Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä tapahtu Vesselin minttukaakaolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvaorava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

korvaorava

New Member
... Tai kaikelle muullekki minttukaakaolle, voiko joku kertoa? Olen kaupasta katsellut mut kuulemma minttukaakao on jossain vaihees otettu pois markkinoilta, haluaisin vain tietää minkä vitun takia. Kuitenkin, jos minttukaakaota on vielä jostain saatavilla, kertokaa joku minulle. Minttukaakao on ainut kaakao mitä juon mielelläni lämpimänä ja ainut kaakao joka oikeasti on ihan superygöstä. Mansikka- ja banaanikaakaot saa painua mun puolest helvettiin, normi kaakao saa todellaki pysyy mut miksei sen rinnalla enää nähdä minttukaakaoo joka on parasta? Oon tohkeissani ja toistan itteeni aika paljo kuten huomaatte... mut kertokaa tosiaan jos on jotain toista minttukaakaomerkkiä ja mistä saa niin juoksen ostamaan. P´s.

-----------------------------------------------------------------------------------

Hei!

Kiitämme palautteestanne. Valitettavasti jouduimme poistamaan mintun makuisen Vesseli-kaakaon valikoimistanne vähäisen kysynnän vuoksi. Välitämme kuitenkin toiveenne eteenpäin markkinointiosastollemme. Otamme mielihyvin vastaan tuotteitamme koskevia ideoita, toivomuksia ja parannusehdotuksia, sillä tarkoituksemme on valmistaa tuotteita, jotka vastaavat kuluttajien toiveita ja odotuksia.

Ystävällisin terveisin

Cloetta Fazer Makeiset Oy
Kuluttajapalvelu

Maria Kivitie

Tällaista mulle vastattiin.. mä itsekin epäilin tota syöpäjuttua mut ei se niin ollu. Vittu mä haluun ton minttukaakaon takasi.. pistetään adressi pystyyn?

-----------------------------------------------------------------------------------

Kuka olis messissä adressissa jos sellainen pistettäisiin pystyyn? Siis minttukaakaon puolesta?

Tällaista keskustelua olemme käyneet toisella boordilla ja adressiin on saatu päivässä jo toistakymmentä nimeä, sehän ei toki ole vielä mitään, mutta tämä viesti tulee ilmestymään myös monelle muulle boordille, koska minttukaakao oli ainakin minulle miltei hienoin asia elämässä. ;) Jos joku muistaa tuon loistavanmakuisen kaakaon niin hyvä. Jos joku haluaa ottaa osaa tähän "nettiadressiin", kiitän ja hymyilen. Sinusta voi olla kiinni minttukaakaon comeback. (Tosi hieno lopetusmainoslause). :D

Osta alkosta Kissanminttua ja laita sitä kaakaoon. Maistuu ihan mintulle ja bonuksena saa vielä känninkin.

Kyllä meikäläinen tuohon nimen tyrkkää. Ja ihan periaatteesta. En kyllä muista tuollaista milloinkaan olleen, mutta silti.

anna vain urli tai joku muu minne nimeni pistän. jääkylmä minttukaakao on täydellisen makuista:)

Kerran tuli juotua kaverin luona kupposet Vesselin minttukaakaota ja hyvää oli! Valitettavasti kyseinen tuote pääsi jostain syystä unohtumaan vuosien varrella. Heitähän sitä URL:ia!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Osta alkosta Kissanminttua ja laita sitä kaakaoon. Maistuu ihan mintulle ja bonuksena saa vielä känninkin.
Juuh. Kusse on selvästikin huomannut saman:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kusse
***tu ***kele ***tana...minttu...sikahyvää. UGH.
:)

Jo 32 sigua. Tosin osa kommenteista on valitettavan röyhkeitä. Toivottavasti Fazer ottaa tämän tosissaan :p.

Ylös Bottom