Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä aiot tehdä ensimmäiseksi Wiillä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FindRb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitä aiot tehdä ensimmäiseksi Wiillä?

feldon sanoi:
Onko kukaan harkinnut tällaista vaihtoehtoa?
En tiedä sitten olenko tylsä tai jotain, mutta minusta tuossa ei ole järjen häivää eikä edes mitään hauskaa. Sama juttu kaikissa tapahtumissa, jonotetaan tunteja pleikkaria, ipodia, xboxia, wiitä ja sitten tuhotaan se ja kuvataan nauhalle ja laitetaan nettiin.

Ote smashmywii.com faqista:
This project only exists for the sole purpose of providing satisfaction to people who hate the Nintendo Revolution, or just like seeing the reaction of the people who just spend a day in line to get their hands on one of these consoles. Entertainment, nothing more!

Entertainment? Minulla on kyllä hiukan eri käsitys viihteestä. No, jokainen saa savut siitä mistä saakin.
 
Vastaus: Mitä aiot tehdä ensimmäiseksi Wiillä?

Pieni luonnonsuojelija sisälläni herää, kun kattoo tollasta turhaa tuhoamista :(

Onneksi ei sentään ihan Teemu Mäki -tyylistä huomion hakemista.
 
Vastaus: Mitä aiot tehdä ensimmäiseksi Wiillä?

karmeaa katottavaa, nyt ei saa enää unta ens yönä :D melkein tulee itku silmää ku tollai haaskataa hieno vekotin :eek: mut MÄ luultavasti kun saan wiin, mä ensin ihailen sit pakettii noin tunnin, sit hitaaasti avaan paketin..ja sit kytken seinään ja rupeen säätämää ne kaikki asetukset ja muut paskat...sitä sportsia en jaksa pelata vaa hyökkään heti zeldan kimppuu ;) tai no ehkä vähän vaa
 
Ylös Bottom