Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä poppoo tilaa pelinsä

Ronkka

New Member
Kertokaa mulle liikkeet mistä ootte XBox pelinne tilannut ja kuinka nopeasti saitte pelin. BoxOffice kun oli myös luvattoman hidas.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Kertokaa mulle liikkeet mistä ootte XBox pelinne tilannut ja kuinka nopeasti saitte pelin. BoxOffice kun oli myös luvattoman hidas.

DVD Box Officesta kolme peliä, kaksi tullut, yksi tulossa. Gotham tuli kahdeksassa päivässä (postitettiinkin 20.11), Halo (postitettiin 28.11) kahdessa viikossa. Tuo 1-2 viikkoa on mun mielestä ihan sopiva aika, ei tavallisella lentopostilla taida mistään alle viikossa tulla(?). Mutta tietysti DVD-BO:n ongelma on se että heillä ei tunnu tavaraa olevan heti "hyllyssä" joten postituksen alkamiseen voi mennä aikaa...Mutta luulis kun jenkkien suurin Xbox hulina alkaa edes vähän joulu-shoppailun jälkeen laantumaan niin sinne syrjään Kanadaankin riittäisi enemmän tavaraa ja tilaukset nopeutuisivat.

Mutta muita paikkoja josta olen tilannut Dreamcastilleni pelejä...tosin kaikkien näiden miinuksen DVDO:han nähden on postikulut...eli itse ainakin oon sen verran nuuka että jos säästän 10 taalaa postikuluissa niin odottelen pari päivää mielelläni. :)

www.therage.com (pelit n. 48 USD/kpl,postikulut lentopostilla $12)

www.cduniverse.com (pelit noin 49.99 USD/kpl, postikulut lentopostilla $6.99)

Lik-Sangissa pelit on $64,90 kipale + pk...

Amazon ja EBGames ei postita pelejä Suomeen :(

Taidan siis pysytellä hitaassa mut suht edullisessa DVD Box Officessa...vai onko muilla tietoja webbikaupasta jossa on HALVAT tai ei ollenkaan postikuluja Suomeen?? Tosin tuskin niitä pelejä saa mistään paljoa alle DVDBO-hintojen (350mk/kpl) joten ainoaksi kilpailuvaltiksi jäisi että pelejä olisi heti varastossa.
 
Hmm... videogameimportsista saattaisi löytyä... www.videogameimports.com
ja pelit tulee parissa päivässä koska liike sijaitsee englannissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido
Hmm... videogameimportsista saattaisi löytyä... www.videogameimports.com
ja pelit tulee parissa päivässä koska liike sijaitsee englannissa.

Muuten voisi olla mukava paikka mutta 55 puntaa (550 markkaa!) pelistä on meikäläisellä vähän liikaa...
 
Ylös Bottom