Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä konsolit omistat ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lisäsin GC-omistajien määrää yhdellä. Omistan siis tätä kirjoittaessa GameCuben, GBA SP:n, GBA:n, GBC:n ja PSonen. Jep, PSone on melkein puhtaasti Final Fantasyiden takia. Tosin Grandiakin on ihan kiva.

GameCuben tulin hankkineeksi kun törmäsin Wind Wakeriin ja Crystal Chroniclesiin käytettyinä divarissa hyvään hintaan ja siten tuli kaupat tehtyä. GBA SP:n hankin sitten FFCC:n kaksinpeliä ajatellen. GBA:n sai sisko Yhdysvalloista joltakulta syntymälahjaksi (ei ole vieläkään täysin toipunut shokista, ei todellakaan odottanut sellaista). GBC:n vaihdoin GameBoy Pocketia ja paria huonompaa peliä vastaan, sisko oli saanut syntymäpäivälahjaksi Pokémon Goldin joka ei tietty toiminut Pocketissa. Ja PSonen hankin sen jälkeen kun olin löytänyt älyttömän halvalla FF9:n. Se että omistan siis nuo kaikki ovat aina johtaneet juurensa jonkin edun saamiseen. Pitkälti toistasataa euroa olen "säästänyt", ellen jopa yli 200 euroa siitä mitä nuo olisivat ilman tarjousjuttuja ja -sattumia maksaneet. Tämmöinen konsolitarina.


Tässä vielä tilanne kun 304 ääntä on annettu:

161 omistaa GameCuben
165 omistaa PS2:n
136 omistaa Xboxin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cinoss
Kaikki kolme ja iso kasa retro koneita. Konsolien keräily on kallista hubaa :D

No pitäähän sitä rahaa johonkin hyvään tuhlata. Mitäs koneita löytyy - näin mielenkiinnosta kyselen - nurkilta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
No pitäähän sitä rahaa johonkin hyvään tuhlata. Mitäs koneita löytyy - näin mielenkiinnosta kyselen - nurkilta?

Kun kerran kysytään :)
Xbox, GC, PS2, N-Gage, Dreamcast, Mega Drive (1,2), Master System (1,2) Game Gear, Sega SC-3000, NES, SNES, N64, GB, GBA, Atari 2600, Lynx, Philips Videopac, Philips CD-I, Intellivision, Blaupunkt TV-action, Videomaster Superscope, Radofin Tele-sports
Hmm siinä taisi olla kaikki..
Löyty vielä nurkasta yksi, Mustang 9009 Video Game. Vuoden vanhempi kuin minä :D

edit.
Nintendo DS tuli hankittua Euroopan julkaisu paivana ja PSOne pari kuukautta sitten
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cinoss
Kun kerran kysytään :)
Xbox, GC, PS2, N-Gage, Dreamcast, Mega Drive (1,2), Master System (1,2) Game Gear, Sega SC-3000, NES, SNES, N64, GB, GBA, Atari 2600, Lynx, Philips Videopac, Philips CD-I, Intellivision, Blaupunkt TV-action, Videomaster Superscope, Radofin Tele-sports
Hmm siinä taisi olla kaikki..
Löyty vielä nurkasta yksi, Mustang 9009 Video Game. Vuoden vanhempi kuin minä :D

Ohhoh! Tuo on aika kova kasa koneita jo. Mistäs noita on osteltu ja paljonko on rahaa kulunut?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ohhoh! Tuo on aika kova kasa koneita jo. Mistäs noita on osteltu ja paljonko on rahaa kulunut?

En osaa arvioida yhtään paljonko on rahaa noihin mennyt. :o
Aika monesta eri paikasta niitä olen ostellut. Huuto.netistä, Ebaystä, Qxl'stä ja jopa parista retro pelikaupasta. Myös kirpputoreilta on aika monesti löytänyt.
 
Itseltäni löytyy Xbox, Ps2, Dreamcast ja Cube... Taitaa tuolta hyllystä löytyä vielä vanha Nes mutta on jostain kumman syystä hajalla :D (suutuksissa vähän telonu sitä)

Faktaa on kuitenkin se että enää tulee pelattua vain Xboxia ja Ps2:ta.. Joskus Cubellakin tulee pelattua mutta todella harvoin.
 
ps2 riittää itselle mainiosti(vaikka tossa games sm jälkeen ois kyllä houkuttanu ostaa xbox ja cube) mutta sulkuviestiin sanoin :"elektroniikkaa löytyy huoneestani jo tarpeeksi ja pelejä tulee nytkin joka tuutista ,joten ei ole aikaa tahi varaa ostella/pelata niitä" niin ja tilaa ei kylläkään riittäisi xboxille ja cubelle + rahaa menee kyllä johonkin ihan muuhun kuin pelaamiseen.
 
Nykykonsoleista omistan kaksi Xboxia, yhden Gamecuben sekä PS2:n. Gamecube on ihan alkuperäinen, Playstation 2:n hankin heti julkaisupäivänä, mutta myin sen kumminkin pois joksikin aikaa (alkoi hajoamaan käsiin). Joka tapauksessa tällä hetkellä omistan Ps2:n uusimman version, joka ainakin tähän mennessä on tuntunut aiempaa luotettavammalta. Xboxeja onkin kulunut todella monta. Tähän päivään mennessä olen omistanut 6 eri Xboxia, joissa neljässä on ollut jonkin sortin vikaa (ei lue levyjä kunnolla, pitää pahaa ääntä tms.). No, nyt olen sitten onnistunut näköjään saamaan käsiini kestävämmän puoleiset kappaleet.

PS. Retrolaitteet ovat sitten asia erikseen, niitä ovat kaapit ja television ympäristö täynnä.
 
Omistan vain PS2:n.

edit: Nyt omistan (jo jonkin aikaa) myös Xboxin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse omistan XBoxin ja Gameguben. Tarkoitus olisi hommata tämä kolmas konekkin vielä noiden rinnalle, eli PS2.

Retroakin sitten löytyy ;)
 
Pistäkäähän paremmaksi, mulla on Nes, Snes Pal ja NTSC, GB, GBC, N64, DC, 2xPSOne(toinen modattu),2x PS2, GC ja GBA SP hankinnassa :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom