Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelaatte tyttöystävienne kanssa?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Enkuli
Niin.. Ratchet & Clank, Jak & Daxter, Jak II, Crash Bandicoot: WoC, Klonoa 2, Kingdom Hearts ja Dark Cloud löytyvät hyllystä minun hankkimanani. Suosikki noista kyllä on Ratchet & Clank ehdottomasti, J&D hyvänä kakkosena. Jak II on hieman liian synkkä päästäkseen tuohon parhaiden pelien listaan mainittavaksi.
Jo, jo... Hyväksi havaittuja pelejä jokainen. Jostain syystä eXä innostui kovasti myös Rayman 3:sta, joten sitä voisin myös suositella. Kamera on vähän kehno, mutta itse peli on upea.
 
Yks mitä täälä ei vielä ole mainittu on The Sims! En ole kokeillut sitä pleikkarilla, mutta PC:lle tyttöystäväni hurahti siihen aina minun kypsymiseeni asti. "Hei nyt me tehään sellanen talo, mis ison asutaan ja meil on ainakin 4 lasta!" Eli tiettyyn pisteeseen sitä jaksoi... :p Sen jälkeen jopa ahdistavia kokemuksia. Puhumattakaan niistä Hot Dateista ja muista päivityksistä. :) Lähinnä on tyttöystäväni aika rauhassa saanut pelailla, minun pelatessani PESsiä... Työnjako. Ollaan myös kokeiltu muita pelejä esim juuri PESsiä, (jota olen hänelle(kkin) kehunut maasta taivaisiin :) ) muttei toistaiseksi ole vielä natsannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Ollaan myös kokeiltu muita pelejä esim juuri PESsiä, (jota olen hänelle(kkin) kehunut maasta taivaisiin :) ) muttei toistaiseksi ole vielä natsannut.
Joo koetin kans saada neidin pelaamaan yhden matsin PESsiä, vastaus oli tiukka "ei vois vähempää kiinnostaa" :rolleyes:
Mut kyllä se on jo pari kertaa kyselee sääntöjä ja pelaajista, kun oon katsonut mestareiden liigaa, joten toivo ei ole vielä menetetty ;)
Toi LOTR: Return of the king on kyllä hankinnassa, yksinkertainen mäiskintä voisi toimiakin kimppapelinä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Yks mitä täälä ei vielä ole mainittu on The Sims!

Jep, ostin tyttöystävälleni The Simsin Cubelle (PS2:n ollessa rikki) ja siinä vierähtikin pari kuukautta innosta soikeana. Simsin kaksinpeliä varten piti ostaa toinen ohjainkin...

Nyt viime viikolla ostin Mario Kartin helpottamaan Crash Nitro Kartin odotustuskaa. Söpöolennot ja arcaderalli uppoaa kuin häkä. Toinen hyvä genre on söpötasoloikat kuten Ratchet & Clank, Mario Sunshine ja vanhat Crash Bandicootit. Pukinkonttiin olenkin R&C 2:n jo varannut...
 
Kuka nyt vakavassa suhteessa oleva haluaa oikeasti pelata yhtä aikaa tyttönsä kanssa samaa peliä?

Jos haluatte pelata PS2:lla pistäkää tietokone päälle ja laittakaa tyttö pelaamaan Simsiä.

Jos haluatte pelata PC:llä pistäkää ps2 päälle ja laittakaa tyttö pelaamaan Simsiä.

Siinä se.

:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Joo koetin kans saada neidin pelaamaan yhden matsin PESsiä, vastaus oli tiukka "ei vois vähempää kiinnostaa" :rolleyes:
Mut kyllä se on jo pari kertaa kyselee sääntöjä ja pelaajista, kun oon katsonut mestareiden liigaa, joten toivo ei ole vielä menetetty ;)

Veit sanat suustani! En oo myöskään saanu yrityksistä huolimatta naista vielä pelaamaan PESsiä, mutta champions league-matsit katotaan jo nykyään yhdessä, joten suunta hyvä...:D Suosikki-joukkueena sillä muuten on Real Madrid ja pelaajana Beckham, yllätys. :rolleyes:

Ja tuo "laita nainen pelaamaan pc:llä simsiä ku haluut pelata pleikkarilla" on toiminu tässäki taloudessa aina, eikä pienintäkään kyllästymistä oo havaittavissa.. Suosittelen kaikille, muistakaa vaan aika ajoin hankkia superstareja yms. lisälevyjä! :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan iodine
Jep, ostin tyttöystävälleni The Simsin Cubelle (PS2:n ollessa rikki) ja siinä vierähtikin pari kuukautta innosta soikeana. Simsin kaksinpeliä varten piti ostaa toinen ohjainkin...
Kummalakos laitteella SIMS jyrää tykimmin? Pleikkarilla vai Kupella?
(off-topicin mestari yllättää jälleen)
 
Kaksinpelejä ei ole valitettavasti suositella, mutta itse tykkään pelata esim. Silent Hillejä ja Final Fantasyjä (olen siis naisihminen). Ressat on myös ok ja MGS samoin. Tasoloikat eivät oikein ota meikäläiselle kipinää, pelasin äskettäin Kingdom Heartsin, jonka satunnaiset hyppelyosuudet olivat alussa tuskaa...
 
Jonkin ajan takainen exäni piti kans joidenkin pelejen pelaamisesta.
Super Mariot ja Tetriksen tyyppiset pelit upposivat
Myös Tekken 3 ja Tag Tournament, sekä Gran Turismo 3 olivat kovia pelejä.
Autopelit ja mätkintä kolahti. Harvemmin kyllä minua vastaan. :)
 
Re:

PCllä Sims (erityisesti "lemmikit" lisälevyn kera) toimii meidänkin perheessä eukolle parhaiten. Zoo Tycoon ja Theme Park ovat olleet myös kovassa käytössä.
PS2:lla tosiaan tuo monesti mainittu Baldur's Gate oli varsin hyvä kaksinpeli, mutta mikään kaksinpeli missä pelataan vastakkain ei toimi meillä, koska siinä aina ohjaimet lentelevät ja on perheriidan paikka jos nainen ei voita :)

Näin muuten PS2:sella emäntä pelaa eniten juuri tasoloikkia, kuten Jak & Dakter (Jak II on kuulemma kyllä liian synkkä), Kingdom Hearts ja Rachet & Clank. Ja Final Fantasyjä katsoo mielellään kun pelaan, mutta sanoo että ovat liian taktisia hänelle.
 
Re: Re:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -N-
mutta mikään kaksinpeli missä pelataan vastakkain ei toimi meillä, koska siinä aina ohjaimet lentelevät ja on perheriidan paikka jos nainen ei voita :)

Niimpä... kuulostaa tutulta silloin tällöin... Liekö tuohon asiaan mitään muuta lääkettä kuin pelata tarkoituksella kehnosti...?! Kertokoon ken tietää.
 
Re: Re:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -N-
mikään kaksinpeli missä pelataan vastakkain ei toimi meillä, koska siinä aina ohjaimet lentelevät ja on perheriidan paikka jos nainen ei voita :)

Meillä just päinvastoin, co-oppina Metal Slugia lukuunottamatta tulee riitaa "tee nyt prkl jotain" kun taas vs. moodissa on kunnon kilpailuviettiä :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jkh
Liekö tuohon asiaan mitään muuta lääkettä kuin pelata tarkoituksella kehnosti...?! Kertokoon ken tietää.
Jos on terve itsetunto, voi hyvin antaa välillä huonompansa voittaa. Esimerkiksi Tekkeniä kavereiden kanssa pelatessa kannattaa aina hävitä muutama matsi tarkoituksella, niin että mielenkiinto säilyy. Naisihmisten kanssa en uskalla ruveta kaksinpelaamaan, koska riitoja on saatu aikaan pienemmistäkin asioista.
 
Ylös Bottom