Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelata Jaguarilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hex

Active Member
Jaguarin ja erityisesti Jaguar CD:n pelitarjontahan on tunnetusti aika heikkoa. Jotain pitäisi kuitenkin löytää, ettei pelikone vain keräisi pölyä. Tempest 2000 on hauska ja Iron Soldier tuntuu peliltä, jota olisi aikanaan voinut pelata, mutta mitä muuta kannattaisi hankkia? Mieluummin Jaguarin omia pelejä, eikä Cannon Fodderin, Dragon's Lairin ja Doomin tapaisia pelejä, jotka saa muille koneille parempina versioina.

EDIT: Aliens vs. Predator ainakin taitaa olla hyvä, joten se täytynee joskus ostaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ehdottomasti Raiden! Perinteistä avaruusräiskintää jos siitä pitää. Itse olen tuota paljon pelaillut sekä Alien VS. Predatoria, Wolfensteinia, Doomia ja tietty Tempest 2000:a :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiking
Ehdottomasti Raiden! Perinteistä avaruusräiskintää jos siitä pitää. Itse olen tuota paljon pelaillut sekä Alien VS. Predatoria, Wolfensteinia, Doomia ja tietty Tempest 2000:a :p
Raiden tosin löytyy parempana versiona esim. PS1:ltä Raiden Project -nimellä. RP:n mukana tulee vieläpä Raiden I ja II.

Raiden on kyllä hyvä peli. Kunhan ehdin niin hankin pelin alkuperäisen PCB-version vielä jostakin itselleni.

Ylös Bottom