Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten sega gt 2002:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilmeisesti ykköskaudella olis pitäny jättää joku kisa ajamatta, että sen olis saannu kakkoskaudella.

Ymmärtääkseni tuon Turbon saa kun on vain pelannut tarpeeksi kauan. Olet siis todennäköisesti pelannut liian vähän muita kisoja ja sen takia kolmostason turboa ei ole tipahtanut.

--Hellcat--

Mä oon käsittäny, että sen saa kakkoskauden Group B kisasta, jos on jättänyt sen ajamatta ykköskaudella.

Pepton käsitys on oikeassa... on kolme kilpailua mitä EI kannata ajaa läpi ekalla seasonilla, muuten menettää mahdollisuuden näihin hienouksiin. Gamefaqs auttoi ainakin minulla.

Tämä on kyllä jo vanha aihe, mutta jatketaanpa keskustelua.

Elikkä kaivoin pelin taas esille ja aloitin sen kokonaan alusta. Olen saanut selville että näitä kisoja ei kannata ajaa ekalla kaudella:

1. Group B Monsters (saat 2. kaudella step 3 turbon)
2. Touring Car (NA tune stage 3)

Lisäksi joudut tekemään vaikean valinnan: jos ekalla kaudella Hot Hatch -kisasta saa special prizenä Peugeot 205:n, mutta jos ajat sen vasta tokalla kaudella saat super racing pakoputken. Kumpi kannattaa valita? Paljonko tuo pakoputki tuo lisätehoa?

Peliin tuli muuten huomattavasti lisää mielenkiintoa, kun otti luistoneston ja sen toisen apusysteemin pois päältä ja manuaalivaihteet käyttöön. Saa nähdä sitten miten tehokkailla autoilla käy.

Täältä löytyy edellä mainitut tiedot ja mm. palkintoautot:
http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/sega_gt_2002_prize_car.txt

Alussa varmasti tulee kädetettyä esim.. Renault Clio Sport V6 @ ~500Hp, ei pysy käsissä ilman traction controllia ;D Muistakaa Lotus Elise @ ~350hp on niin laatu auto että huhuh, ilman mitään apuja on tullu ajeltua ei voi kuin kiittää aivan mahtavaa ohjattavuutta. Syystäkin, runko alumiini = kevyt, kunnon ilman ohjaimet, kunnon moottori + kevyt == huippuhyvin lähtee mutkista ja startissa. Enemmän ratoja, autoja, viritys mahdollisuuksia == täyden 10 peli, number #1. Tälläisenään jättää hieman haalean tunnelman. Ja nämä turhat valintatilanteet poes, kaikki pitää saada ajamalla, ei valitsemalla kummalla kaudella ajaa.

Ylös Bottom