Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten saan kaverini tajuamaan että heidän kannattaa sijoittaa rahansa Dreamcastiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tbone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tbone

New Member
Olen jo tässä vuoden päivät yrittänyt saada monia ystäviäni ostama Dreamcastin, mutta ilman tulosta. He pitävät vaan PC:tä pelikoneenaan. "Mitä järkeä ostaa konsoli ku PC:lläki voi pelata"

Miten saan heidät tajuamaan, että he ovat täysin päästään sekaisin. Miten saan heidät ostamaan ihanan DC:n tai jonkun muun uuden konsolin?

tiedän että tämä on aivan idioottimainen therad myöskin aivan turha, mutta eipä minulla muutakaan tekemistä ollut. :cool:

Etkä mainitse sanallakaan että PSO, Virtua tennis, Crazy taxi, Sega GT, Sega bass fishing ja Marine fishing ovat tulossa myös pc:lle. Ehkä jopa Suomeen asti ;)

ehka ne on tajunnu sen jo etta kuolleelle konelle jolle ei tuu pahemmin peleja on turha enaa ostaa ;)

Minä olen saanut monta PC-palaajaa (ja pelaamatonta) käännytettyä seuraavalla reseptillä:

Otetaan 4 kaveria, laitetaan ne olohuoneeseen.
Otetaan n. 24 yksikköä kyytipoikaa kylmään ja
nautitaan niitä toiminnan ohessa.
Otetaan yksi Virtua Tennis 2 (myös 1. osa käy) ja
annetaan jokaiselle ohjain kouraan.
Annetaan palaa. Nauttimiseen voi kulua tuntikausia
ja postinkantaja tulee usein ennen session loppumista.

DC on parhaimmillaan nautittuna kylmän juoman,
sopivan kaveriporukan ja hyvien pelien kera. Edellisessä kuvauksessa toimivaksi on havaittu myös Virtua Tenniksen korvaaminen Dead or Alive 2:lla, NBA 2X:llä, Tony Hawk 2:lla tai Powerstone:lla. Muitakin mausteita varmasti on, noiden käytöstä on kokemusta.

-=Pacdam=-

Jos ei Virtua Tennis tai Virtua Tennis 2 nelinpelinä pure niin johan on kumma! Ja vaikka kyseiset pelit tulisi PC:lle, ei niille saa läheskään yhtä mainiota ohjainta pelien pelaamiseen kuin DC:n kapula!

Onhan noita muitakin multiplayer-pelejä joita voisi vilauttaa. Mutta DC:lle on niin paljon muitakin herkkuja, että on se kumma jos ei oppisi mene perille! :)

Ylös Bottom