Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten vietät/vietit uudenvuoden?

Drane

New Member
Nii eli miten vietät tai vietit uudenvuoden? Itse vietän sen ilotulitteiden merkeissä. Suurin osa varmaan viettää uudenvuoden viinan parissa.
 
Kyllähän se olusen ja yleisen juhlinnan parissa kuluu... Saa nähdä onko kaikki paikat ihan täynnä vai pääseekö jopa kotoa lähtemään...
 
Uuden vuoden voisi ottaa vastaa vaikka pelaamalla Street Fighter 3: Third Stirkeä... tai sitten ei...:) No perkeleen hyvä peli kumminkin! Ehkä sitä pitää raahautua kattelee ilotulitusta jne... onhan tässä vielä hyvät 6 tuntia aikaa, eli sitähän voi vielä keksiä mitä vain..:)
 
tässähän se uusvuosi menee lapin kullan ja rakettien merkeissä kotosalla.Kaupunkiin ei kyl jaksa raahautua jonottaan mihinkään.

No mitäpä muuta sitä tarvitaan mukavaan uuteen vuoteen kuin olutta, ps2 ja komea ilotulitus ;)
 
Raketit, SUx0Rr!1. En kyllä itse ainakaan mene ampumaan rahoja ilmaan, etenkin kun ulkona on noin pirun kylmäkin. Joten sisällä pysyn, ja TV:stäkin tulee kaikkea hubaa joten siinähän se. Ilotulituksien katseleminen on taas eri juttu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Raketit, SUx0Rr!1. En kyllä itse ainakaan mene ampumaan rahoja ilmaan, etenkin kun ulkona on noin pirun kylmäkin. Joten sisällä pysyn, ja TV:stäkin tulee kaikkea hubaa joten siinähän se. Ilotulituksien katseleminen on taas eri juttu.

Jep, totta puhut. Ilotulitteista ei ole kun haittaa, koska niitä joutuu jurrissa väistelemään.. kannattaa sijoittaa rahat järkevämmin ja ostaa kaljaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo


No mitäpä muuta sitä tarvitaan mukavaan uuteen vuoteen kuin olutta, ps2 ja komea ilotulitus ;)
Miten ois iso kasa kavereita ja kauniita tytskyjä.;)
 
Tässähän minä istun koneen vieressä, olen istunut jo jonkin aikaa. Uuteenvuoteen 7 minuuttia.

Vaikka nyt tuleekin pari minuuttia etuajassa, mutta: Hyvää uuttavuotta !!!:p
 
HYvää uuttavuotta! katsoin parvekkeelta raketteja! Paljon paremmat räjähdykset kun viime vuonna!:cool: käytä suojalaseja ;)
 
Hyvää vuotta 2002 kaikille tasapuolisesti!

Mitenkö vietin vuodenvaihteen? No, #ps2fin riittänee vastaukseksi :D
 
Hyvää uuttavuotta!

Mulla toi aika meni rakettien kanssa leikkimiseen naapurin kanssa "kummalla on enemmän ja hienompia" tyyliin!
 
mä menin joskus kaheksalta vähän pamauttelee thunder kingejä ja semmosia mutta en sitte viittiny enää. kävin tossa kaheltatoista sytyttämässä muutaman raketin ja tulin sitte kotiin. en kyllä enää ikinä halua niitä paukkuja. ykski melkein tuli päähän ku kyllästyin ja viskasin sen lumihankeen.
sormet siinä vaan jäätyy ku niitä sytyttää. ei niitä onneks paljoa ollutkaan.
 
Tulihan toi uuttavuotta vietettyä parin kaverin kanssa musiikkia kuunnellessa ja alkomaholia nautiskellessa. Nyt pitäs vaan jotenkin päästä tän kankkusen yli ;)...
 
Voi herkele kun nukahti eilen jossain kuuden maissa aamulta. Aluksi nukutti humalan takia, mutta nopeasti siitä heräsi ja tokesi. Ja kohta alkaa jo koulu. :p

Niin ei se mikään voita kännejä kavereiden kanssa. Jälkeenpäin kun uni ei iske on tapana mennä irciin riehumaan ja saada kick+bannit. No onneksi sentään tiedän missä raja menee silloinkin kun olen kännissä, enkä ikinä herää ihmetellen missä viime yö tuli riehuttua.
 
hmm.. mitenköhän mä vietinkään uudenvuoteni... :D

tohon klo 22 asti muistan aika selvästi, mutta sen jälkeen on vähän hämärämpää....
 
JOO-o!
Olin kavereiden kaa Espalla., siel oli v*tun kylmää....varpaat oli iha jäässä...auts! Somalit riehuivat roomiksen ja raketteiden kaa.....!!! Tuli niin huono olo et piti lähtee menee...
Jäi huono paha maku uudesta vuodesta!!!!
 
No kavereiden kanssa otettiin vähän alkomaholia ja käytiin saunassa ja mentiin sitte parvekkeelle kattomaan ilotulitusta. Sen jälkeen tyttökaverin luo "jatkoille" ja tulipas valvottua aamuseitsemään :) Heräsin siinä viideltä ja telkku päälle, loistavaa jenkkiviihdettä: Erokäräjät! Mikäs sen parempi ohjelma katsoa krapulassa:eek: Ja huomenna kahdeksaksi kouluun...
 
Uuden vuoden vietin hesassa tyttökaverini bileissä.. päädyin lopulta jonnekin porvarikämppään laattaamaan vessaan.. neljä tuntia unta ja kouluun pitäisi mennä..

:eek:

- Esa
 
Ylös Bottom