Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten päin pidätte boxianne?

Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Pystyssä tilan takia ja onhan se hienomman näköinenkin noin.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Vaakatasoon meni, kun huomasin miten paljon dvd-aseman resonointi väheni kyseisessä asennossa. Firmis päivityshän kyseisen ongelman sitten poistaa, ja onhan se pystyssä hienomman näköinen..
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Vaakatasossa, levyasema on hieman hiljaisempi, ei niin kova riski jos vaikka joku sattuisi kompastumaan nettijohtoon (joka on kyllä aika mahdotonta minulla..)

Pystyssä olisi kyllä hienompi, ainakin minun huoneessa. Mutta vaakatasossa pysyy ja tulee pysymään.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Eiliseen asti oli pystyssä.....Emäntä kaatoi sen kesken GeoW 2 pelisession.
Pelilevy entinen (kaameet naarmut) ja nyt on boxi tiukasti vaakatasossa.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Onko mitään väliä kummin päin boxia pitää jäähdytyksen puolesta?
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

vaakatasossa makailee. Pelkäilen itsekkin tuota kaatumista, jos pystyssä on, kun ei ikinä tiedä kuka noob riehuu tos tv:n edessä.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Eiliseen asti oli pystyssä.....Emäntä kaatoi sen kesken GeoW 2 pelisession.
Pelilevy entinen (kaameet naarmut) ja nyt on boxi tiukasti vaakatasossa.

ristus mitä meni tekemään. Itselläni on lapsi vaara. Tv:n toisella puolella ps3 pystyssä ja toisella puolella boxi pystyssä. Hieman yli vuoden ikäinen tyttäreni pyöriskelee välillä hieman uhkaavasti niiden lähellä mutta ihme ja kumma ei ole erityisen kiinnostunut niistä. :)
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Pienessä tv-tasossa vaakasuunnassa, HD DVD -asema päällään. Alakertaosastolla on Topfieldin digiboksi.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Lisäsin ketjun oheen huikean tärkeän pollin. Minulla toinen on pystyssä ja toinen vaakatasossa tasa-arvon vuoksi.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Lisäsin ketjun oheen huikean tärkeän pollin. Minulla toinen on pystyssä ja toinen vaakatasossa tasa-arvon vuoksi.

Heh, hieno homma! Nyt on helpompi seurata, että miten päin se Boxi Kfiniläisillä todellisuudessa onkaan:). Tuli myös oltua sen verran särmänä, että annoin ääneni heti polliin ja sehän meni luonnollisesti vaakatasolle.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Kummatkin boxit pystyssä. Se vaan näyttää niin rumalta vaakatasossa.
 
Vastaus: miten päin pidätte boxianne?

Pystyssä jöpöttää nyt kun ei tarvitse levyjä hurisutella.
 
Ylös Bottom