Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä äijät pelaa juuri nyt?

Joo Morrowind on tosi hyvä, alussa ajattelin et se ois ihan syvältä mut nyt se on huippu.
 
Jouluksi ostin itselle Splinter Cellin, TSW:n ja Colin kolmosen... Nyt kun vaan saisi päätettyä mistä aloittaisi (tosin Hitman 2 on vieläkin kesken ja Silent Hill 2 kokonaan aloittamatta).
 
Nyt pelaan pukilta saamiani pelejä eli näitä: Splinter Cell, Sega Soccer Slam ja Colin McRae Rally 3 eilen tuli ostettua Mechassault joka on vielä sineteissä.
 
japarpan zaggaraa

nyt kulutan aikaaani SC:N KIMPUSSA, todella suositeltava hiipimisoeli.
haloo tietty aina sillon tällön, ja project g.c.
sekä colina 3

juu siitä se ura urkenee.
morrow-windistä en oo kuullukaan mistä siinä on kyse?
grafiikka? controlli? jne,...?

kiittäen ja kumartaen kurki-fin-
(lapsi vielä) ((vitsi)) (totuus)
 
Splinter celliä pelaan tällä hetkellä, olen kyllä jo viimesessä tehtävässä ja pääsen sen läpi varmaan lähipäivinä. Sitten täytyy miettiä jo uutta peliä.:)
 
Aloin nyt pelaamaan näitä vanhempia pelejä. Eli koneessa pyörii nyt Max payne, enclaven pelasin just läpi...
 
Timesplitters 2:sta on nyt vajaa viikko pelattu. Ja eilen ostin Anttilasta halvalla PGR:n, eli nyt myös sitä väännetään.
 
Meni tänään läpi Splinter Cell, mahtava kokemus.
Haloa moninpelinä ja Ampedin sain tänään.
Kohta tulee toivottavasti Silent Hill 2.
Ja huomenna alkaa koeviikko...
 
Tällä hetkellä olen pelannut vain Splinter Celliä ja noin puolessa välissä ollaan. Jet Set Radio Futuressa olen siellä pääpähisten "tulikohdassa" ja Sega Gt 2002 on aika aluillaan, vaikka huippuviritelty Corvette jo alla onkin :D .
 
Ylös Bottom