Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xeila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Smash bros. ehdottomasti!

Sen jälkeen soul calibur 2,monkey ball 2 ja 1080 avalanche (ei vaan kyllästy).

Lopulta aika vähän menee noihin seikkailupeleihin aikaa ku läpipeluun
jälkeen en niihin yleensä enää koske.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Super Smash Bros. Melee on pyörinyt Cubessani selvästi kauiten, erittäin hyvänä kakkosena tulee Ikaruga. Näiden seuraajaa onkin vaikeampi sitten nimetä. Varmaankin joko F-Zero GX tai Metroid Prime.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Phantasy star onlin episodes 1 & 2 peliä olen pelannut
about 150 tuntia.. hahmon kehitys on mukavaa :)
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Animal Crossingia ja Super Smash Bros. Meleetä on tullut pelattua eniten.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

The Legend of Zelda: The Wind Waker varmaankin, Super Smash Bros. Melee hyvänä kakkosena.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Mario Kart: DD!! ottaa selvästi kärkipaikan. Toisena SSBM ja sitten varmaankin LotZ: WW tai SM: Sunshine.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Jaa-a, taitaa tuo titteli mennä Naruto Gekitou Ninja Taisen 3:lle, tai mahdollisesti SSBM:lle.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Yllättävää kyllä eniten olen pelannut NBA '03:a. Soul Calibur 2:sta tulee pelattua kaksinpelinä säännöllisesti mutta muuten on jäänyt vählle Cuben pelailu viime aikoina. NBAta jaksaa jotenkin vaan vääntää pelin tai pari muutaman kerran viikossa vieläkin.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Pakko olla Tales of Symphonia, nyt kolmatta kertaa menossa läpi ja 160 tuntia täynnä. Toisena luultavasti Metal Gear Solid: The Twin Snakes, se menty laskelmieni mukaan 6 kertaa läpi ja yksi pelikerta kestänyt ainakin 7 tuntia. Nojaa siitä tuleekin vain n. 45 tuntia.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

wellu80:n kanssa vähän samoilla linjoilla NBA2K3 on ollut kovassa käytössä, tosin NBA Live 2005:n jälkeen se on jäänyt. Luulen, että NBA 2005 onkin ajanut jo ohi, sen verran addiktoitunut olen siihen viimeisen vuoden aikana ollut.

Skies of Arcadia Legends on ei-urheilupeleistä ykkönen.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Tales of Symphonian Japaninkielisen version olen pelannut ainakin 3 kertaa läpi ja US version pari kertaa. Aivan tarpeeksi siis. Kun käyttää 10xEXPiä ja älyttömän voimakasta Maken Nebilimiä (Lloydin kirottu ase), on pelaamisen ilo hiipunut. Overpowered ^10. :D
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

danholo sanoi:
Tales of Symphonian Japaninkielisen version olen pelannut ainakin 3 kertaa läpi ja US version pari kertaa. Aivan tarpeeksi siis. Kun käyttää 10xEXPiä ja älyttömän voimakasta Maken Nebilimiä (Lloydin kirottu ase), on pelaamisen ilo hiipunut. Overpowered ^10. :D

Mautonta ;)
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Taitaa olla Zeldan Wind waker jota olen eniten pelannut. Sen parissa meni huomaamattomasti 14 tuntia päivässä...aamuviiteen.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Viewtiful Duck sanoi:
Oma suosikki on ehdottomasti Smash Bros Melee. Sen pariin palaa useaaan otteeseen :)
Jaksatko vielä yksin mättää vai kaverin/kavereiden kanssako aina pelaat?
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Kyllä sen täytyy sittenkin olla SSBM. Vaikken nyt ole pitkiin aikoihin pelannut (edes omistanut), jskus pelattiin sitä viiden kaverin (mm. Fardir) porukalla ihan järjettömästi.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

fDiamond sanoi:
Jaksatko vielä yksin mättää vai kaverin/kavereiden kanssako aina pelaat?

Thoki kavereiden kanssa saadaan hyvät naurut, yksin en juurikaan enään jaksa. Tahkonnut ne atventuret sun muut jo miljoonat kerrat :)
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

Eniten pelattu peli taitaa olla Metroid Prime, jostain syystä sen pariin on tullut palattua uudelleen ja uudelleen, vaikka läpihän tuo meni jo ilmestyttyään. Sen jälkeen varmaan F-Zero ja Windwaker.
 
Vastaus: Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

danholo sanoi:
Tales of Symphonian Japaninkielisen version olen pelannut ainakin 3 kertaa läpi ja US version pari kertaa. Aivan tarpeeksi siis. Kun käyttää 10xEXPiä ja älyttömän voimakasta Maken Nebilimiä (Lloydin kirottu ase), on pelaamisen ilo hiipunut. Overpowered ^10. :D

Tuolle täytyy jo nostaa hattua. Itsellänikin on tuo peli, mutta en ole vielä edes sitä yhtä kertaa ehtinyt mennä läpi... tuo peli kun ei taida olla kaikkein lyhytikäisimpiä muutenkaan. Tuosta voisi jo päätellä, että olet kohtalaisesti diggaillut peliä :).
 
Ylös Bottom