Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä mieltä olet Cuben kesän pelitarjonnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Griever
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu ei nyt kauheesti tässä kesällä ole tulossa mahtavia peliä paria poikkeusta lukuun ottamatta mutta ei voi muuta kuin odottaa kaula valuen syksyn / talven pelejä luettelen nyt pari :D

-Metroid Prime
-Legend Of Zelda
-Mario Sunshine
-Eternal Darkness
-Resident Evil
-Starfox Adventures... ja monta monta monta muuta.

Kesän pelitarjonta on ollut huonoa.

Itse omistan: Super Smash bros, Wave race, Dave mirra, 007 agent...
Ja ne ovat kaikki aika keskinkertaisia esityksiä!

Mutta jouluun mennessä hyllyssäni KOMISTAA:

Resident evil
Eternal Darkness
Super Mario Sunshine
Starfox Adventures

Ja joulun jälkeen

Legend of zelda: Legend reborn
Metroid Prime

Gamecuben pelitarjonta minulle on ollu suoraan sanottuna SURKEA.

Ei ole kuin kolme pelitä: SSBM, luigi's ja
sw rogueleader.

Odottelen tulevia pelitä eniten Mario-, Zelda-, star fox peliä..

Olisihan valikoima voinut olla laajempi, mutta olen silti siihen ihan tyytyväinen, sillä hankin Cubeni vasta heinäkuun lopulla. Mulla on Pikmin ja Rogue Leader kovassa käytössä, vielä jos Wave Racen sais.:)

Talvella julkaistaan hittipelejä niin kovaan tahtiin että on siinä Pukilla hommaa.:p

Sama tilanne on kyllä tuolla Xboxin puolella... Pari hittiä on tullut, mutta ei niitäkään ikuisuutta jaksa pelata. Surkea homma. :(
Syksyllä on joka koneelle (PC, Xbox, Cube, PS2) tulossa aivan liikaa huippupelejä, todennäköisesti siinä käy niin kuin aina ennenkin eli tusinan verran niitä tulee ostettua, ja loput jäävät ostamatta ikuisiksi ajoiksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Syksyllä on joka koneelle (PC, Xbox, Cube, PS2) tulossa aivan liikaa huippupelejä, todennäköisesti siinä käy niin kuin aina ennenkin eli tusinan verran niitä tulee ostettua, ja loput jäävät ostamatta ikuisiksi ajoiksi.

Ehkä kannattaisi harkita niiden välistä jääneiden pelien ostoa nyt kesällä, kun uusia julkaisuja ei niin paljon tule?

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Ehkä kannattaisi harkita niiden välistä jääneiden pelien ostoa nyt kesällä, kun uusia julkaisuja ei niin paljon tule?

- Esa

Jep, juuri noin tuli tehtyä. Tuli hankittua se kauan kaivattu Soul Reaver 2 ja DMC pleikalle. Mutta tuosta Cuben pelitarjonnasta, ei ainakaan minun makuuni ole pelejä ilmestynyt. Tuolla se nyt pölyyntyy kunnes saadaan REssaa tai ED:ia mitä pelata. Rogue Leaderia ei miksikään tuhannen ja yhden yön unelmaksi voi kutsua :(.

Ylös Bottom