Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä saitte joululahjaksi?

Nyt on ympyrä sulkeutunut, sain tyttäreltä joululahjaksi leegoja. Tähän liittyy semmoinen juttu että olin penskana aivan älytön Lego fani ja ikävuodet 3-12 taisi olla aina vain lahjatoivelappusissa Legot. Omille tenaville toki leegoja ostettu, mutta omaa settiä ei aikuisiällä ole tullut hankittua.
AFE3C851-C380-4C80-B288-93474B833452.jpeg
Tytär joka ei ikinä ole oikein ollut pelien perään löysi Horizonista silloin aikanaan itselleen mieleisen pelin joka häntä sitten kiinnosti sen verran että pelattiin yhdessä sekä erikseen peliä läpi asti. Näistä pelisessioista on mukavia muistoja ja siksi pelisarja itselle todella tärkeä.

Nyt sitten paketista löytyi tämä pitkäkaula joka on kyllä melko massiivinen, noita ”pikku” pussukoita laatikossa 8kpl ja ohjekirja paksu kuin mikä. Tässä saattaa mennä tovi kasatessa, sormenpäät varmaan koetuksella kun ei ole vähään aikaan näprännut.
 
Nyt on ympyrä sulkeutunut, sain tyttäreltä joululahjaksi leegoja. Tähän liittyy semmoinen juttu että olin penskana aivan älytön Lego fani ja ikävuodet 3-12 taisi olla aina vain lahjatoivelappusissa Legot. Omille tenaville toki leegoja ostettu, mutta omaa settiä ei aikuisiällä ole tullut hankittua.
Näytä liitetiedosto 10352
Tytär joka ei ikinä ole oikein ollut pelien perään löysi Horizonista silloin aikanaan itselleen mieleisen pelin joka häntä sitten kiinnosti sen verran että pelattiin yhdessä sekä erikseen peliä läpi asti. Näistä pelisessioista on mukavia muistoja ja siksi pelisarja itselle todella tärkeä.

Nyt sitten paketista löytyi tämä pitkäkaula joka on kyllä melko massiivinen, noita ”pikku” pussukoita laatikossa 8kpl ja ohjekirja paksu kuin mikä. Tässä saattaa mennä tovi kasatessa, sormenpäät varmaan koetuksella kun ei ole vähään aikaan näprännut.
Dodi, siitä se kuule lähtee! Tuon kun saat kasattua niin kohta havahdut selailemasta uusia settejä Legon sivuilta. Noita on aikuisillekin ihan käsittämättömän upeita settejä tehtynä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Lippu Turmion kätilöiden keikalle ja villasukat. Eli kaikki mitä aikuinen mies tarvitsee :D Ainiin ja purkillinen Okeeffesin käsirasvaa!
 
Upea Ghostin T-paita sekä hiustenleikkuukone. Lisäksi lapset olivat hyvin tyytyväisiä lahjoihinsa.

Minäkin olen erittäin tyytyväinen!
 
Mitään en pyytänyt, mutta nämä sain:

- 50 euron lahjakortti Verkkokauppaan
- 50 euron lahjakortti Dressmanniin
- mustat nahkahanskat
- shampoota
- hiusvahaa
 
- Xbox Series -minijääkaappi (kyllä vaimo näköjään tietää hyvät lahjat :eek: )
- Next Level Racingin virallinen matto ajopenkin alle (edelleen jättipisteet vaimolle)
- 30€ lahjakortti Konsolinetiin
- Lapaset
- collegehousut x2

Vahvasti liittyy: nyt kun on kylmät virvoitusjuomat saatavilla suoraan ajopenkin vierestä, niin täytyy varmaan kehitellä ajopenkin runkoon kiinni joku mukiteline. :D
 
Lahjoja en pyytänyt mutta pukki muisti muakin näillä:
- 2 lippua Painin keikalle
- sähköhammasharja
- parranajokone tai trimmeri ennemminkin
- suklaata, shampoota, suihkugeeliä.
- Töihin liittyvältä asiakkaalta 25€ lahjakortin Alkoon :D

Lisäksi itse ostin Black fridaysta ps5:lle Returnal, Guardians of The Galaxy, GTA V, Deathloop, jotka korkkasin nyt vasta aattona
 
Lihashuoltovasara
50€ Xbox-lahjakortti
Arpoja
Karkkeja
Suklaata
40€ käteistä

2 ekaa omia toiveita, siinä se!

Edit. Näköjään olen jo Active Member.
 
Viimeksi muokattu:
Parit kalsarit.
Ne tulikin tarpeeseen, koska olen jo vuosia yrittänyt pärjätä lahja kalsareilla ja kun viime vuonna niitä ei tullut, niin alkoi jo olla aika reikästä settiä, mutta kyllä näillä vuosi taas mennään.
 
Tuli ostettua itselle tämä imuri joululahjaksi kyllä on nyt useita puhdistus harjoja lisäksi Immortals of Aveum peli The last of us complete first season mahtava vehje on kyllä tuo imuri on tehokas
 

Liitetiedostot

  • IMG_20231224_174438706.jpg
    IMG_20231224_174438706.jpg
    3 MB · Lukukerrat: 19
Viimeksi muokattu:
Sain vain yhden oman paketin. Siellä oli kahdet The Other Danish Guy -bokserit. Vaimon kanssa yhteisenä lahjana tuli pari viinipulloa sekä lahjakortti S-ryhmän ravintoloihin.
 
Tämmönen löytyi paketista. En ollut toivonut, mutta ihan mukava yllätys, kun tähän asti menty pelkillä normi joy-coneilla ja Satisfyen gripillä. Kiva kokeilla jotain muutakin.
https://www.vpd.fi/hori-split-pad-c...WBP2a0T9h7MWgbnA6crpSQltLK9PjlvRoC-TEQAvD_BwE

Lisäksi 50€ lahjakortti VPD:hen ja Peak Performancen kollarihousut. Hyvät lahjat. :)
Hitto, mä luin ensin Satisfyer, niin mietin vähän aikaa, että millä sä oikeen pelaat :D

Itse sain vain suklaata, kun olin kaikille koko vuoden sanonut, että mulle ei mitään saa, eikä tarvitse ostaa. Kyllä mä ennen joulua ostin itelleni Samsungin 65" telkkarin vanhan 55" Sonyn tilalle.
 
Sain vanhemmilta yhdistettynä 40-vuotis- että joululahjana tuon uuden Taru Sormusten Herrasta suomennoksen. Ja tyttöystävältä sain jo lokakuussa yhdistetyn synttäri/joululahjan kun käytiin katsomassa Swans ja samalla sain sieltä muutamat Swansin levyt hyllyyn. Mummolta tuli rahaa ja villasukat. Itse hankin itselleni Tascam 644 MIDIStudio-neliraiturin, kun olin sellaisesta kauan haaveillut, ja Elektron Model:Cycles-syna/rumpukoneen.
 
Ylös Bottom