Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Pian moni tulee vaihtaneeksi kalustoa uuteen ja upeaan malliin XBOX360. Mitä siis tehdä vanhalle ja uskollisesti palvellenneelle sotaratsulle? Vaihtoehtoja on monia. Ehkä nyt joku modaa koneensa viimein ja tekee siitä kodin viihdekeskuksen, toinen vie sen mökille pelastamaan sadepäivien harmaudelta kun taas kolmas tekee tälläisen ratkaisun [linkki] :)

Itsellä kone menee säilöön yhdessä suosikkipelien kanssa ja tähän palataan sitten vuosien päästä kun nostalgia pakottaa siihen.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

En minä Boxiani myy tai siitä eroon hankkiudu. GBA:sta luovuin aikoinani SP:n ostaessani, ja silti ostin myöhemmin itselleni uuden GBA:n. Tiedän, että sama kävisi Xboxille. Sitä paitsi nuita kaikkia Xbox-pelejä ei kuitenkaan saa uudella lootalla toimimaan.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Itte oon vaan ilonen, päästessäni vanhoista romuista eroon. Eikä mulla
mitään suosikkipelejä tuohon enää edes ole. Heti pistän pelit läpivedon
jälkeen vaihtoon tai myyntiin. Eli en ole keräilijäluonne. Ja tiedän, etten
vanhaan konsoliin vanhojen pelien uudelleen mehustelun takia ikinä
tulisi koskemaan. Sama kohtalo on ollu kaikilla muillakin omistamillani
konsoleilla... Eli EBG:n vaihtotarjous oli se ratkaiseva sysäys hommata XO.
Näin täällä :D
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Uusille koneille on varattu paikka olohuoneesta. Vanhemmat koneet päätyvät pelinurkkaukseen, jossa suurin osa koneista asustaa. Nyt Xbox on olohuoneessa, mutta sillä on muutto edessä, kun 360 tulee taloon. Tuskin kone pelkästään pölyä tulee keräämään, kun kaikki vanhat pelit eivät uudella koneella toimi. Oli myös mukava uutinen, että uuden ja vanhan koneen voi system linkillä liittää toisiinsa. Sitä saattaa tulla kokeiltua.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Itse ajattelin nyt vasta mennä ostamaan gigantista Xboxin kun se maksaa vain satasen :D
Tosin ajattelin ensin pyytää teiltä mielipidettä. Ennen kuin sanotte että osta suoraan XO niin sanon jo että en osta koska aion odottaa PS3:a ja ostaa sitten sen. Nyt omistan PS2, mutta sen pelit eivät vaan jaksa enää innostaa. Ja olen usein ennenkin kuolaillut Xbox mielessä. Ajattelin ostaa sen ikäänkuin välipalana ennenkuin PS3 tulee ja räjäyttää mieleni. Ja sekin peruste olisi,kun se maksaa vaan satasen, eikä mun tarvitsisi ostaa sitten montaakaan peliä kun parilla kaverilla niitä on aivan pirullisen paljon. Joten kuulostaako aivan älyttömältä vai ehkäpä jopa fiksulta kun ottaa huomioon että Xboxille on aikas hyviä pelejä enkä saa huippu PC:täkään?
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Vanhalla m***tulla (kirosana!) Xboxillani katselen mediatiedostot, kun uusi ei ole siihen tarpeeksi kykenevä. Xbox 360:lla hoidankin pelaamisen. Oli aikamoinen pettymys tuo Media Center Extender ominaisuus uudessa boxissa. No eipä se sen päätarkoitus olekaan, joten saanevat anteeksi :rolleyes:
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Joo samaa oon miettiny että mitäs helvattia tolla teen. Kaikki hyvät pelit olen kertaalleen pelaillut ja myynyt pois. Mulla on siis enää pelkkä kone johdot ja ohjain. Mitäs hyödyllistä niillä vois tehdä? Yritän myydä tuota mutta kelleen ei kelpaa. Kertokaapas hyviä neuvoja mitä tuolle voisi tehdä :rolleyes:
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

peetuparta sanoi:
Joo samaa oon miettiny että mitäs helvattia tolla teen. Kaikki hyvät pelit olen kertaalleen pelaillut ja myynyt pois. Mulla on siis enää pelkkä kone johdot ja ohjain. Mitäs hyödyllistä niillä vois tehdä? Yritän myydä tuota mutta kelleen ei kelpaa. Kertokaapas hyviä neuvoja mitä tuolle voisi tehdä :rolleyes:

Modaa ja tee siitä linux-serveri/retromasiina/mediakeskus. Mahdollisuuksia on lähes rajattomasti.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Minkäs modpiirin sitten laittaisin tuohon ja minkä kokoinen kovalevy? Maximi budjetti on noin 60euroa.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Tuolla rahalla et saa siihen ilmeisesti edes piiriä...
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Ohhoh... Eipä ole enää nekän kalliita.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Minä ainakin säilytän boxini ja aijon pelata sillä jatkossakin.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Sotaratsu jatkaa toimiaan viihdekeskusena kunnes laukeaa.
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

Pitääpä herätellä tätä ja kysäistä että kannattaisiko vanhan xboxin osto enää?
Itse olen tässä jo pohtinut x0:n tai xboxin ostoa ja miettinyt että olisiko siinä ideaa vai jäisikö se itselle pyörimään sitten tulevaisuudessa. Konsoli tulisi itselle vain pelikäyttöön ja ehkä jotain leffoja. Vai uhratakko se pari sataa enemmän ja ostaa X0 ?
 
Vastaus: Mitä tehdä nyt vanhalle xboxille?

henkari sanoi:
Pitääpä herätellä tätä ja kysäistä että kannattaisiko vanhan xboxin osto enää?
Itse olen tässä jo pohtinut x0:n tai xboxin ostoa ja miettinyt että olisiko siinä ideaa vai jäisikö se itselle pyörimään sitten tulevaisuudessa. Konsoli tulisi itselle vain pelikäyttöön ja ehkä jotain leffoja. Vai uhratakko se pari sataa enemmän ja ostaa X0 ?
Xbox 360 ja Xbox ovat eri konsoleita eri peleillä. Käytännössä 360:stä ei ole Xbox-pelien pyörittäjäksi, jos vanhan koneen kirjastosta meinaa kattavankin. Xbox on edullinen, sille on paljon edullisia, erinomaisia pelejä. Myös uusia julkaisuja saataneen vielä jonkin aikaa. 360 on tulevaisuutta, mutta eihän tulevaisuuteen kiire ole.
 
Ylös Bottom