Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Ostin just xboxin käytettynä liikkeestä vuoden takuulla varustettuna.

Myin ps2 pois vähän aikaa sitten kun olin niin kyllästynyt siihen ja ajattelin hankkia Nintendo Wii:n mutta boxia sai niin halvalla ja Forza Motorsport oli jäänyt väliin joten päätin sitten investoida ja ostaa boxin. En ollut yhtäkään ps2 pelia pelannut mitenkään suurella innolla mutta Forzaa takoin eilen jotain 3h:)

Ajattelin että boxi on niin halpa että vaikka ostaisi sen vaikka 75 hintaan kuten minä ja myisit puolen vuoden päästä vaikka 40e niin kai sille ostaja löytyisi. Ja jos ei niin pelaamalla sen 7,5kk maksaa peli-ilosta sen 10e/kk joten ei kai se liian kallista ole:)

Toinen ilonaihe on pelien hinnat, 2 uutuuspeliä 30 hintaan (osta yksi, toinen kaupanpäälle) vert 360:n yli 70e hintoihin on ihan jees tarjous.

Nyt on sitten ollut konsolihistorian aikana Camecube, Xbox, PS2, Xbox :)
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Flagg sanoi:
[pmp] sanoi:
Jokaisessa kaupassa.

Ai, nii no kyl jokaisessa isossa kaupassa (esim: prisma) löytyy niitä, mut samat pelit saa paljon halvemmalla kun tietää mistä hakee ;)

Ja alkuperäiseen aiheeseen: Itse myin xboxin ostettuani XO:n, ja sain vielä mielestäni kohtuullisen korvauksen 50
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Ainoa ongelma tuntuu Xboxilla olevan, että kaupoista se on jo melkein kadonnut, uusia pelejä on todella nihkeästi, eikä käytettyjäkään paljon enempää.

PS2 on pelejä älyttömästi kaupan mutta boxille vain murto-osa siitä.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Itse myin vihdoin XBOX:n. Ei tuota viitsinyt säilytellä, kun yksikään peli ei minua todella sykähdyttänyt, vaikka helmiäkin oli joukossa.

Paketissa oli MM3&Halo Bundle, Shenmue 2, Splinter Cell: CT ja Joytechin RGB-kaapeli.Sain 83 euroa.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Heitin vanhan boksin veljelle lainaan. En taatusti luovu siitä.

Aikoinaan myin Sega Mega Driven ja kyllä korpeaa vieläkin kun niin menin tekemään.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Aion käyttää vanhaa boxia luultavasti toisena dvd-laitteena.
Ja kyllähän sillä tulee vielä varmaan pelailtuakin, koska kaikki vanhan toosan pelit ei vielä toimi 360:ssä.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

itsellä ainenkin kone pysyy tv:n alla XBMC ja tanssipelien vuoksi :rolleyes: ja kunhan (jos ikinä) tulee XBMC korvaavaa ohjelmaa jollekkin uuden sukupolven konsolille niin siirrän koneen varmaan makuuhuoneen telkkarin alle, jos vain pysyy ehjänä :D
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Vanhasta Xboxista hajosi kiintolevy.Mistähän saisi uuden ja paljonkohan maksaa??
 
Ylös Bottom