Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä valioliiga-joukkuetta kannatatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenssode
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Retired nurse
Kato Liverbirdi ja kumppanit, vielä moderaattoreina.

Joo, Kallion Lasella olisi vähän duunattavaa täällä. Ja mitä tohon Maksapuluun tulee, niin nikillä Luckyman majailee täällä, mieshuorien kunkku. Itse olen vahvasti miettiny vierailemista puutarhasaksien ja rautakangen kanssa kyseisen henkilön luona.

Toinen kunnon GH on Esamakija...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode

Eikös Shaban ole Arsenalin kakkosmaalivahti? taitaa olla vain katkera kun ei saa peliaikaa... ja syystäkin!
Shaaban katkaisi jouluaattona harjoituksissa oikeasta jalastaan kaksi luuta ja on sivussa siitä syystä useita kuukausia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Liverpool.

Hävettää näin julkisesti myöntää, että olen äärimmäisen suuri Heskey-fani.
Mitäs vikaa on kannattaa Liverpoolia? Itse en kannata mitään, mutta sympatiapisteet menevät kyllä Liverpoolille :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Liverpool.

Hävettää näin julkisesti myöntää, että olen äärimmäisen suuri Heskey-fani.

Heskeyhän on tehnyt kolmessa viime pelissä maalin, ei tuossa paljon hävettävää ole!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Heskeyhän on tehnyt kolmessa viime pelissä maalin, ei tuossa paljon hävettävää ole!

Kyllä sokea kanakin jyvän löytää. Mitä Heskey on tehnyt ennen tätä? Ei mitään :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Mitäs vikaa on kannattaa Liverpoolia? Itse en kannata mitään, mutta sympatiapisteet menevät kyllä Liverpoolille :)

Mistä hyvästä? Paras omalla alueella seisoja? Paras englantilainen saksalaista jalkapalloa pelaava joukkue?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
No sillon Leicesterissähän se mätti maaleja ihan perkeleesti.

Riippuen mikä on perkeleesti. Mielestäni 40 maalia 143:ssa ottelussa ei ole perkeleesti hyökkääjältä. Leicesterin aikoina Heskey oli kyllä varsin kohtuullinen, mutta Liverpoolissa hän on ollut turhaakin turhempi. Tietysti hänen roolinsa on aina ollut pelata palloja Owenille isolla koollaan, mutta itse en vain ole arvostanut häntä oikein koskaan. Tietysti on Heskeytä kiittäminen Suomen 0-0 tasapelistä Olympiastadionilla viime MM-karsinnoissa, sillä hän ei osunut poikittaissyötöstä 16-alueella edes palloon.

Manchester United vuodesta 1991, kun Barca kaatui Cup voittajien cupin finaalissa. Koska alkaa GH syytökset? :D

Off topic, mutta meikäläinen ei jostain syystä pääse kirjautumaan Futisforumille enää. Edellinen kirjoitukseni oli joskus MM-kisojen aikaan. Missä vika?

Ylös Bottom