Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä toivot joulupukilta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trend
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane




Ja Avanto -keskustelijalle: Minusta ei ole oikein pyytää vanhemmilta noin paljoa. Mieti millaiset maksu urakat heille oikein tulee? Ei heillä sentään kaikkeen ole varaa!



Ainakin itse tajusin että pitäisi luetella lahjoja joita jo tietää saavansa.

Xbox (mukana JSRF, Sega GT, PGR ja DOA3 -hobby hallista) 329
Splinter Cell (-Pc Superstoresta, ostin muuten itse) 33,4
Ohjain (ei ole ostettu vielä) 40-50

= 412,4 : 2 = 206,2

Eli lahja on yhteinen mulle ja broidille. Hinta siis voidaan jakaa kahdella=ei kohtuutonta, joskin kallista.

Tuskin ton paketin päälle paljon mitään muuta heruu, kaikki ne pakolliset Pandan suklaat ja sukat, mutta nehän sen joulun tekevät. En mä mitenkään tota pakettia oo vaatinu, siis mutsi vaa ajatteli et tänä vuonna pitäis joku isompi lahja ostaa, sehän on tietenki pelikone (ainakin meidän perheessä) ja se sano mulle et mä päätän mikä on kannattavin ostos. Mä valitsin Boksin.

__________________________________________

Ohi aiheen:

Ja siitä miksi Peelo-arvonimen olen saanut voitte tiedustella Jorelta (vai?), itse osaan vain arvailla, topikki oli poistettu ennekuin ehdin lukea sitä uudestaan. Puhuin ohi aiheen, niinhän kaikki tekee? Jos ohi-aiheen puhumiseen pistetään nollatoleranssi, miten voi kommentoida mitenkään muiden sanomisia?

Lisää ohi aiheen:

Pitää viel päästä purkamaan patoutumia. Eli siis tää jäi mua kaivaa:

Laitoin viestin: 'Olen kommari ostan siis huonoiten menestyneen koneen, xboxin (microsoft)'

Siellä oli vastaus mun viestiin: 'Oox sä Kommarixx, voixx kertoo meille jotain teijän aatteist?'

Ironia? Eikö ole tuttu asia?

_______________________________________________

Jep ei siitä sen enempää. Kiitos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
(Ja jos poiketaan vähän topicista niin suosittelen kaikille sotakirjallisuudesta, -elokuvista ja -sarjoista yleensäkin kiinnostuneille Band Of Brothers-boxia -> Sis. 10 loistavaa jaksoa kys. huippusarjasta + kiinnostavaa lisämateriaalia, mm. making of etc..)

Anttilassa huokeaan 45,95 hintaan...
 
1.Rauhaa
2.Ajokortti
3.Eternal Darkness & Star Fox Adventures
4.Suklaata&muuta herkkua
5.Hynttyitä
6.Kummisetä (kirja)

siinäpä ne.:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Miksikä valmistuit? Sähkömiehelle vois olla käyttöä.
Tietotekniikan tradenomi, suuntautumisena systeemityö. Eräänlaista piuhojen yhdistelemistä sekin eli jos palkasta sopuun päästään, niin voin aiheuttaa sinulle ja perheellesi valoshown, jonka muistatte lopun ikäänne...ellette pääse hengestänne :)

´cause I´m a live wire...
 
haluasihan sitä rahaa ja luonnollisesti pelin, mutta kun en sitä saa...
Ja jos sais stipendin koulusta, niin olis hauskaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Tietotekniikan tradenomi, suuntautumisena systeemityö. Eräänlaista piuhojen yhdistelemistä sekin eli jos palkasta sopuun päästään, niin voin aiheuttaa sinulle ja perheellesi valoshown, jonka muistatte lopun ikäänne...ellette pääse hengestänne :)

´cause I´m a live wire...

Joo, no siis firmaan tarttisin yhden sähkärin, osaavan, kokeneen ja puoli-ilmaisen. :)

ja nyt, back to topic, olkaa hyvä.
 
EIkö avannolta vois ottaa tuon Peelo-lisänimen pois, onhan sentään joulu!(siis pian, nyt on itsenäisyys-päivä likellä)
 
Minä toivoin aluksi lisää keskusmuistia (512mt), mutta isi päätti, että ostetaan se ennen joulua. Joten se ostettiin eilen.
Nyt minulla ei ole listassani muutakuin "pakolliset" suklaat ja vaikkappa juhlasarjat 10.
 
No jokavuotiset suklaat ja karkit tietenkin, mutta niiden lisäksi toivon vielä Getawayn, Splinter Cellin, THPS4:n ja Eternal Darknessin. Ehkä joku DVD elokuva ja sitten vaikka Martin Luther Kingin elämänkerta. 32" Sonyn laajakuva olis tosi hyvä, mutta menee jo vähän kalliiksi (ellei Konsolifiniläiset päätä ostaa sitä minulle yhteiseksi joululahjaksi).:)
Ja vielä olisi yksi, mikä pysyisi kohtuuden rajoissa. Nimittäin kunnon yöunet 23-24 päivän yönä. Kun tietää seuraavan päivän olevan jouluaatto, ei ikinä tule uni silmään ja sitten seuraavana iltana väsyttää, eikä jaksa pelata kun sinne kahteen tai kolmeen.
 
Toivomuslistalla on ADSL (mitä nopeampi sen parempi), mutta vanhempien ylipuhuminen siihen vaatii enemmän kuin kirjettä joulupukille. Toisaalta itsekään ei sitä viitsisi hommata, kun ei täällä asu varmaankaan kuin vuoden tai vähän yli.

Lisäksi toivomuslistalla on parit puiset DVD-telineet tuolle pelivuorelle. 2 telineeseen pitäisi mahtua vajaat 70 levyä, joten pärjää niillä vähän aikaa. Ehkä kesään asti :)

Mahdollisesti usutan tuon 007: Nightfiren sille listalle, jos en muuta keksi. Lisäksi suklaata ja Hobitin (siis se kirja).
 
No peleistä tulee:
Splinter Cell
Rocky
Colin Mcrae Rally 3
Sega Soccer Slam

Ja sitten vielä:
Paljon karkkia
Lord of The Rings Special edition DVD boxi
joku muu DVD jota en vielä oo päättänyt.
ehkä Controller S jos ois rahaa vielä.

Ja sitten ei aattoiltana/yönä nukuta!
 
Olen sitä mieltä, että joulun tunnelmaa ei voita mikään lahja!

Itse toivon BOB-boxin, THPS4:n ja rahaa tulee jonkun verran + sitten tulee (toivottavasti) niitä ahh, niin ihania pehmeitä paketteja + liikaa suklaata! :p

Lähettäjä: Peepmaster
Saaja: Julgubbe, Korvatunturi.
:D

e d i t : Liikaa hymiöitä :eek:
 
Starfox Adventures
THPS4
Paljon joulun laatikoita + kinkkua ja muuta herkkua

Pelit täytynee varmaan ostaa itse :O
 
Ylös Bottom