Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelejä ostitte Cuben mukaan? ja mikä kolahti eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Itsellä mukaan tuli Luigi ja Star Wars.

Kumpikin oli hyvin vaikuttavan näköinen.

Luigi olen tähänmennessä pelannut enemmän.. Vaikka StarWars olikin todella hieno, oli se silti taas yksi räiskintäpeli. Juonikin oli vähän mitä oli, eli ei tuntunut kovin yhtenäiseltä. Parhaita paloja elokuvista kuvannee hyvin.

mukaan lähti SMB ja Waverace. RL2:sta en saanut hidasteluni vuoksi hankittua, kaipa sekin pitää testiin ottaa vähän myöhemmässä vaiheessa. ennenkaikkea kiinnostaisi nähdä peli toiminnassa, ulkoasua on sen verran kehuttu myös ihan vakavasti otettavien lähteiden toimesta. itse pelinä en siltä kyllä paljoa odota, mutta kuka tietää...

Monkey Ball oli täysin odotusten arvoinen ja Waverace jopa ennakkokuvitelmiani parempi. kaikenkaikkiaan siis erittäin onnistunut pelinavaus. kyllä näissä tahkomista riittää kunnes ne eniten odotetut herkut saapuvat meidänkin ulottuville.

Wave Race: Blue Storm, ISS2 ja Winter Olympics ilahduttivat minua julkaisussa.

Näistä Wave on kyllä ehdottomasti se paras ja arvostelua cubefiniin tulossa ensi viikolla. ISS2 oli pienoinen pettymys etenkin PS2:lla Pro Evolution Socceria pelanneelle. Winter Olympics on tyypillinen nappulanhakkauspeli, mutta näistä kaikista tarkempaa arviota tulossa siis sivulle.

- Esa

Luigi´s mansion ja Waverace: Blue storm tarttui koneen ohessa hihaan. Hienoja ja hyviä on molemmat. Pitäisi nyt vaan saada toinen kapula jostain, että pääsisi ottamaan miehestä mittaa Waveracessa. Sikäli tosin harmi, että pelissä ei sellaista kaksinpeliä ole, jossa ajettaisiin vuorotellen, sillon pystyisi yhdelläkin ohjaimella koittamaan.
Tähän samaan syssyyn voinkin kysyä että onko jollain kokemuksia siitä CG:n Dualshock-adapterista?
Säästäisi melkoisesti jos ne vaan hyvin toimivat. Eli miten ne komennot mahtaa sijoittua tuohon pleikkari-ohjaimeen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Wave Race: Blue Storm, ISS2 ja Winter Olympics ilahduttivat minua julkaisussa.

Näistä Wave on kyllä ehdottomasti se paras

- Esa

Oliko se WaveRace hieno? Kun jossain arvosteluissa grafiikkaa morkattiin.. Luigin grafiikan perusteella kyllä luulisi vesihurjastelunkin olevan varsin näyttävä.

Kehtasivat joskus aikanaan Konsolipelaaja lehdessä sanoa, että Wave luulisi grafiikan puolesta N64 peliksi.

Ja Esa kertoo loput.. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73

Oliko se WaveRace hieno? Kun jossain arvosteluissa grafiikkaa morkattiin.. Luigin grafiikan perusteella kyllä luulisi vesihurjastelunkin olevan varsin näyttävä.

Kehtasivat joskus aikanaan Konsolipelaaja lehdessä sanoa, että Wave luulisi grafiikan puolesta N64 peliksi.

Ja Esa kertoo loput.. :D

Käy lukemassa CUBEFINin sivulta kaban tekemä arvostelu (tosin jenkkiversiosta, mutta silti), niin eiköhän tuokin selvine ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73

mun mielestä waven koko idea perustuu upeaan aaltojen mallinnukseen yhdistettynä loistavan hienovaraiseen ja pidemmän päälle todella palkitsevaan ohjausmekanismiin. tähän mennessä jopa cpu-vastustajista on ollut mukavaa vastusta expert-tasolla. uskoisin kuitenkin, että muutaman päivän kuluttua homma tulee etenemään pääasiallisesti time-attackiin. jotain kaukaista sukulaisuutta voisi siis hakea ridge racerin kierrosaikojen hakkaamisesta, mutta moniulotteisemmalla ohjausmekanismilla ala wipeout. eli todelliselta pelaajien peliltä vaikuttaa...

itse grafiikka ei ensialkuun säväyttänyt lähes ollenkaan, mutta nyt tarkemman syventymisen jälkeen täytyy kyllä olla todella tyytyväinen siihenkin osa-alueeseen, tietyt rakennukset ja muut sellaiset ovat harmittavasti kyllä mahdollisuuksiin nähden aika kehnosti toteutettuja. samoin framerate olisi voinut olla siellä 60 paikkeilla. nyt se menee tasasta ~30.

erityisesti 3:n metrin aaltojen ja muiden sää-efektien graafinen vääntö pistää välillä haukkomaan henkeä, joten kyllä se ulkoinenkin puoli useissa kohdissa on ennennäkemättömän hienoa :) muutamat hc sony-fanaatikotkin (jos semmoisia nyt vielä noin lyhyellä historialla voi olla) myönsivät pelin hienouden ilman provosointia, joten kaipa sitä kelpaa senkin puolesta demota...uskoisin kuitenkin, että Star Wars pitää tän hetken visuaalista ykköspaikkaa tukevasti hallussaan, kunnes Resident Evil saapuu tälle mantereelle...sillon napsuu ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
onko jollain kokemuksia siitä CG:n Dualshock-adapterista?
Säästäisi melkoisesti jos ne vaan hyvin toimivat. Eli miten ne komennot mahtaa sijoittua tuohon pleikkari-ohjaimeen?
Kuka kumma haluaisi pelata GameCube-pelejä DualShockilla?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Minä. Ja ainakin kun ne ohjaimet maksaa niin taatanasti niin kyllä Dualshock menisi todella mainiosti kakkosohjaimena. Niitä kun tuossa 3 kappaletta.
Dualshock sopii ainakin MINUN käteen paremmin kuin tuo GC:n kapula. Ainakin niiden liipaisimien osalta (etusormet menee lujaa yli nappien), eikä muutenkaan tuo ohjain oikein istu käteen vielä kovin hyvin.
Muuten ohjain on oikein mainio. Ehkä silti pikkasen liian pikkanen.

Itselle tarttui mukaan Luigi's Mansion ja Super Monkey Ball. Ensifiilikset on nopeasti kotiteatterisysteemillä, että Luigi's Mansionin äänimaailma on hieno.

SMB on vauhdikas peli, mutta jotenkin tuo Luigi's kolahti enemmän. Ihmeen huonoja arvosanoja saanut, lieneekö sitten lyhyt peli? Hienot graffat kyllä molemmissa, vaikkei henkeä salpaakkaan.

Wave Race: Blue Storm tuli mukaan ja Lauantaina tulee peli tai pari lisää. Toista ohjainta pitää myös alkaa harkita, koska sitä ei vielä ole. Mitäs pelejä suosittelette lisää, näiden joukosta mitä on jo julkaistu?

Itse tilasin Cuben mukana pelkästään SSBM ja saan koneen vasta
24päivä. Säälikää minua raukkaa ...:( (ostin mukaan myös 2ohjainta, muisti kortin ja RGB kaapelin)

Minä otin cuben mukaan luigi's mansionin ja wave racen, mutta vielä ei ole tullut :( Tänään vissiin tulee, ja juuri kävin tilaamassa myös sen adapterin että voi pelata dualshock ohjaimella, ja Dave Mirra's BMX:n. Toivotaan että cube tulisi tänää

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Tähän samaan syssyyn voinkin kysyä että onko jollain kokemuksia siitä CG:n Dualshock-adapterista?

Hyvin toimii ja näppäimet sijoituvat paremmin kuin GC omassa ohjaimessa ;) Tatit tietty vastaava toisiaan. Z-nappi tulee olkapää nappiin. Kuten myös tietysti Cuben ohjaimen omat olkapäänapit. Heti Wavessa tuntuma oli erittäin hyvä PS2:den ohjaimella, kuin mitä oli Cuben omalla.

Tietysti tottumus kysymys ja pitää nyt opetella pelaamaan tuolla omallakin ohjaimella. Muuten tulevaisuudessa Esa ja Griever pääsevät sanomaan, että voitan moninpelit PS2:den ohjaimen takia ;)

Esimerkiksi minä !

Niin ja Cuben mukaan otin Wave Rave : Blue Stormin, Luigi's Mansionin, Super Monkey Ballin ja Star Wars : Rogue Leaderin. Muuta mielenkiintoista ei julkaisussa ollutkaan PS2:den omistajalle.

Samaa mieltä,veliseni. Kyllä ainakin kaikissa GC-peleissä se oma ohjain on paras. Ehkä jotku ps2-portit niinku esim. THPS3 vois olla aluksi ainakin helpompia pelata DualShockilla, mutta luulen että se onnistuu hetken hiomisen jälkeen myös Gcn ohjaimella. Ja sitä paitsi, THPS# on vaan sellainen trendipeli, jota useimmat pelaa ollakseen tosi "jou".:D
Kyllähän ne hyviä pelejä ner tonyt on, mutta eitossa kolmosessa enää mitään kauheen uutta oo. Ois voinu tulla lisälevynä:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Hyvin toimii ja näppäimet sijoituvat paremmin kuin GC omassa ohjaimessa ;) Tatit tietty vastaava toisiaan. Z-nappi tulee olkapää nappiin. Kuten myös tietysti Cuben ohjaimen omat olkapäänapit. Heti Wavessa tuntuma oli erittäin hyvä PS2:den ohjaimella, kuin mitä oli Cuben omalla.

Hieno homma!
Meneekin sitten tilaukseen pari semmosta :)
2 siksi, että voi Tony3 :sta pelata kahdestaan kunnolla. Tuo Cuben ohjain kun ei ainakaan siihen peliin ihan niin hyvin natsaa kuin Dualshock.

Dual Shock on kiva porttauksissa kuten THPS3, mutta ei sillä kyllä mitään GameCuben ohjaimelle suunniteltuja pelejä kärsi pelata. Waveracessa tuntui aivan taukilta. Ei ole paljoa tullut adapterille käyttöä mutta on se kiva olemassa esimerkiksi tappelupeleihin tms. sitten tulevaisuudessa. DS on muutenkin kiva koska se on niin kopio SNESin padista että sitä osaa käyttää vaikka unissaan.

Vähän offtopic mutta kohta pääsen testaamaan XboXin S-ohjainta. Saa nähdä onko yhtä laadukas kuin GC:n kapula :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Waveracessa tuntui aivan taukilta.

Omasta mielestäni PS2:den ohjain sopi peliin vallan maniosti. Ja itselläni kylmiltään peli totteli PS2:sen ohjainta paljon paremmin, kuin Cuben ohjainta pitkän harjoittelun jälkeen. Mutta edelleen kiinni siitä mihin tottunut ja tästä ei sinäänsä kannata kiistellä.

Ylös Bottom