi kopioida ne DVD:ltä/BD:ltä kovalevylle? Lähes jokaisella DVD:llä ja BD:llä on mukana trailereita. DVDProfilerin mukaan esim. mun kokoelmani julkaisuista 65% sisältää vähintään yhden trailerin. Tietty tuohon jää vielä 35%, mutta niistäkin osa sisältää trailerin, mutta tieto vain puuttuu DVDProfilerista.
 
Vastaus: Mistä ladata elokuva trailereita?

Miksi ne trailerit pitäisi hakea netistä? Eikö olisi helpompi kopioida ne DVD:ltä/BD:ltä kovalevylle? Lähes jokaisella DVD:llä ja BD:llä on mukana trailereita. DVDProfilerin mukaan esim. mun kokoelmani julkaisuista 65% sisältää vähintään yhden trailerin. Tietty tuohon jää vielä 35%, mutta niistäkin osa sisältää trailerin, mutta tieto vain puuttuu DVDProfilerista.

Tämä upea vastauksesi osoittaa jälleen, kuinka pahasti olen jäljessä, kun puhutaan kaikesta tietokoneisiin ja tekniikkaan liittyvästä.

kiitos

.....No nyt sitten pitäisi vaan tietää mikä tämä DVDProfiler on ja miten se toimii???
 
Vastaus: Mistä ladata elokuva trailereita?

DVDProfiler.

Kyseessä on siis tietokantasovellus DVD/BD-levyjen luettelointiin. Sattuu vaan oma kokoelmani olemaan tuolla listattuna, joten sieltä oli helpoin tsekata monessako kokoelmani levyssä on trailereita.

Tämä ei toki enää liity otsikon aiheeseen. Siihen vastaus on edelleen: trailereita on niillä samoilla DVD/BD-levyillä, joilla leffakokoelmasi olet ostanut ja niiden mahdollinen kopioiminen kovalevylle (jos sellaiseen on tarvetta) onnistunee tietokoneesi mukana tulleilla ohjelmilla.
 
Vastaus: Mistä ladata elokuva trailereita?

kiitos avusta. Latasin ohjelman, mutta en vieläkään osaa tallentaa trailereita dvd levyltä koneelle.

-tiedot löydän viivakoodin avulla

pahoitteluni, mutta elokuvien ystäville - todella hieno ohjelma. Tälläistä olen usein salaa toivonut, vaikken ole sellaisesta edes osannut unelmoida.
 
Vastaus: Mistä ladata elokuva trailereita?

Noniin.. hei kaikille.

Ratkaisin asian lopulta, niin että latasin osan trailereista Youtubesta ja osan Applen sivuilta erittäin tarkan kuvan muodossa. Videot ovat avi. ja mov. tiedostoja ja katselen niitä Divx.playerilla.


Kiitos


nyt kaikki noin 200 elokuvaani ovat hienosti trailerilistallani.
 
Ylös Bottom