Tiedän, olen hiukan ahkera tekemään aiheita. Mutta minkäs sille voi, että asiaa tulee, mutta kukaan muu ei keksi tehdä siitä aihetta.
Kysymys on helppo:
Mitä KONSOLI (ei tietokone) pelejä olet vetänyt läpi?
En nyt tarkoita, että mitä pelejä olet nyrkittänyt niin, että käsi on mennyt cd:n läpi, vaan mitä pelejä olet pelannut niin, että olet voittanut ne?
Itse olen pelannut:
Halo:Combat Evolved
Tämä on kohdallani ymmärrettävää, koska Xbox on ainoa konsolini, eikä minulla ole muita pelejä kuin Amped ja Halo (ja Ampedin kanssa on tullut riehuttua ihan tarpeeksi, pidän sen kanssa tauon).
Tässä vielä lista, jotka olisi tarkoitus päästä lähiaikoina läpi:
Amped: Freestyle Snowboarding (menee hermot niitten vikojen 15 challengen kanssa)
Oddworld:Munch's oddysee (ensin pitää toki saada se peli
)
Pistin tähän vain konsolipelit sen takia, ettei tulisi tosi pitkää listaa. Tai no, voihan konsolipeleistäkin tulla pitkä lista, mutta harvemmin.
Kysymys on helppo:
Mitä KONSOLI (ei tietokone) pelejä olet vetänyt läpi?
En nyt tarkoita, että mitä pelejä olet nyrkittänyt niin, että käsi on mennyt cd:n läpi, vaan mitä pelejä olet pelannut niin, että olet voittanut ne?
Itse olen pelannut:
Halo:Combat Evolved
Tämä on kohdallani ymmärrettävää, koska Xbox on ainoa konsolini, eikä minulla ole muita pelejä kuin Amped ja Halo (ja Ampedin kanssa on tullut riehuttua ihan tarpeeksi, pidän sen kanssa tauon).
Tässä vielä lista, jotka olisi tarkoitus päästä lähiaikoina läpi:
Amped: Freestyle Snowboarding (menee hermot niitten vikojen 15 challengen kanssa)
Oddworld:Munch's oddysee (ensin pitää toki saada se peli

Pistin tähän vain konsolipelit sen takia, ettei tulisi tosi pitkää listaa. Tai no, voihan konsolipeleistäkin tulla pitkä lista, mutta harvemmin.