Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä peliä olet pelannut eniten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mixa1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Sensible World of Soccer (Amiga 500)
Player Manager (Amiga 500)
Championship Manager (Amiga / PC)
I.S.S Pro Evolution Soccer 1-2 (PS)
PES 1-4 (PS2 / XboX)
NHL Hockey 94-00 (Megadrive, SNES, PC)
NHL Hitz 2003 (PS2)
Virtua Tennis 2K2 (DC)
Pirates (C-64, Amiga 500, PC)
Colonization (PC)

Yksittäisistä peleistä SWOS, Player Manager ja Pirates ovat eniten pelattuja. Pelisarjoista taas Evolution Soccerit, Championship Managerit ja EA:n NHL:t ovat syöneet eniten pelitunteja.
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Kyllä se varmaan niin on että PC puolelta eniten on tullut pelattua peliä Baldur's Gate 2 (sanotaan nyt vaikka näin että olen kävelevä walktrough), aikoinaan kyllä tuli mätettyä Heroes Of Might And Magicin kakkos osaakin niin että huhhuh.

Kyllä, täälläkin Diablo 2 on aiheuttanut pahaa riippuvuutta.

Ja sitten konsoleihin, voittajaksi nousee varmaankin joku SNES peli, mahtaisikohan jopa olla joku Donkey Kong sarjan peleistä :eek: .
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Socom II, Final Fantasy VII, WWE Smackdown: HCtP
Siinä eniten pelatut, tarkkaa järjestystä en muista.
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Nyt vanhoja , mutta 3-5 vuotta sitten uusia pelejä olen pelannut kohtuullisen kauan:
1.Diablo 2 + LOD [PC] (150h?)
2.Pokemon Red [GB] (100h?)
3.Return To Castle Wolfenstein [PC] (80h?)
4.Pokemon Yellow [GBC] (30h?)
5.Pokemon Stadium [N64] (30h?)
Noi on arvioita olen pelannut varmaan enemmänkin, mutta ei liian rohkeasti viittiny laittaa... :rolleyes:
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Red Alert. PRKL kun XP sekoilee sen kanssa, pitää saada dosbox toimimaan.
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Ajallisesti eniten molempia Socomeja. Seuraavaksi GT3 ja GT4. Loput aika tasaista, mutta kärjessä: GTAt, Resident Evilit, Metal Gear Solidit ja LOTRit.
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Psyko sanoi:
Ajallisesti eniten molempia Socomeja. Seuraavaksi GT3 ja GT4. Loput aika tasaista, mutta kärjessä: GTAt, Resident Evilit, Metal Gear Solidit ja LOTRit.
Sama täällä, poislukien GTAt, MGS:ät ja LOTRit...

PSX:llä tuli hakattua öbaut 70 tuntia semmoista "roolipeliä" kuin Legend of Dragoon, joka on ainoa roolipeli mitä olen pelannut enemmän kuin 15 min. :rolleyes:
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

kyllä seon ihan satavarmasti Rune pc:lle, sillo ko se ilmesty, jaksoin tahkota sitä vuoden, sitte poistin koneelta, ny ostin sen uudestaa ja taas pelailen viikolloppusin läpi ja mätän netissä...

rune roks..
 
Vastaus: Mitä peliä olet pelannut eniten?

Tosi paha. Street Fighter II, Virtua Evo, Castlevania, FF Tactics, FF VI. Noilla linjoilla, suunnilleen.
 
Ylös Bottom