Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Mulla on flashätty ds niin ei tarvii tota passcardia ollenkaan.. tosin passcardin tarvis, että pysty flashaamaan :p ainut huono puoli on tietysti, että jos aikaa wifillä pelata kaveria vastaan niin kaverin ds pitää myös olla flashatty. Netissä en oo vielä päässy pelaamaan ja testimään kuinka toimii...
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Juuh, mutta tuota M3 Simplyä varten ei tartte edes flashata. Ostaa vaan M3 Simplyn ja MicroSD ja kaikki on valmista. ;)
Ja netissä toimii täydellisesti. ainakin mulla on vielä toiminu mitä oon kokeillu.
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Miekin tilautin tuolta Modpiiristä oman M3 Simplyni. Tosin en sitä aivan heti päässyt testaamaan, koska en tietenkään ottanut huomioon, että paketin mukana EI tule MicroSD-korttia. =S No nyt tällä hetkellä omistan 2GB:n MicroSD:n ja kaikki pelittää aivan loistavasti. Hakkaa GBA Movie Playerin sekä M3 perfect Adapterin (molemmat myytävänä jos kiinnostaa :D) mennen tullen.
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Oisko kunnon ohjeet Snessin, Nessin etc. emujen latauksesta-> DS:llä pelaamiseen saakka. Eli miten saan pelit ja emun toimiin NDS:llä?
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Vinkkinä, että R4 Revolution on täysin sama kuin M3 Simply. Erona on se, että R4 on 10e edullisempi ja firmware päivitykset tulee nopeammin.

M3 Simplyn ostossa ei näin ajateltuna ole hirveästi ideaa :)
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Smirre sanoi:
Vinkkinä, että R4 Revolution on täysin sama kuin M3 Simply. Erona on se, että R4 on 10e edullisempi ja firmware päivitykset tulee nopeammin.

M3 Simplyn ostossa ei näin ajateltuna ole hirveästi ideaa :)

Lisäys: Useissa nettikaupoissa nämä kaksi tuotetta ovat samanhintaiset ~55uroa..
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Lil' P sanoi:
Lisäys: Useissa nettikaupoissa nämä kaksi tuotetta ovat samanhintaiset ~55uroa..

En tiedä missä kaupoissa näin on, mutta siinä tapauksessa myyjä vedättää :(

R4 sisäänostohinta on alhaisempi kuin M3 Simply. M3 on tunnetumpi brandi ja yrittää "perustella" kovempaa hintaa sillä tavalla...
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Itse innostuin jokunen aika sitten homebrew-skenestä (olen innostunut useasti aiemminkin, mutta ikinä ei ole ollut rahaa päällä) niin paljon, että laitoin lopulta viime lauantaina (tai sunnuntaina, ihan siinä rajoilla liikuttiin) R4:n tilaukseen Modpiiristä. Vielä ei ole tullut mitään viestiä (paitsi tilauksen vahvistus), mutta toivottavasti tulee mahdollisimman pian
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Tässä illalla iski inspiraatio ja kasasin itseni ja muutavan muun ystävän avuksi tälläistä sivua.
-

Sivun tarkoituksena on kerätä tärkeät ohjeet ja tiedostot suomen DS harrastajille yhdelle sivulle.
Pyydän anteeksi tuota freewebsiä, mutta hankin webhotellin sitten joskus. :>

Antakaa rakentavaa palautetta, miten voisin sivua parantaa. sivunrakennustaitoni ei ole mitenkään hyvät, mutta yritän parhaani.

Sivut on vielä työn alla!

kaba-edit: Nappasin linkin pois, kun sivustolla näytti olevan kaupallisia romeja ladattavissa. Poista linkki myös sigustasi.

Jebula-edit: No keskustelua ei sitten täällä.
Hölmöä jos tämä on luokiteltu kielletyksi. Mielestäni sivut sisältävät niin selkeät ohjeet kuin vain voi.
Ymmärrän kuitenkin yskän. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Hauska idea, mutta huomaan, että sisältöä ei juuri mainittavaksi asti. Itse voisin kirjoitella kyllä noita oppaita yms., mutta IMO, tekniikkaa tulisi parantaa ensi tilassa. Voin esittää vaikka jotakin luonnoksia kunhan palaan koulusta.
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Juu kyllä kyllä, oppaita lisään kunhan kerkeän.
Näytä vaan niitä luonnksia ja katon mitä pystyn parantamaan. :)
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Onko muuten mitään toivoa saada jotain DS:n homebrew-jutskelia toimimaan Linuxin kanssa? Windowsia en omista eikä ole suunnitelmissakaan, ja kaikkien laitteiden tiedostonhallinta tuntuu olevan Windows-ohjelman varassa.
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

phanatic sanoi:
Onko muuten mitään toivoa saada jotain DS:n homebrew-jutskelia toimimaan Linuxin kanssa? Windowsia en omista eikä ole suunnitelmissakaan, ja kaikkien laitteiden tiedostonhallinta tuntuu olevan Windows-ohjelman varassa.

Hyvin workkii ainakin r4 Macin kanssa, muistikortille vain softat ja suurin osa toimii dldi-patchimisen jälkeeen (Patcher löytyi myös Macile, joten on varmaan linuxillekin). Suurin syy tuolle r4 hankkimiselle olikin se ettei Wintoosaa tarvita lainkaan.

Vinkkinä voisin mainita että itse tilasin tuon r4:sen retail packin ja gigan Kingstonin Maxconsolen foorumilta Hong Kongilaiselta herralta nimimerkillä kms yhteensä kuluineen hintaan 53 taalaa eli 40e. Heppu oli äärimmäisen ystävällinen ja luotettavan oloinen maileissa joten uskalsin paypallilla hillot lähettää. Puolessatoista viikossa roinat olivatkin jo postilaatikossa. Suosittelen tukemaan kiinailmiötä.
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

Venähti näköjään aika iloisesti tuo postailu, no huomenna sitten. Ja olen muuten KonsoliFIN:in ylläpidon kanssa samoilla linjoilla, parasta olisi jos sivusto keskittyisi ainoastaan varsinaiseen homebrewiin, tekemistä riittää siinäkin ja näiden varmuuskopioiden haalijat löytävät ne filleet kyllä muualtakin.
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

No ensimmäisenä tarkoituksena oli pitää sivua minulle ja kavereilleni pystyssä, helpottamaan.
En mä sitä aijo täyttää näillä varmuuskopijoilla, laitan ne tärkeimmät sinne. Jotta kaikki tarvittava olisi lähellä. :)
 
Vastaus: Mitäs pitäis hommata homebrewta varten?

phanatic sanoi:
Onko muuten mitään toivoa saada jotain DS:n homebrew-jutskelia toimimaan Linuxin kanssa? Windowsia en omista eikä ole suunnitelmissakaan, ja kaikkien laitteiden tiedostonhallinta tuntuu olevan Windows-ohjelman varassa.

R4-pohjaiset kortit toimivat tosiaankin ilman mitään ohjelmia ja supercardien yms. softat toimivat varmasti winen avulla.
 
Ylös Bottom