Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten muut kuulevat livessä puhettani??

JoLa

New Member
Olen painanut nappia jonka vieressä palaa punainen tai vihreä valo ja puhunut molempien aikana ja olen kysynyt muilta että kuuleeko kukaa ja ikinä ei kuulu vastausta??? Pitääkö se säätää jostain muualta vai painanko edes oikeata nappia??
:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JoLa
Olen painanut nappia jonka vieressä palaa punainen tai vihreä valo ja puhunut molempien aikana ja olen kysynyt muilta että kuuleeko kukaa ja ikinä ei kuulu vastausta??? Pitääkö se säätää jostain muualta vai painanko edes oikeata nappia??
:confused:

Kun alat pelaamaan tarkasta seuraava jos haluat puhua:
vihreä=muut kuulevat puheesi
punainen=muut eivät kuule puhettasi

Tarkista äänenvoimakkuus että sitä on tarpeeksi kuulokkeissasi.

Eri peleissä on erilaisia asetuksia ja toimintoja puheille esim. Ghost Reconissa voi puhua vain yksi kerrallaan ja valkoista nappia pitää pitää pohjassa koko puheen ajan kuten radiopuhelimessa kun taas Wolfensteinissa taas pitää valita oikea radiokanava mutta puheen aikana ei tarvitse pitää nappia pohjassa.

Onnea yrityksiin! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JoLa
Olen painanut nappia jonka vieressä palaa punainen tai vihreä valo ja puhunut molempien aikana ja olen kysynyt muilta että kuuleeko kukaa ja ikinä ei kuulu vastausta??? Pitääkö se säätää jostain muualta vai painanko edes oikeata nappia??
:confused:

Vihreällä sun puhe kuuluu.Joissain peleissä,kuten Ghost reconissa jotkuu laittaa asetukset sillee,että kun valo on vihreä,niin puhuessa pitää painaa valkoista.Muuten ääni ei kuulu.
Mutta pääsääntöisesti vihreällä sun puhe kuuluu.
Onhan sulla johto kunnolla kiinni?
 
Ylös Bottom