Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä konsolit omistat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

Wiin osalta täytyy kyllä sekä hattua nostaa että tuonelan alimpiin kerroksiin kirota varsinkin tuota Virtual Consolea. Siinä missä Sony ja Microsoft lähinnä kilpaa facepalmaavat PS1 "Classics" ja Games "on Demand" -konsepteillaan, Nintendon retrotarjonta oli heti kärkeen niin täynnä "oikeasti loistavia" pelejä että Wiin sisäinen muisti täyttyi ja siihenpä se sitten jäikin. SD-kortin avulla pystyi toki tilaa raivaamaan mutta näin casual-perspektiivistä ei hirveämmin enää jaksa heräteostoksia tehdä kun aina pitäisi miettiä mitä siirtää muualle, jotta ostos konsolille mahtuisi.

Anteeksi OT, mutta noita Virtual Console (ja WiiWare) -pelejähän voi nykyään ladata/pelata suoraan SD-kortilta. Päivityksen tämä tietysti vaatii, ja voi aiheuttaa kustannuksia jos Wii ei vielä netissä ole.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

X360 ja Wii, sit vielä DSLite ja PSP löytyy myös. Välillä miettinyt myös PS3:sta, muutaman pelin ja leffa toistimeksi, mut ehkä sit hankin halvemman normi blu-ray toistimen...tai ehkä PS3:n :D
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

Xbox 360 ja Wii löytyy tällä hetkellä. Xboxista ehdin jo jossain vaiheessa luopua ja viettää jonkin aikaa ps3:n kanssa, mutta lopulta pleikkari päätyi myyntiin ja boksi tuli hankittua takaisin. Wii tuli hankittua vasta vähän aikaa sitten ja vaikka muutama hyvä peli konsolille löytyykin, niin on ostos alkanut vähän kaduttaa. Lähinnä siitä syystä, että vaikka ihan mukava laite onkin, niin olisi niille rahoille ehkä ollut järkevämpääkin käyttöä. Eli voi olla, että olen pian taas pelkän Xboxin omistaja.

Edellisen sukupolven laitteistakin tuli kaikki jossakin vaiheessa omistettua, vuorotellen tosin.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

PS3 tuli hankittua ensin 2007 kesän jälkeen Super Stardust HD:n innoittamana, XO tuli täydentämään pelikonerintamaa 2008 marraskuussa, nyt siitä onkin tullut eniten pelitunteja kerännyt laite tässä taloudessa.

Wiitä on joskus tullut harkittua, mutta laitteen rajoittunut laadukas pelitarjonta jättää vehkeen kaupan hyllyyn meikäläisen kohdalla.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

Täältä löytyy:
-PSOne
-PS2
-PS3
-Xbox
-Xbox360 (Final Fantasy XIII-bundle)
-Wii
-Gamecube
-PSP
-Nintendo DS
-Nintendo 64
-NES
Ja oli vielä joku muukin retro-konsoli, jonka nimeä en nyt muista.. :confused:
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

Tällä hetkellä 141 vastausta, ja rahtusen yli puolet näyttäisi olevan yhden konsolin omistajia.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

Kaikki kolme uudempaa konetta omistuksessa. Ukko hankki Wiin meille, minua se laite ei niinkään kiinnosta paitsi Super Mario -pelien osalta. Boxi hankittiin aikoinaan ensimmäisenä, koska se oli halvempi ja PS3 piti hankkia MGS4n takia. Koneiden jako menee vähän niin, että PS3 on minun ja boxi ukon, vaikka molemmat ovat maksaneet laitteista puolet :D PS3lle niitä pelejäkin tulee pääasiassa ostettua.

Lisäksi taloudesta löytyy PS1+2, perusboxi sekä DS Lite ja PSP. Ja PC, mutta sillä harvemmin tulee pelattua muuta kuin Puzzle-pelejä, minä olen konsolinaisia :p
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat?

Ps3 ja X-box 360 löytyvät molemmat, pleikka ensin ja sitten boxi koska molemmilla hyvät yksinoikeuspelit (Uncharted,Killzone-Halo,Mass Effect,Gears of War). Ps2, gamecube ja wiikin löytyvät talosta mutta ovat veljen.
 
Ylös Bottom