Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä konsolit omistat ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Mulla on nykyään vain Ps2. Aikaisemmin omistin myös xboxin, Gc:n ja Gba sp:n, mutta meillä kävi murtovarkaita kolme viikkoa sitten ja veivät kaikki pelikoneet, pelit (n.60 kpl!), firman läppärin, kajarit yms. muuta sälää noin viiden tonnin arvosta. Pc ei lähtenyt, kun eivät ilmeisesti jaksaneet kantaa, olivat kyllä raahanneet puoleenväliin eteistä.

Uuden pleikkarin ostin heti, kun oli Gt 4 tulossa postissa. Onneksi on kotivakuutus, joten jotain korvausta on odotetavissa.

Jar sanoi:
Mulla on nykyään vain Ps2. Aikaisemmin omistin myös xboxin, Gc:n ja Gba sp:n, mutta meillä kävi murtovarkaita kolme viikkoa sitten ja veivät kaikki pelikoneet, pelit (n.60 kpl!), firman läppärin, kajarit yms. muuta sälää noin viiden tonnin arvosta. Pc ei lähtenyt, kun eivät ilmeisesti jaksaneet kantaa, olivat kyllä raahanneet puoleenväliin eteistä.

Uuden pleikkarin ostin heti, kun oli Gt 4 tulossa postissa. Onneksi on kotivakuutus, joten jotain korvausta on odotetavissa.

Viiden tonnin? Voi helvetti, tuo ottaa päähän!!

Kerro sitten paljonko korvasivat ja mitä jättivät korvaamatta, minua kiinnostaa tietää. Ei löydy tuota kotivakuutusta itseltä, mutta olen ottamassa ja olisin ihan utelias tietämään mitä ne korvaavat jos noin käy.

Jar sanoi:

Voi helvetti! Muuta en sano. Toivottavasti saatte hyvät korvaukset.

Solid Snake sanoi:
Viiden tonnin? Voi helvetti, tuo ottaa päähän!!

Kerro sitten paljonko korvasivat ja mitä jättivät korvaamatta, minua kiinnostaa tietää. Ei löydy tuota kotivakuutusta itseltä, mutta olen ottamassa ja olisin ihan utelias tietämään mitä ne korvaavat jos noin käy.

Joo voinhan mä ilmoitella. Mielenkiintoista kyllä nähdä, kauanko menee...
Ja voin kyllä sanoa että harmitus on ollut melkoista. Eniten on itse asiassa ottanut päähän digikameran häviäminen, 100+ kuvaa ja videopätkiä ei mikään vakuutus korvaa, muut kamat saa korvattua fyrkalla.

(On joo vähän OT, sori.)

uudemmista konsoleista tv:n vieressä seisoo PS2... vanhempiakin toki on, super nintendo ja vanha 8pittinen nintendo.. sekä joku epämääräinen pakkaus...vuodelta 89, ihme härveli, sen peli ei ikävä kyllä enää funkkaa..

Ps2 löytyypi ja löytyypihän tuo Ps myös, mutta on vaan saanut väistyä nuoremman tieltä, nyt olenkin tarjoamassa Ps:ää serkulle...

löytyy GC, N64, SNES, NES, GBASP, NintendoDS, Megadrive, Master System, Mega CD, Gamegear, Megadrive 32X, Saturn, Dreamcast, Atari Jaguar, Neo Geo Pocket Color, N-gage.

Xboxin ostin ennen joulua mutta myin sen melko pian turhana pois.

Nyt: PS2, GBC, GBA SP, pleikka ykkönen.
Niin pian kuin suinkin: Pleikka ykkönen, GBC, NDS.

Mulla on PS1, PS2 PSP ja GC.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No niin, nyt omistan sitten GameCuben ja Xboxin. :D Harmi, ettei vastausta galluppiin voi enää muuttaa.

PS2 ja Gamecube löytyy. PS2 pääsi Cuben pariksi tossa vähän aikaa sitten, mutta vannon kuitenkin nyt ja aina vain Nintendon nimeen! :p

Kaksi aivan ensimmäisten joukossa julkaistua konsolia (toimivat vielä hyvin). Toisessa liikkuvat tikut pelkästään ylös ja alas (se kuuluisa tennis!) ja toisessa ne liikkuvat jopa sivuillekin :p

Oi niitä aikoja... :)

Lisäksi jenkki-Sega, PS1 ja PS2 (+ PS2 jenkki).

PS2 ja PSone löytyy tuosta hyllystä.
Tosin jos tässä on tän vuoden puolellä ylimääräistä rahaa, niin Cube löytää tiensä Pleikkarin kaveriksi.

Tämä kysely on pahasti vanhentunut - ainakin omalta osaltani. Olisi kiva saada uusi kysely, jossa kartoitetaan nykytilannetta. Sitten voitaisiin verrata kyselyitä keskenään ja katsoa onko muutosta tapahtunut.

Mmaarrgh!!! Olen 3 konsolia köyhempi! En omista enää GBASP:tä, Nintendo DS:ää enkä N-gagea :((((((((
En toki myynyt niitä pois vaan minut ryöstettiin!! No, onneksi vakuutus ehkä korvaa ne...

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom