Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä Xbox pelejä omistat?

smaster

New Member
Itse omistan:
Halo (tottakai)
Oddworld Munch Oddyssee
Jet Set Radio Future

Ostoslistalla on ainakin:
Rallisport Challenge
Amped
Project Gotham Racing
Doa 3
 
Mullakin on nuo Halo ja DOA3:nen, mutta eiköhän tuo pelilista kartu, nyt kun saa ne 2 peliäkin, kun tuon Xboxin on ostanut ennen 25.4 :D
 
Löytyy:

Halo
Jet Set Radio Future
Dead or Alive 3
Project Gotham Raicing

F1 2002 oli pikkaisen aikaa...myin pois.
 
Mulla on vasta RalliSport Challange, mulla nyt tulee mukaan ainakin Halo, kiitos MS. Wreckless näytti ihan hauskalta MoonTV:n Playerissä.
 
mul on

Halo
Jet Set Radio Future
Dead or Alive 3
Project Gotham Raicing
THPS3

ne kaks pelii on sit varmaan gunvalkyrie ja wrecless...
 
Ostin x-boxin mukaan Halon ja
Ralli Sport Challengen.
Halo on koluttu läpi jo kahdesti.

Seuraavaksi hankin ehkä PGR, MaxPayne tms...
 
Halo
Rallisportti

Max Payne oli, mut se vaihto jo omistajaa. Kaikki edellämainitut on aivan loistavia pelejä!

Ostolistalla seuraavana on näillä näkymin GP4 ja Morrowind.

En sitten oikein tiedä, mitä pelejä pitäis ilmaseks mikkisoftalta pyytää? Ainakaan siltä tän hetkiseltä listalta ei mulle hirveesti löydy mitään. =(

Voi olla, et joutuu vaan ottaan jotain ja laittaan suoraan myyntiin...
 
Halo
RalliSport Challenge


Microsoftilta todennäköisesti PGR ja DOA3


Jet Set Radio Futuren vaihdoin pois, kun en voinut sietää sitä soundtrackin karmeaa rääkkymistä.

Mikä se biisi oli, jossa se muori tekee aterian pojallensa ja tämän vaimolle? Voi jestas mikä hitti. :rolleyes:
 
No mä en tykkään JSRF:n musiikista vaikka itse peli onkin loistava. Siksi pistänkin musiikin pois ja Stereot jauhamaan:D
 
Extra sugar, extra salt

Nemesis: Pääsääntöisesti nämä The Concept of Lovet ja hiphop-piisit olivat vallan hyviä, mutta tuo Birthday Cake...the worst...song...ever. :)
 
Re: Extra sugar, extra salt

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tr
Nemesis: Pääsääntöisesti nämä The Concept of Lovet ja hiphop-piisit olivat vallan hyviä, mutta tuo Birthday Cake...the worst...song...ever. :)
Myönnetään, onhan se *hieman* outo biisi ;)
 
Ylös Bottom