Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Timmi_Tommi

New Member
Omani on jossain Nissanin kojelaudan sisällä, heitin sen siihen mittareita vasten kun piti maksaa autokaistalla ja ilmeisesti siinä on juuri Styluksen mentävä rako, ehkä jonain päivänä se tipahtaa jostain sieltä pois. Ostohetkestä oli kulunut joku 26 tuntia... täytyy mennä ostamaan niitä lisää ennen kuin tuo viimeinenkin häviää :eek:
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Loistava topikki! :D

Itsekin olen miettinyt, että kuinkakohan monta sataa stylusta hukkuu jossain Japanissa joka päivä...

Miksi siinä ei voi olla mitään "koukkua", johon saisi laitettua langan kiinni (ja toisen pään itse DS:n)?
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Tonppa sanoi:
Miksi siinä ei voi olla mitään "koukkua", johon saisi laitettua langan kiinni (ja toisen pään itse DS:n)?

Tai vaikka DS:n kyljessä olisi sellaiset kiinnikkeet johon sen voisi tyrkätä kiinni, kuten vaikka joissain matkaradioissa laitetaan antenni.

Mutta tietenkin ne ovelat japanilaiset ketut ovat suunnitelleet ne niin ovelasti, että ne häviää aivan itsestään, jolloin niitä täytyy ostaa uusia. Loistava markkinarako! Mutta itse en ole hävittänyt yhtään, kun oma DS on vasta tulossa... :rolleyes:
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Itse en ole vielä onnistunut hävittämään yhtäkään, onneksi stylukselle on sentään se oma paikkansa siellä takana. Lähellä on kyllä ollut hukkuminen :p
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Kaverille olin menossa, ja kaivoin DS:n hetkeksi taskusta kun tavoittelin kännykkää. Siinä sitten oli stylus loikannut maahan, ja tuli pelailtua pelikoteloon onneksi säilötyllä varakynällä.

Paluumatkalla sitten silmät sattuivat pieneen, harmaaseen tikkuun, joka paljastui juuri samaksi kynäksi, jonka olin juuri päivää aiemmin kadottanut. Onneksi oli tippunut vaalealle hiekalle, eikä mitään vahinkoa ollut lukuun ottamatta pieniä naarmuja varressa.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

3 kynää olen hukannut :D. Ensimmäinen tippui ruohikolle koulussa. Toisen eräs olio tiputti pellolle kun juoksi. Metallisen ihmestulyksen hukkasin kaiketi huoneeseeni. Kovaa rahastusta nuo stylykset.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Minä noudatan linjaa neljä stylusta, kaikki tallessa. Eihän noin isoa kapistusta voi millään hukata.

Toisaalta, en ole myös koskaan hukannut ainuttakaan avainta :)
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Kaksi stylusta löytyy, ja kummatkin ovat olleet hyvin tallessa, mitä nyt toisen päällä istuin pitkän aikaa ja ihmettelin että mihin se kynä kerkisi hävitä... :D
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Kummatkin alkuperäiset tallessa, koska tapana on aina survoa se sinne omaan koloseensa. Sen kalliin, hienon ja karhennetun metalli Styluksen epäilemättä hävitän kunhan sen hankin.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Sain liten tossa perjantaina, oli pakko avata paketti jo autossa ja vähän testailla sitä. Siinä hulinassa toinen stylus hävisi jonnekkin. Mahdollisesti se on jossain auton penkin välissä. Pitää sitten ruveta ettimään sitä ihan todenteolla jos tuo toinenkin häviää:). Mulla ei kyllä mikään muukaan meinaa pysyä tallessa.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Jep, hyvinhän tuo toinen stylus meinasi heti karata kun laatikon avasi. Pysyi kuitenkin tallessa ja laitoin laatikkoon takaisin. Minulla harvemmin hukkuukaan mitään, tosin näemmä olen jo tähän jo aiemmin vastannut...
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

MInäkin yhden styluksen olen hävittänyt eikä todellakaan ole minkäänlaista hajua minne hävisi. Rupesin pelaamaan ja huomasin että stylus oli hävinnyt. Onneksi ne eivät ole kallita niin ei ole vakaavaa vaikka niitä muutaman hävittääkin.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Kissa hävitti hetkesi yhden sohvan alle mutta sekin löytyi kyllä myöhemmin.
Muutenkin pelaan mielummin ipaq:n tikulla. Vähän pidempi ja painavampi metallinen tikku istuu ainakin minun lapaseen huomattavasti paremmin.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Heti ensimmäisenä päivänä Liten hankittuani pelailin sängyllä GBA-peliä ja tarpeettomana laitoin styluksen syliini. Lopetin pelaamisen ja noustuani stylusta ei näkynyt missään. Puolen tunnin etsinnän jälkeen stylus löytyi mystisesti Nintendo-muovikassin sisältä, jonka olin Liten ostaessani saanut. Usein pidän Liteä vain pöydällä ja stylusta siinä vieressä, ja helppohan se siitä on kädellä viskata jonnekin sohvan alle, usein olen sitä pari minuuttia joutunut etsiskelemään. Toistaiseksi kuitenkin siis molemmat tallella.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Styluksen pidike on kyllä löystynyt niin on 1 pudonnut bussin lattialle, josta en sitten enää löytänyt.

BTW Vinkki löystyneille stylus-pidikkeille: Pistä palanen sinitarraa sinne pohjaan ja paina Stylus sinne. Tuosta se ei pitäisi pudota, jos DS on väärinpäin ja se kuitenkin on irrotettavissa käsillä.
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Kahden ja puolen vuoden pelaamisen jälkeen huomasin tuossa hiljan, että stylus on kadonnut jonnekin jossain välissä, ilmeisesti irronnut löystyneestä huotrastaan. Nyt pitäisi selvittää, missä varakynä on...
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Tää nyt menee sitten aiheesta käänteiseen, mutta oma kynä selvis ja löyty ehjänä autokolarista. Samoin myös tietty itse laite. :cool:

Kuulokkeet hävis kyllä. :mad:
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Heh, itse olen tal hetkel tokiossa kaymassa ja ostin ds:n, paketin kun avasin niin eipa sielta mitaan toista stylusta loytynyt. taitaapi olla hukkaamisennatys :D
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Paripäivää vanha DS ja vielä ainakin on molemmat kynät tallella:)
Pitää varoiksi ostaa sellanen kolmen kynän paketti kun jotenkin sellanen tunne että viikon sisään katoaa ainakin yksi kynä:eek:
 
Vastaus: Miten sinä hukkasit Stylus kynäsi?

Heh, itse olen tal hetkel tokiossa kaymassa ja ostin ds:n, paketin kun avasin niin eipa sielta mitaan toista stylusta loytynyt. taitaapi olla hukkaamisennatys :D

muistaakseni se toinen kynä on tukittu sinne ds:ssän persuuksiin tai ainaki vanhassa mallissa tais toinen olla sielä kolossa ja toinen paketissa.
 
Ylös Bottom