Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä nimimerkkejä käytät?

Mafia

New Member
hei Otsikko kertoo kaiken.

Ite käytän:Mafia,Shadow,Mapper,......,(Oma nimi),Deep,.

Pelissä käytän myös noita paitsi .....:ttä. :eek:

NIMIMERKKEJÄ
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Podu / Naamiokissa
Sekä montakymmentä nimeä joita löytyy WOW pelatessa.

Meinasit mafia varmaan myös varmaan muitakin nimimerkkejä kuin mitä täällä käytetään -,-
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Käytän tätä samaa nickiä jokaisessa paikassa jossa olen viimeisen ~viiden vuoden aikana käynyt. Mukaanlukien foorumit, nettipelit ja irc.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Lloope sanoi:
Käytän tätä samaa nickiä jokaisessa paikassa jossa olen viimeisen ~viiden vuoden aikana käynyt. Mukaanlukien foorumit, nettipelit ja irc.

Jea, potskuFIN ;). Itselleni nykyinen nikki on vakiintunut pikku hiljaa vuosien myötä ja lähinnä sitä tulee käytettyä, sillä se on niin rakas ja lähellä oikeaa nimeäkin.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Tämä oikeastaan vain täällä ja kaikkialla muualla olen Wile. Häiritseekin ihan pirusti, kun täällä on pyörinyt joku toinen Wile. ;) Katson aina, että mitä pirua, kuka on kirjoittanut minun nickilläni viestin. :p
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Yleensä arttq. Jos merkkejä mahtuu vain neljä, niin sitten artq.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Kyllä se yleensä on Glottis tai Glottis78 - jos varattuja niin hätätapauksessa Glottis1978. Täällä hillun IRL-nimellä ;)
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

makedin, ympäri WWWtä, kirjoitettuna pienellä, eräästä erittäin merkityksellisestä syystä. Irkissä din.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

puhvelia (yleensä pienellä) ja satunnaisesti (esim. jos puhveli on jo varattu) velipuhia
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Paavi sanoi:
Jea, potskuFIN ;). Itselleni nykyinen nikki on vakiintunut pikku hiljaa vuosien myötä ja lähinnä sitä tulee käytettyä, sillä se on niin rakas ja lähellä oikeaa nimeäkin.
Paavali? :D
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Willennium sanoi:
Tämä oikeastaan vain täällä ja kaikkialla muualla olen Wile. Häiritseekin ihan pirusti, kun täällä on pyörinyt joku toinen Wile. ;) Katson aina, että mitä pirua, kuka on kirjoittanut minun nickilläni viestin. :p

Täällä pyöritään juu. Oma nickini on kaukaa haettu variaatio etunimestäni.
 
Vastaus: Mitä nimimerkkejä käytät?

Aikalailla Pepe sisältyy joka nikkiin.
tossa 5.5v sitten kun alottelin cs:n (kyllä olin n.10 vuotias :D valehtelin aina ikäni 13vuotiaaksi ja olinkin klaanin leaderi :D) nikkinä oli Pepemarsu
Sitten on ollut ihan
Bennie90
Pepe <-- Yleensä toi jos vaan on vapaana
Pepe90<-- Tuo on nyt vähän vanhahko koska jos Pepe ei ole vapaana niin yleensä
Pepetus on vapaana ja sitä käytän.
ja sitten taisi olla vielä jossain klaanissa nikkinä
DarkPepe :D
 
Ylös Bottom