Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä rahat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Teen kahta työtä, joista toinen on vaki ja toinen valtavasti aikaa vievä freelancer -jobi. Eli rahat peleihin tulee töitä tekemällä, en ole koskaan myynyt yhtään peliäni ja yhden olen ostanut käytettynä. Tahti on ollu nyt jotain pari kuukautta about 2-3 peliä kuussa. Laitteina, ps2, sony 28", 933mzh I3 (uutta suunnitellaan). Toki rahaa menee vuokraan, friiduun, baareihin, ruokaan, adsl:ään. Säästöön jää vielä jotain, jotka menee varmaan vauhdikkaasti kunhan koulu alkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
olen 16 vuotta ja itsehän mie kaiken oon maksanu. Noh, tietokoneen maksoi isukki, mutta Xboxin (500), sekä 10 peliä (2 hyvityspaketista+ohjain)...aika paljon rahaa on mennyt, joten ehkäpä olisi aika hankkia kesätöitä ensi kesänä. (parempi olis)...onneksi tuota rahaa on kertynyt jonkin verran vuosien varrelta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog


psx,2ohjainta,2muistkikorttii,gt2,tekken3,ostettu kaverilta 60

pc 1.2ghz tb, gf2mx,384mb ram (kaikki softat ja pelit on ware niinkuin varmaan monilla muillakin:))+loput pc kamat yhteensä n.1000 joskus aikoinaan

gamecube,2ohjainta,muistikortti,ssbm,pikmin,about 400

lisätään listaan vielä

Xbox+peli
 
Pappa betalar inte. Itse sain rahaa vielä vähän aikaa sitten 70 euroa kuukaudessa, kun tein pieniä kotitöitä (imurointi, pyykit narulle, tiskikoneen tyhjäys yms), mutta koska en hoitanut hommia kunnolla se lakkautettiin. Viime kesänä tein hommia pari kolme tuntia päivässä neljän euron tuntipalkalla ja ansaitsin siinä ihan hyvän määrän rahaa. Ei sinänsä väliä tuolla kuukausirahan puuttumisella, sillä minulla ei nyt ole rahasta puutetta. Kuukausi sitten eräs tätini teki avokätisen lahjoituksen suvun sisarenpojille (1500 euroa per nuppi n.20 sisarenpoikaa). Eli näin siis meidän taloudessamme.

Noita tavaroita:
Xbox
kaukkarilla
kahdella ohjaimella
RGB:llä
ja viidellä pelillä (veljen kanssa ostettu puokkiin)

Kone:
Athlon XP 1800+
Gainward GeForce4 Ti-4200 64MB
512 DDR
40Gt kovo
Terratec Aureon 5.1 Fun
Hitachi CM715 19"
varustettuna piraatti XP:llä (josta en todellakaan ole ylpeä, pakolliseksi meni kun 98 osoitti toimimattomuutensa)

Päälle viitisenkymmentä+ uudempaa ja vanhempaa peliä. Ostettu veljen kanssa aika tasasesti puokkiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lehtien jakelusta tienaan elantoni, mut palkka on niin naurettavan paska että ei helvetti! 0.25senttiä per lehti.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Lehtien jakelusta tienaan elantoni, mut palkka on niin naurettavan paska että ei helvetti! 0.25senttiä per lehti.:mad:
0,25 senttiä per lehti? Joudut siis jakamaan 400 lehteä tienataksesi yhden euron? Taidat olla ahkera jakelija.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
0,25 senttiä per lehti? Joudut siis jakamaan 400 lehteä tienataksesi yhden euron? Taidat olla ahkera jakelija.
No, taisin muistaa väärin, palkka taisi olla hieman enemmän. Jako alueeseeni kuuluu 650 osoitetta ja saan 10geä per. jako. Joskus tulee mukana toinenkin lehti ja joskus irto mainoksia, niistä saan hieman lisä liksaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
No, taisin muistaa väärin, palkka taisi olla hieman enemmän. Jako alueeseeni kuuluu 650 osoitetta ja saan 10geä per. jako. Joskus tulee mukana toinenkin lehti ja joskus irto mainoksia, niistä saan hieman lisä liksaa...

Kun minä jaoin sain yleensä jotain 100 markaa per kerta. Hommassa meni tosin yleensä koko ilta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Kun minä jaoin sain yleensä jotain 100 markaa per kerta. Hommassa meni tosin yleensä koko ilta.
Montako osoitetta alueesseesi kuului? Mitä lehteä jaoit?
 
Sain PS2:sen joululahjaks, pelit maksanu ite eli pari kertaa käyny hirvee tzägä pelikoneista eli Rahaautomaattiyhdistystä voin kiittää MGS 2 ja FFX- peleistä, sekä pari peliä tullu vanhemmilta saaduilta rahoilla ostettua... PC:n maksoin kokonaan ite (n. 1000 ) plus samas yhteydes ostettu DVD-kotiteatteri... Ja iän päättely ei varmaan niin kauhian vaikee juttu...
Muuten PS2Finin arvostelijat, arvosteletteko välil niitä pelejä mitä ootte ite ostanu vai vaan ne mitkä PS2Fin teille on antanut (helkutin onnekkaat) :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Muuten PS2Finin arvostelijat, arvosteletteko välil niitä pelejä mitä ootte ite ostanu vai vaan ne mitkä PS2Fin teille on antanut (helkutin onnekkaat) :confused:

Kyllä kaikki PS2FINille liikenevä aika kuluu noiden arvostelukappaleiden parissa. Moni huippupeli menee kuitenkin sivu suun toiselle kirjoittajalle, joten omaakin kukkaroa on ravisteltava vähän väliä. Tällä hetkellä maksan ostokseni palkkatuloista. PS2-pelejä on kulkenut kaupan kautta hyllyyni toistakymmentä kappaletta.
 
Ylös Bottom