Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelikaupoissa annetaan vaihdossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kustaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kustaa

New Member
Hepulis. Ei oo vielä tullut vaihdeltua pelejä liikkeissä mutta onko tietoa mitä niistä saa pelikaupoissa vaihdettaessa käytettyyn tai uuteen peliin? Mielellään infoa Tampereen seudun liikkeissä (esim. PlayerOne jmv.) hyvitettävistä hinnoista... Kiitos jo etukäteen.:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mun mielestä pelikaupat antaa vaihossa todella surkeen vähä peleistä. Viimeksi kysyin kesällä mitä saisin viikon vanhasta Medal of Honorista vaihdossa, niin lupasi 20e ja pelin julkaisusta oli pari viikkoa. Sen jälkeen en ole kysellyt. Parhaan hinnan saat kun myyt täällä tai huuto.netissä.

Kannattaa tietenkin ensin yrittää myydä se suoraan kuluttajalle, mutta esim. Tikkurilan VPD antaa peleistä vaihdossa ainakin ihan kohtalaisen korvauksen. Täysikuntoisesta, äskettäin julkaistusta, xbox-pelistä vakiohyvitys on 37 (olettaen, että kyseistä peliä ei hyllyt ole jo valmiiksi täynnä). PS2-pelien hyvitykset ovat suhteessa tosin pienempiä...

Ihan paras vaihtoehto on se, että vaihtaa pelin jonkun muun kanssa päikseen. Myymällä tai peliliikkeeseen viemällä ei saa pelistä sen oikeaa arvoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Ihan paras vaihtoehto on se, että vaihtaa pelin jonkun muun kanssa päikseen. Myymällä tai peliliikkeeseen viemällä ei saa pelistä sen oikeaa arvoa.

Ainakaan jos peli ei ole ihan uusi ei liikkeissä paljon hyvitetä. Ostin käytettynä pelin nimeltä Frequency liikkeestä hintaan 45e. Noin viikossa huomasin ettei peli kiinnosta mua ollenkaan. TK-pelikeskuksessa sanottiin suoraan että "En mä voi hyvittää kuin 10e kun ei tätä kukaan osta...". (Joo en ihmettele ettei sitä kukaan osta :) )

Funstation hyvitti 15e kun vaihdoin käytettyyn 45e hintaiseen.
Funstationilla hyvitys riippuu myös siitä minkä hintaiseen olet vaihtamassa, mutta ei sieltä silti paljon irtoa.

.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Ainakaan jos peli ei ole ihan uusi ei liikkeissä paljon hyvitetä. Ostin käytettynä pelin nimeltä Frequency liikkeestä hintaan 45e. Noin viikossa huomasin ettei peli kiinnosta mua ollenkaan. TK-pelikeskuksessa sanottiin suoraan että "En mä voi hyvittää kuin 10e kun ei tätä kukaan osta...". (Joo en ihmettele ettei sitä kukaan osta :) )
Olisi ehkä kannattanut laittaa tänne myynti-ilmoitus. Mielestäni Frequency on loistava ja varmasti löytyy joku toinenkin, joka on samaa mieltä (ja jolla ei vielä ole peliä). 15e hyvitys kohtuullisen uudesta pelistä on kyllä säälittävää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Olisi ehkä kannattanut laittaa tänne myynti-ilmoitus. Mielestäni Frequency on loistava ja varmasti löytyy joku toinenkin, joka on samaa mieltä (ja jolla ei vielä ole peliä). 15e hyvitys kohtuullisen uudesta pelistä on kyllä säälittävää.

No voihan pahka!
Kuvittelin että sen verran erikoinen ja harvinainen peli että ei menisi täällä kuitenkaan kaupaksi :(

Olen kyllä ostanut foorumin kautta monia pelejä kohtuulliseen hintaan mutta täytynee jatkossa ilmoitella ensin täällä ennenkuin vien liikkeeseen vaihtoon ala-arvoiseen hintaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Kun menin tarjoomaan RF II:sta niin sain 43. Liike oli PPP Eli Porin Peli Piste :D

Porin peli piste? Missäpäin Poria mahtaa sijaita?
Onko toridivari vaihtanut nimensä vai onko ilmestynyt ihan uusi liike?

Olen ollut hetkenaikaa poissa kuvioista joten en ole oikein perillä asioista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Porin peli piste? Missäpäin Poria mahtaa sijaita?
Onko toridivari vaihtanut nimensä vai onko ilmestynyt ihan uusi liike?

Olen ollut hetkenaikaa poissa kuvioista joten en ole oikein perillä asioista.
Joo,Entinen tori-divari,Sieltä tarjottii.

Ylös Bottom