Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mulle netti pelaaminen on kaikki kaikessa, mutta jos se maksaa niin aina on ilmaisiakin tarjoilla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Hhm...
Mitä sinä odotat nettipelaamiselta vai odotatko mitään, sekä mitä se sinulle maksaa. Onko sillä väliä?![]()
Juu. Jos puhutaan pc-peleistä. Eikä ne ole koskaan ilmaisia. Liittymä maksaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
mulle netti pelaaminen on kaikki kaikessa, mutta jos se maksaa niin aina on ilmaisiakin tarjoilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Itse odotan ainakin paljon että pääsen pelaamaan PS2:lla nettiin. Sonyhan on ilmoittanut ettei PS2:n nettipeleihin tule mitään lisämaksuja ainakaan Sonyn puolelta, mutta esim. FFXI tulee olemaan kuukausimaksu Squaren puolelta. Mutta en ole ainakaan kuullut että muissa PS2:n nettipeleissä tulisi olemaan kuukausimaksua ja toivottavasti ei tulekaan.
Kyllä odotan itsekin. Ja kaikesta lässytyksestä huolimatta tiedän että käytännössä totettaminen on helppoa. Vain halu ja uskallus puuttuu. Miksi nettipelaamisen pitäisi pysyä PC:llä. Siihen ei varmasti ole mitään pätevää selitystä. Konsolit ovat pelaamista varten tehty. Skeptinen voi olla, mutta kyllähän pelit ovat parhaimmillaan kimpassa pelatessa. Se on sitten sama pelataanko lähiverkossa vai vähän isommassa verkossa. Siitähän on kyse.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Itse kyllä odotan nettipelaamista paljon, vaikkakin olen hiukan skeptinen sen toimivuudesta vielä tämän generaation aikana. Kuitenkin uskon nettipelaamisen olevan se 'next big thing', joka tulee olemaan todella suosittua konsoleilla jo helpon käytettävyyden takia. Keiun sanomaa kommenttia, jonka mukaan nettipelien tulisi pysyä PC:llä, en kyllä ymmärrä.
Tosin tuo ajatteluhan ei perustu mihinkään tosiasioihin. Siis odotuksesi PS3 kautta tulevaan parempaan tulevaisuuteen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Sitten pääsen pätkimään Slaisserin ja muut Xbox heebot.Tosin näyttää siltä että konsoleilla pääsee vasta PS3:sen aikoihin kunnolla nettiin.
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Tosin tuo ajatteluhan ei perustu mihinkään tosiasioihin. Siis odotuksesi PS3 kautta tulevaan parempaan tulevaisuuteen.
Netti-liittymät ovat kaikille sama asia. Eikös PS2:llekin tarjota lisähintaan verkkokorttia?![]()
Ok!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Ymmärsit väärin. En tarkoittanut että PS3:nen toisi mukanaan jotenkin paremman netti pelaamisen, vaan että homma näyttää pääsevän kunnolla vauhtiin kaikilla konsoleilla vasta kun PS3:sen julkaisu on jo ovella. Eli minusta näyttää siltä että tässä konsoli sukupolvessa ei vielä päästä netin suhteen kunnolla vauhtiin. Mutta toiveikkain mielin tässä liikkeellä kuitenkin ollaan.![]()