Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelejä tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja King Flea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

King Flea

New Member
Mitä simulaattori-pelejä ps2:lle on tulossa! Mitä odototatte kaikkein eniten? Kertokaa myös omia mielipiteitänne simulaattori-peleistä!

No siis ainakin Sim City pelit kiinnostaa.. !
ei noi lentsikkaSIMpelit niinkään, toki hyviä mutta vähemmälle on jättäny ne.. tosin huonon koneen takia ne ei tahdo enää pyöriä mun koneella joten strategiaa ostan eniten PC:lle..

Age Of Empires2 ilmesty juuri PS2:lle.. omistan jo PC version joten jää tällä kertaa ostamatta..

Minua kiehtoo tuo Thunderhawk: Operation Phoenix. Näyttää hyvältä. Tietty The Sims kiinostaa, sekä Sim Cityt.

Tähän mennessä kaikki simulaatiopelit mitä oon pelannu, on vaikuttanu aluks tosi hyviltä ja niitä on pelannu innolla, mutta kiinnostus niitä kohtaa on kuitenkin laskenut huolestuttavan nopeasti - joka kerta.

Silent Scope 2: Dark Silhouette kiinnostaa jonkin verran. Tottakai toivon myös että The Sims löytää tiensä ps2:lle.

Ace Combat 4:Shattered Skies tietenkin!

Pelihän on niin ultra-realistinen ettei moista voi jättää millään pois!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman

Tätä odotan myös minä. Näyttäis aika hiotulta paketilta, mitä oon noita ulkomaisia arvioita lukenu.

Löytyy minunkin odotuslistalta.

Ultra-realistista tästä on kyllä turha odottaa. Peli taitaa enemmänkin tasapainoitella arcaden ja realismin rajalla.

Tuleeko Drum Manian julkaisun myötä myyntiin joku rumpusetti jota voi hakkailla musiikin tahtiin? Se olisi kyllä siisti juttu, sillä onhan noita rumpuja tullut paukuteltua koulussa aika paljon. Pakko-ostos, jos tuommoinen setti tulee myyntiin.

Näittekös muuten eilen 10:n uutisten kevennyksessä ne nettilentäjät? Pelaavat jotain simulaattoria netissä ja lentelevät aina iltaisin jotain oikeita reittejä siinä simussa. Kestävät kuulemma yhtä pitkään kuin oikeastikkin. Niillä oli siinä pöydällä ihan jotkut erikoisohjaimet ja yksi niistä toimi lennonjohdossa viereisessä huoneessa. Luulenpa että ei jaksais pitkään kiinnostaa. Ja ei kyllä ole mitään helppoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Tuleeko Drum Manian julkaisun myötä myyntiin joku rumpusetti jota voi hakkailla musiikin tahtiin? Se olisi kyllä siisti juttu, sillä onhan noita rumpuja tullut paukuteltua koulussa aika paljon. Pakko-ostos, jos tuommoinen setti tulee myyntiin.

Täts rait :cool:

Tsekkaapa ps2.ign.comin previkkaosio Drum Mania!sta. Siellä on kuva rumpusetistä ja järkky videopätkä hepusta joka hakkaa settiä kuin viimeistä päivää :D

Luvassa lienee siis loistava bilepeli.

Juu varsinkin korkeelta kun katsoo alas niin alamaailma näyttää todella aidolta mutta heti kun menee alas niin maa suttaantuu.. mutta ei se menoa haittaa ilmassahan ne iskut tehdään lähinnä..

Tulihan tota AC4:ää trebattua siellä GW:ssä. Realistisuutta on turha odottaa muun ku grafiikan osalta. Peli on semmosta keskitaso lentely räiskintää. Mutta kyllä itsekkin odottelen tätä peliä aika lailla.

Onko kellään tiedossa jotain saitteja jossa olisi uusia videopätkiä ko. pelistä?
Olis taas helpotusta syyhylle jonka tämä jatkuva odotus aiheuttaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Tulihan tota AC4:ää trebattua siellä GW:ssä. Realistisuutta on turha odottaa muun ku grafiikan osalta. Peli on semmosta keskitaso lentely räiskintää. Mutta kyllä itsekkin odottelen tätä peliä aika lailla.
:p :p

Jos sulla on hyvä internet yhteys (esim adsl) niin meneppäs tonne Gamespotin sivuille. Siel on aika paljon noita eri gameplay videoita ja onhan siellä videoitu arvostelukin tosta pelistä. Viturainen ku ign:ki alkaa pihistelemään tolla videopuolella laittamalla kaikki mahdolliset videot "only on insider" puolelle. :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Silent Scope 2: Dark Silhouette kiinnostaa jonkin verran. Tottakai toivon myös että The Sims löytää tiensä ps2:lle.

No SS2:sta ei kyllä simulaattoriksi voi sanoa. Se on enemmänkin valopistoolityyppinen arcaderäiskintä kuin tarkka-ammunta simu. Eikös toi Hitman 2 tule myös PS2:lle? Se ykkönen oli mun mielestä yksi aliarvostetuimpia "Tappaja-simulaattoreita" :)

Ylös Bottom