Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä tilasitte Liven?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
En näe mitään järkeä tilata Liveä ulkomailta, koska Puolenkuunpelit.com kauppaa sitä jo Suomessa. Tässä linkki

80 euroa on tosiaan aika suolainen hinta. Taidanpa tilata tuolta amazonista. Itsellänikin on muuten Sammon Visa Electron ja se on toiminut kaikissa nettikaupoissa, kaverin Nordean vastaava taasen ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Minä olen 15 vuotias ja rekisteröidyin live palveluun sammon visa electronilla.

Hmmm... Xbox support sano, että ikäraja olisi 18... miten h*lvetissä tää voi onnistua? Alä suutu! :) En sano etteikö se voisi, mutta hieman outua mun mielestä. :confused:

Edelleen harmittaa tää Nordea <-> Sampo juttu...
 
Lueskelin niistä korttien ominaisuuksista, ja ainoa eroavaisuus näyttäisi olevan se, että sampon kortilla voi maksaa myös siellä missä on Avant-logo... johtuukohan se kaikki tästä... hmm....
 
Laitoin juuri avaamattoman live pakkauksen huuto.nettiin myyntiin joten kiinnostuneet käykää sieltä huutamassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
80 euroa on tosiaan aika suolainen hinta. Taidanpa tilata tuolta amazonista. Itsellänikin on muuten Sammon Visa Electron ja se on toiminut kaikissa nettikaupoissa, kaverin Nordean vastaava taasen ei.

käväisin äsken vpd:n sivulla ja huomasin, että starter kit on jo sielläkin myynnissä...

pitäiskö ostaa? 59,50egee
jos joku ei tiennyt...
http://www.dlc.fi/~vpd/tarvke.htm
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
käväisin äsken vpd:n sivulla ja huomasin, että starter kit on jo sielläkin myynnissä...

pitäiskö ostaa? 59,50egee
jos joku ei tiennyt...
http://www.dlc.fi/~vpd/tarvke.htm
No Tottakai pitää ;)
Eilen haettiin kaverin kanssa paketit sieltä(nui on muuten niitä Ruotsin versioita)
Tänään pitäis sitten tulla ADSL, saas nähdä toimiiko...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jarvis
No Tottakai pitää ;)
Eilen haettiin kaverin kanssa paketit sieltä(nui on muuten niitä Ruotsin versioita)
Tänään pitäis sitten tulla ADSL, saas nähdä toimiiko...

Tietenkin toimii. ;) Pitäisi vielä tuo Sammon Visa Electron hommata, niin pääsee vääntämään Liveä. En ole jaksanut oikein pelata mitään, kun ei ole edes rahaa ostaa uutta peliä...
 
Tuo VPD:n hinta on sen verran houkutteleva että hakisin heti jos vaan olisi yksikin peli mitä haluaisin sillä pelata, ei oikeen huvita alkaa tuhlata tota ensimmäistä vuotta kuukausikaupalla turhan takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Tuo VPD:n hinta on sen verran houkutteleva että hakisin heti jos vaan olisi yksikin peli mitä haluaisin sillä pelata, ei oikeen huvita alkaa tuhlata tota ensimmäistä vuotta kuukausikaupalla turhan takia.

mulla on sama fiilis...
wolfenstein on ensimmäinen peli jota haluaisin pelata live:ssä...
 
Huomenna haen sen postista ja käet hikoaa jo nyt vaikka tiedän tasan tarkkaan xbconnectin kautta mitä se xboxilla netissä pelaaminen on. Ei vaan jaksais odottaa.
 
Tilasin VPD:stä. Sieltä kun näkee varastotilanteen suoraan webbisivuilta. Ei tule odottamattomia odotusaikoja. :)
 
Ylös Bottom