Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

mitäs DC maksaa nykyään käytettynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sawyer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sawyer

New Member
Mitäs DC:stä maksaa hankkia käytettynä...
Mulla oli DC vuosi sitten ja nyt kaduttaa kun myin...
Tosin sain siitä hyvät rahat... Nyt olis kaverillani myynnis DC+ 2ohjainta+2muistikorttii ja Pelit: Soul Calibur, Skies Of Arcadia, Quake3, Grandia2, Shenmue, Evolution2 ja Worms Armageddon. Paljonkos tosta paketist mun kannattais maksaa...

Mit-mitääh? 800mk noista kaikista? Sehän on melkein ilmainen. Paljonkohan pitäisi varata rahaa jos aikoisi ostaa pelkän koneen+piuhat?

Minä maksoin tälläisestä paketista 150

DC, VMU, "se ohjaimen tärisytin", RGB-johto ja viisi peliä (Shenmue, MSR, Q3:Arena, Sonic Adventure ja Chu Chu Rocket)

Olihan tuo tavallaan kova hinta, mutta nyt kun on pari tuntia Shenmueta pelannut niin ei voi kuin sanoa, että oli kone tuon arvoinen.

Originally posted by Lastsoul
Minä maksoin tälläisestä paketista 150

Olihan tuo tavallaan kova hinta, mutta nyt kun on pari tuntia Shenmueta pelannut niin ei voi kuin sanoa, että oli kone tuon arvoinen.
KOVA HINTA?!!!

Millä ihmeen planeetalla te oikein ootte? Tuolla hinnalla ei edes saisi kolmea uutta PaSkaks (sori, siis PS2) peliä!

Kunpa vain tietäisitte mitä osa tällä boardilla on aikoinaan maksanut DC:stä ja sen peleistä.....

Originally posted by Nemesis
KOVA HINTA?!!!

Millä ihmeen planeetalla te oikein ootte? Tuolla hinnalla ei edes saisi kolmea uutta PaSkaks (sori, siis PS2) peliä!

Kunpa vain tietäisitte mitä osa tällä boardilla on aikoinaan maksanut DC:stä ja sen peleistä.....

Hssss... hiljaa. Nyt minulla on mahdollisuus saada DC halvalla. Juu kyllä minustakin 150 on ihan älyttömästi tuollaisesta.

Kaveri sanos myyvänsä sen 500Mk, Taidanpa käydä huomen(siis tänään) hakemas rahaa DC varten. Tottakai siitä nyt vähän viel tingitään ;)

Originally posted by Sawyer
Kaveri sanos myyvänsä sen 500Mk, Taidanpa käydä huomen(siis tänään) hakemas rahaa DC varten. Tottakai siitä nyt vähän viel tingitään ;)

VIISSATAA MARKKAA!!! MITÄ HE***TTIÄ! MISTÄ TUOLLAISIA PAKETTEJA LÖYTYY LISÄÄ?!

Eihän viisisataa markkaa ole tuollaisesta paketista YHTÄÄN MITÄÄN! Maksaisin itse vaikka heti vastaavasta setistä ainakin tuplasti. Eihän viidelläsadalla saa kuin yhden GBA-pelin, pitsan ja sikspäkin olutta.

HERRANJUMALA!

Woohoo
Menin, Ostin, Pelaan
Nyt sitten olen DC:n onnellinen omistaja (Taas) ja maksoin siitä vaivaset 75 ja Ison tuopin olutta. Viime vuonna juuri ennen PS2:n julkasuu onnistuin myymään oman DC:n hintaan 1300mk (tästä voi päätellä että sijoitus oli kannattava)

Ylös Bottom