Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten 22-tuumainen TFT-näyttö soveltuu Xbox 360 -käyttöön?

Vastaus: Miten 22-tuumainen TFT-näyttö soveltuu Xbox 360 -käyttöön?

Hei! Vähän aiheesta poiketen mutta kumminkaan en halunnut uutta aihetta aloittaa!
Mulla on tuossa hetkenaikaa ollut Acerin FullHD LED-näyttö. Merkkiä mallia P226HQL,kokoa näytöllä 21,5". Omistan Microsoftin jonkinmoisen VGa:aa piuhan jossa on optinen liitentä. Näyttö on kiinni HDMI-> DVI adapterilla. VGA:aa piuha on mallia muovi pois jotta mahtuu olemaan DVI:n kanssa samaan aikaan, VGA:aa piuha mahdollistaa liitennät Astroille.


Mutta siis itse kysymykseen;

Mistä tiedän/ tunnistan näyttöni natiiviresoluution ? Kyseessä ensimmäinen littunäyttö xboxsille,joten tieto ei oikeen kohtaa.. Mm. Codit näyttävät paremmilta (selkeemmiltä ja tarkemmilta 1280*720 resolla) kuin taas esim. BF3:nen,välillä tuntuu etten näe niin kauas ja tarkasti kuin olisi tarkoitus.

Olen kokeillut vaikka mitä resoluutioita tuon näytön kanssa,mutta aina tuntuu ettei kuva ole kunnossa. Brightnessiä ja kontrastia saa säädettyä,VGA:lla säädöt ovat monipuolisemmat,mutta kuva vastaavasti paaaaljon huonompi. Anyone,help? :) Näytöstä ei Googlella löydy oikein mtn..
 
Vastaus: Miten 22-tuumainen TFT-näyttö soveltuu Xbox 360 -käyttöön?

Like PC. ACER P226HQL LED tuoko se on? Tuossa ainakin maksimi resoksi ilmoitetaan 1920x1080, joten eikö sitä sillä kannata kokeilla? Joka tapauksessa, jos on kyseessä fullhd, niin pääte pitää olla tuo 1080.
 
Vastaus: Miten 22-tuumainen TFT-näyttö soveltuu Xbox 360 -käyttöön?

Like PC. ACER P226HQL LED tuoko se on? Tuossa ainakin maksimi resoksi ilmoitetaan 1920x1080, joten eikö sitä sillä kannata kokeilla? Joka tapauksessa, jos on kyseessä fullhd, niin pääte pitää olla tuo 1080.

Juu sama laitos kyseessä,juu maksimi resoluutio on 1280*1080 (FullHD) mutta onko se samalla natiivi? :eek: Esim. suurinosa xboxin peleistähän on 720p,joten mietin vain että onkohan kuva yliskaalautunut tuolla maksimiresoluutiolla?:eek: Ja tuo että näyttöni ei tuo 50Hz:iä,niin siitäkään ei kannata välittää?:eek: Tulee siis aina tuo ilmoitus kun resoluutiota vaihtaa..
 
Vastaus: Miten 22-tuumainen TFT-näyttö soveltuu Xbox 360 -käyttöön?

Jossakin herjattiin, että se natiivi olisikin 1050xjotain, mutta tämä näyttäisi että tuon fullhd:n pitäisi olla natiivireso. Kyllä kai se minullakin herjaa aina kun vaihtelen resoa siitä hertsimäärästä. Kokeilemalla se parhaiten selviää. :D Mikä on paras silmille ilman häntimisiä yms, niin sillä mennään! :D
 
Vastaus: Miten 22-tuumainen TFT-näyttö soveltuu Xbox 360 -käyttöön?

Itellä oli Benq:n 24" joku aikaa boxissa , hyvin pelitti ja olin tyytyväinen. Nykyään näyttö on kuitenkin tietokoneessa , kun tuli FullHD-telkkari laitettua. Ajoi kuitenkin mielestäni asiansa erittäinkin hyvin.
 
Ylös Bottom