Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä koneen mukana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Willennium
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Willennium

New Member
Itse GameCube, ilmeisesti ohjain, jonkinlaiset piuhat. Sisältääkö paketti minkäänlaista demo-dvd:tä, kuten esim. PS2?
 
Ite kone(musta), ohjain, SW Rogue Squadron II, muistikortti. Ei taida tulla demo-levyy...en kyl tiiä miks ei:confused:
 
Ai tuleeko siellä ilmaiseksi Rogue II ja muistikortti... :rolleyes:

Ei, vaan tarkoitin ihan itse GC:n pakkauslaatikon sisältöä.
 
Kuulemma saa lisäksi jonkun pelilehden kuuden kuukauden ajaksi kotiin ilmaiseksi. En sitten tiedä, toimiiko se Suomessa tai minkälainen lehti olisi kyseessä.
 
Niin tosta NGC-paketista...

1. Kannattaako ton AV-komposiittikaapeli+Scart:in tilalle hankkia S-video-kaapeli+Scart vai onko kuvanlaatu parempi AV:lla...:confused:

2. Jaa niin onko noi scartit samanlaiset vai pitääkö mun ostaa sekin...

3. Ja vielä lisää....
MISTÄ TIETÄÄ ONKO TELKKU S-VIDEO YHTEENSOPIVA jos toi kuva on parempi s-video-kaapelilla :mad:
 
3. Ja vielä lisää....
MISTÄ TIETÄÄ ONKO TELKKU S-VIDEO YHTEENSOPIVA jos toi kuva on parempi s-video-kaapelilla :mad: [/B]


No yks aika varma merkki on se, jos tv:stä löytyy S-videojohdolle paikka. N. 1cm halkaisija, pyöree. Yleensä etupaneelissa.

Edit.
Eli sellainen hole, mihin tällainen johto sopii, siis vain se toinen pää. Tarvitsetko vielä selvennystä?
Siis jos on tuollainen, tv on Super-video -yhteensopiva, jos reikulaa ei ole, niin :mad: tv ei melko varmasti ole s-video yhteensopiva.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuota noin...selvitetäänpäs hieman. Ainakaan mulla ei omassa Sonyn 25" telkkarissa ole s-video liitäntää, mutta asia korjaantuu vaikka scart-jaolla, jollaista itse käytän. Siinä on 3kpl scart-paikkaa, ja yks s-video+rgb. Sillä pärjää ihan mukavasti, yhteen menee N64, yhteen videot ja s-videoon tietokone. Siinä on myös lähdöt äänelle, joten telkkarista saa sitte vaikka vahvistimeen piuhan. s-video on tosiaan semmonen noin sentin läpimitaltaan oleva pyöreä liitin, jossa on muistaakseni yksi isompi suorakulmainen pinni(vaimikälieonkaan) yläosassa.
Toivotaan että tuo jotain auttoi...
 
Huom!

Muistakaa kuitenkin, että RGB-kaapeli antaa tarkemman kuvan kuin S-Video.

Eli siis, RGB on paras "normaali-ihmisen" johto ja S-Video tulee lähes heti sen jälkeen. Eli jos on mahdollisuus hankkia RGB niin tietenkin se. Se on fyysisesti ihan normaalin Scartin näköinen. S-videota saa myös hieman erilaisella päällä, maallikon kielellä voisi sanoa että se muistuttaa vaikka hiiren PS/2-liitintä.

Se alkuperäinen komposiitti kannattaa heittää samantien jonnekkin laatikon pohjalle.

Paras on sitten komponenttijohto, mutta harvemmilla on telkkareissa sellaista liitintä.

Erot S-Videossa ja ÄrGeeBeessä ovat seuraavat:

RGB: Kaikki päävärit (Red, Green, Blue) kulkevat omassa johtimessaan, joka varmistaa parhaan värierottelukyvyn. RGB on videosignaalin alkuperäinen muoto, eli kaikki signaalit muutetaan RGB-muotoon telkkarissa ennen niiden käyttämistä, RGBn kanssa mitään muutosta ei siis tarvita.

S-Video: Väri- ja mustavalkosignaali kulkevat omia johtimia pitkin, jolloin osa värikaistasta häviää muutoksessa.

Original text by Radikus
Kopiointi ei oo kyllä kielletty missään, njäh njäh...

Eli toisin sanoen Punisher, ole iloinen, että "joudut" ostamaan RGB-kaapelin S-Vdeon sijaan:).
 
Ylös Bottom