Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten tekstitykset elokuviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äijä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten tekstitykset elokuviin?

En oo aivan varma että toimiiko irralliset tekstit, mutta ainakin jos ne polttaa videotiedostoon kiinni, niin pitäisi toimia.

Eikö irralliset tekstit saa jotenkin ffdshow näkymään. Joskus asiaa tutkin ja googlella löysin ohjeetkin, mutta en jaksanu sitten ikänä kumminkaan alkamaan säätämään. Niin ja taisi hommaan myös tarvita TVersity softaa tosin en ole sata varma.

Löytyy Tversity (sillä streamaan). Pitää testata tota ffdshow

Jos ei muu auta niin AVI ReComp:n avulla pystyy ainakin polttamaan tekstit kiinni aveihin.

Tässä oiski jolleki tekemistä ku tekis kunnon oppaan (kuvineen) tästä tversity/ffdshow systeemistä. tuo kiinni polttoki on niin hidasta hommaa ettei sitä pitemmän päälle jaksa..

Iteki tuossa kokeilin mutta ei meinannu oikein kärsivällisyys riittää..

Tässä oiski jolleki tekemistä ku tekis kunnon oppaan (kuvineen) tästä tversity/ffdshow systeemistä. tuo kiinni polttoki on niin hidasta hommaa ettei sitä pitemmän päälle jaksa..

Iteki tuossa kokeilin mutta ei meinannu oikein kärsivällisyys riittää..
Eipä mulla ainakaa onnannu, eikä se kyllä taida onnistua kun tuolla polttamisella.. koneella on pari jaksoa Supernaturalia katsonu teksitysten kera..

Ite huomasin helpoimmaksi tavaksi wanhemman xboxin... kunnes jaksaa rakentaa olohuoneeseen oikeen pc:n jonnekkin piiloon... :cool:

PS3 media server toimii nimestään huolimatta myös boxilla ja mikä parasta se on ilmainen. Transkoodattu videostream sisältää tekstit mikäli sub on samassa hakemistossa kuin itse video.

jes, huippu ohjelma.. äänet vaan oli epäsynkassa. Onko vinkkejä oikeisiin asetuksiin?

Ohjelman FAQ:ssa oli jotain vinkkejä. Itsellä oli myös epäsynkkaa mutta en ollut varma johtuiko se minun läppäristä vai itse ohjelmasta . En myöskään ole kokeillut että mitenkä eri encodereilla tuo synkan kanssa käy mutta jos en väärin muista niin tuo "A/V out of sync correction" pois päältä ottaminen auttoi hieman.

Ylös Bottom