Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelisivustoja seuraat?

Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

Vigor Mortis sanoi:
Onkos tuo Peliplaneetan entisten tekijöiden tuotos? Ainakin jostain tuo Alasin media kuulostaa tutulta, mutta en ollut aikaisemmin tuollaisesta sivustosta kuullutkaan. Täytyypä tarkkailla - hyviä suomenkielisiä julkaisuja ei koskaan ole liikaa, ja tämä näyttää hyvältä.

EDIT: Löytyi jo. Entiset Peliplaneetan tyypithän ne niitä sivuja tekevät.

Juu, eli v2.fi ei toistaiseksi ole aivan valmis sivusto, osia featureista puuttuu ja sivusto on "betatesti" -vaiheessa, eli sitä ei vielä missään mainosteta tai enemmän hehkuteta, mutta keskustelualueet aukesivat jo huhtikuussa ja muu sivusto on auennut vähitellen.

Tosiaan, tuosta Peliplaneetan ylläpidon muutoksesta en oikein pitänyt. Tämä minut pois ajoikin sieltä, v2.fi:n pariin. Samalla päästiin eroon myös suurimmasta osasta peeloja, koska v2:lla näyttäisi olevan paljon parempi käyttäjäkunta ja foorumialueetkin tiukempia.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

KonsoliFinissä eli täällä tulee käytyä päivittäin,välillä IGN on myös käytössä.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

KonsloiFIN:niä seuraan päivittäin, muita en pahemmin katsastele.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

Tätä. Toiset mielipiteet, arvostelut joita en löydä täältä jne. IGN:stä. Jos näiden lisäksi haluaa vielä jostain tietoa niin melkeinpä Googlen kautta. Tai joskus vilkaisen Gamespotistakin.

Konsolifinillä, ja lisukkeena IGN:llä, onkin menty jo aika monta vuotta.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

Metacritic ja sen kautta sitten satunnaisia loikkia eri sivuille. NTSC-UK on aika hyvä. Gamespotin ilmaiset videoarvostelut on kiva juttu. Kotimaisista lähinnä tää sivusto ja peliplaneetta.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

- Konsolifin, päivittäin,
- Tilt, n. kerran viikossa,
- V2, uusi löytö, olen käynyt päivittäin,
- eDome, silloin tällöin,
- Killin elämä, n. kerran kahdessa viikossa,
- Livegamers, n. kerran kuukaudessa.
- Pelaajalauta, täällä tulee juteltua aika paljon. :D

Lisäksi kun kaikki muut sivut on surffailtu eikä enää ole mitään muuta tekemistä, muutamia ulkomaisia sivuja, mm. metacritic, ign ja Gametrailers.com.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

Itse en ole kanssa koskaan Konsolifinin uutisia seurannut, enkä varmaan tule seuraamaankaan, olen kokenut vähän turhaksi lukea suomeksi samoja uutisia jotka on tullut kahlattua läpi jo kymmenen kertaa ulkomaisilta saiteilta :rolleyes: Joskus olen miettinyt että kuka sitä jaksaa ylläpitääkään, heh (anteeksi vain!). Minulle tämä keskustelufoorumi on tosin tärkeä sivusto ja tätä tulee selailtua päivittäin, siitä kiitos!

Mutta muuten tulee tsekattua tavallisia IGN:ää, Kotakua ja 1UPia. Yksi mitä ei oltu vielä mainittu mutta voin suositella on Jeux France, mikä on ainakin meikäläiselle ollut ykkössivusto jo pidemmän aikaa.
 
Vastaus: Mitä pelisivustoja seuraat?

No seuraan tällä hetkellä
Pelaajalehti
pelit
konsolifin
 
Ylös Bottom