Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vanha juttu, Google on jo korjannut tuon kohdan käyttöehtosopimuksesta.
Operaan on tullut nyt siirryttyä, on kyllä niin paljon parempi selain kuin firefox. Paljon käteviä toimintoja esim. mouse gestures jne. No joo saahan nuo add-oneilla tulikettuunkin, mutta jouhevammin toimii kun on toiminnot integroitu itse selaimeen. Muutenkin vain tuntuu paremmalta, ja onhan tämä the true h4x0rien selain... (Not)
Nyt kaikki Opera veteraanit kuulolle! Onko Operaan saatavilla Flashblock -nimistä lisäosaa (saako operaan ylipäätänsä lisäosia...)? Kyseinen laajennos oli käytössä firefoxissa ja nyt on orpo olo kaikkien mainosten sun muiden keskellä...
Vanha juttu, Google on jo korjannut tuon kohdan käyttöehtosopimuksesta.
Sitä paitsi Chrome ei ole enää Beta-versio vaan ihan ensimmäinen vakaa versio tuli viime viikolla.
Suosittelen lataamaan! Ainakin omalla läppärillä, jossa on kaiken lisäksi Vista, internetin selailu on kolme kertaa nopeampaa Chromella kuin Firefoxilla.
BTW, tähän äänestykseen voisi lisätä tuon Google Chromen yhdeksi vaihtoehdoksi.
Itse käytän molemmilla koneilla Operan kaverina MVPS Hosts tiedostoa: http://aaxxeell.googlepages.com/surffaileturvallisestinetissä!hosts-tiedosto!
Suosittelen tätä kaikille, jotka haluavat pysyä puhtaana ja estää pahimmat mainokset. Jokaisen koneelta olisi syytä löytyä tuo, niin verkkokin olisi siistimpi paikka seikkailla![]()
Mozilla Firefox!
Miksi?
a) Pidän ulkoasusta enemmän kun Explorerista
b) Ilmainen
c) Olen kuullut että turvallisempi ja nopeampi kun Firefox myös?