Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä GameCube-peliä odotatte eniten ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jake_N
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Mariota ja Zeldaa odottaisin myös kieli pitkällä, jos Nintendo ei olisi mennyt tekemään suurimpia virheitään sitten Virtual Boyn. Haukkukaa nyt vaan grafiikkahuoraksi mutta minusta Zeldan pitää olla "realistinen"... Mariossa taas kalvaa ne pirun surkeat tekstuurit ja kuvissa nähnyt low-detail kentät. Minua olisi haitannut myös se vesitykkijuttu, mutta nyt kun Shiggy kertoi Marion saavan pelin aikana muitakin tarvikkeita, pelistä ei tulekaan enää niin yksitoikkoinen kun aluksi pelkäsin:). Ei kuitenkaan edelleenkään vaikuta mun päätökseeni mitenkään, en nimittäin 128-bittistä konsolia osta lähes 32-bittisen näköisen pelin takia.

Jos edellinen postaus oli jonkun mielestä turha niin minä vastaan täysin samalla mitalla:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! :p

- Esa
 
Päivitys odotuslistaani

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Perfect Dark 2, jos sitä edes tehdään. Toivottavasti. :)

Jos Virtua Tennis todella tulee (eikä se ole kakkonen tai ykkönen), niin tämä peli nousee odotuslistallani korkealle. Kaverilla oli aikoinaan Virtua Tennis, joka paras tennispeli mitä tiedän. Myöhemmin hankin VT2:sen DC:lle, joka oli vieläkin parempi. Se oli sekä realistisempi ja vaikeampi kuin edeltäjänsä. Vaiketa kuitenkaan keksiä mitä parannettavaa enää olisi, koska kakkosessa oli jo uramoodi.

Tietenkin Skies of Arcadia kuuluu listalleni, ja ehkä Resident Evil (koko sarja siis).:) FF-sarja voisi kanssa kiinostaa, mutta pitää nyt kattoa minkälaisia ratkaisuja Squaresoft tekee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo Marion ja Zeldan juttu on aivan mun oma mielipiteeni. Turha siitä on vetää herneitä nenään jos mua oksettaa molempien enemmän tai vähemän p*ska ulkonäkö. Zelda takaisin Zeldaksi ja Marioon enemmän detailia tasoihin ja tekstuureihin niin kauppaan käy tieni.

En voisi edes kuvitella pelaavani "Zeldaa" katsoen koko ajan jotain gambialaisen aivovammaisapinan pilapiirrosta, eli "Linkiä", yääk!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Tuo Marion ja Zeldan juttu on aivan mun oma mielipiteeni. Turha siitä on vetää herneitä nenään jos mua oksettaa molempien enemmän tai vähemän p*ska ulkonäkö. Zelda takaisin Zeldaksi ja Marioon enemmän detailia tasoihin ja tekstuureihin niin kauppaan käy tieni.

En voisi edes kuvitella pelaavani "Zeldaa" katsoen koko ajan jotain gambialaisen aivovammaisapinan pilapiirrosta, eli "Linkiä", yääk!

Se on todella hauskaa, että sinua "oksettaa" nämä uudet pelit, joista olet nähnyt pelkästään pari ruutukaappausta ja ehkäpä jokusen videonkin. Mitä jos E-Razorkin kiltisti odottaisi että pääsisi OIKEASTI pelaamaankin näitä pelejä. Heti kun jenkit näkivät yhden ruutukaappauksen uudesta Zeldasta niin kaikki maailman keskustelufoorumit täyttyivät "ZELDA ON P****!!111"-viesteistä...

On se niin mukavaa tietysti ilmaista tällä tavalla mielipiteitä, mutta oikeasti kannattaisi odottaa pelien ilmestymistä..

- Esa
 
Ylös Bottom