Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä Ps2-peliä haluaisit vähiten?

  • Viestiketjun aloittaja Cdrom_master
  • Aloituspäivämäärä
C

Cdrom_master

Guest
Kun en muuta aihetta keksinyt, niin laitoin tämmösen threadin pystyyn. Eli mitä Ps2-peliä haluaisit vähiten?

Itse haluaisin vähiten varmaan Paris Dakar Rallya tai Portal Runneria :D.
 
Varmaan se Britney Spears peli joka on tulossa. Aah, mieleen tulee ihan taannoinen Spice Girls peli. Milloinkaha nähdää Back Streets Boys peli, joka olisi suunnattu alle 13 v. tytöille ja "joillekin" pojille?.......toivottavasti ei koskaan.
 
NHL 2002 ja Wipeout ovat uusista olleet karseimpia meikeläisen pelimaulle. Myös RE: Veronica oli raivostuttava. Eli en vierasta mitään tiettyä lajityyppiä (paitsi ehkä RPG), vaan tasaisesti kaikkia tylsiä pelejä :D
 
Jenkkifutista, ei kiitos.

Pelasin Madden 2001:stä n. viikon ajan ja vaikkakin ymmärykseni lajista lisääntyi huomattavasti, niin en sisäistänyt mikä lajista tekee mukamas mielenkiintoisen. Mielestäni se oli samojen rutiinien toistoa pelistä toiseen.

Vaihtoon meni Madden...
 
Portal Runneria en takaisin hyllyyn halua. Yksikään PS2-peli ei ole huonoudessa vetänyt sille vertoja, ainakaan vielä.
 
Kyllähän minä haluaisin minkä tahansa pelin jos saisin ilmaiseksi, huonot voi myydä ja saahan niistä aina hyvän kotelon edes.
 
jeps kaikki kilpa ajopelit joissa ei ammuta eikä harrasteta mitään väkivaltaa saa jäädä hyllylle (mun mielestä)
 
meni kans se code veronika x aika vakisin pelaamalla lapi kun se tavarasysteemi on jo niin vanhanaikainen ja se liikkuminen kans aika kokko
 
Ylös Bottom