Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä ovat PS3:n huonoimmat pelit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiips 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiips 360

New Member
Eli eiköhän täällä ole aikojen saatossa nähty tarpeeksi monta eri ketjua niistä parhaista peleistä. Laitetaampa homma siis välillä päälaelleen ja kysytään huonoimmat pelit. Jos olette itse pelanneet jotain PS3:n pelejä, jotka ovat olleet hirveä pettymys, niin kertokaa siitä nytten täällä. Ei laiteta vahinkoa kiertämään...

Itse haluasin aloittaa seuraavilla huonoilla pelikokemuksilla:

1. Lisenssipelit:
Nämä eivät ole PS3:lla alkuunsakaan onnistuneita. Yleisesti voitte pitää sääntönä, että kaikki PS3:lle tulleet lisenssipelit ovat roskaa (esim. Pirates of the Caribbean, Spider-Man 3 ym).

2. Armored Core 4:
Aikoinaan innoissaan pelasin sarjaa. Aika on kuitenkin ajanut pelin ohi, kun kehittäjät eivät ole sitä kunnolla jaksaneet uudistaa. En suosittele kenellekään. En edes sarjan kovimmille faneille (, jollainen itse OLIN).

3. Genji:
Kamera vikuroi pahasti. Tämä yksinkertaisesti pilaa taistelut. Peli on myös jostain kohtia äärettömän putkimainen. Genji on kaunis, mutta siihen se sitten jääkin.

4. Untold Legends ja Enchanted Arms:
Molemmat pelit ovat roolipelejä ja niihin pätee täsmälleen sama asia. Ulkonäkö kohtalainen, sisältä täyttä paskaa.

5. Blazing Angels: Squadrons of WWII:
Jotenkin hieman epärealistisen tuntuinen. Lentäminen nyt menettelee, mutta omasta mielestä pelin sisällöltään aikas tylsä. Vaikka täydellinen epäonnistuminen puuttuukin paljon kertoo se, että monta vuotta vanhat tietsikka lentelyt voittavat tämän mennen tullen.

Ja lopuksi varoitus...
The Elder Scrolls IV: Oblivion on tekniseltä toteutukseltaan mainio peli. Se on kaunis ym. Sitä myös ollaan kehuttu joka paikassa. Ollaan sanottu, että jos ei ole muilla alustoilla, niin pakko-ostos. Lopulta itse joiduin kuitenkin pettymään pahasti, kuin arvostelujen perusteella ostin. Ei siinä mitään, etteikö peli olisi hyvin tehty, mutta lajityyppi ei itseeni kolahtanut. Jos et ole siis varma tykkäätkö tämän tyyppisistä peleista, kannattaa peli ennen ostoa jossain testata.

Vastaus: Mitkä ovat PS3:n huonoimmat pelit...

olen kuullut, että Def Jam Icon olisi aika kaamea ilmestys... itse on ole kylläkään kokeillut

omasta hyllystä ei toistaiseksi mitään kauheata kuraa löydy, mutta...
- Spider-Man 3 on aikamoinen kurapläjäys, ihan lyhyehkön testisession perusteella.
- Fantastic Four: Silver Surfer kunnon lisenssiroskaa last-gen graffoilla (olen graffahoro, kyllä)
- Call of Duty 3 boksi-versiota tuli hakattua paljon, tätä ei ainakaan rahalla enää kotio kanneta.
- Pirates of the Carribeania ei voi edes peliksi laskea "kuolemattomuudenkaan" takia, IMO.

mutta kuten aloitusviestissäkin todetaan,
näyttää siltä että kaikki lisenssipelit ovat täyttä roskaa, tässäkin sukupolvessa.

Wiips 360 sanoi:
Ei siinä mitään, etteikö peli olisi hyvin tehty, mutta lajityyppi ei itseeni kolahtanut.
Niin, sehän ei pelistä huonoa tee jos sinä et lajityypistä pidä, en tosin itsekkään..;)

Wiips 360 sanoi:
2. Armored Core 4:
Aikoinaan innoissaan pelasin sarjaa. Aika on kuitenkin ajanut pelin ohi, kun kehittäjät eivät ole sitä kunnolla jaksaneet uudistaa. En suosittele kenellekään. En edes sarjan kovimmille faneille (, jollainen itse OLIN).

3. Genji:
Kamera vikuroi pahasti. Tämä yksinkertaisesti pilaa taistelut. Peli on myös jostain kohtia äärettömän putkimainen. Genji on kaunis, mutta siihen se sitten jääkin.

Armoured coresta en paljon tiedä, mutta veikkaan että se on ihan jees jos pitää lajityypistä. Genji on muuten loistava peli, mutta checkpointien vähyys käy risomaan. Ei se nyt noin huono sentään ole. Mielipiteitähän nämä, mutta kuitenkin :)

Zamppa86 sanoi:
olen kuullut, että Def Jam Icon olisi aika kaamea ilmestys... itse on ole kylläkään kokeillut

Voin vahvistaa tuon! onneksi sain omani vaihdettua pois..:)

Jep. Periaatteena on, että oli PS3 peli kuinka huono tahansa en vaihda / myy sitä pois. Tässä oma top bottom kolmikkoni joka kerää pölyä hyllystä (17 peliä kaikenkaikkiaan hyllyssä tällähetkellä).

1. Sonic Hedgehog - Lataukset kestää ja kestää, peli ei ole kaunis, tallennuspisteitä aivan liian vähän. Pelasin seuraavaan kenttään ja aikas pitkälle sitäkin kunnes kuolin löytämättä tallennuspistettä ja peli alkoi kiitettävän pitkien latauksien jälkeen ykköskentästä. Kerää pölyä hyllyssä.

2. Genji Days of the Blade. - Epäsopuisuus hahmojen välillä. Yksi on ok toinen niin hidas että sillä ei huvita pelata, ei paljon auta mukamas voimakkaammat iskut. Tallennuspisteitä liian vähän, eksyin tunnin seikkailun jälkeen pomotappeluun ja ylläri ylläri kuolin eikä ennen tätä ollut lähellä tallennuspisteiä. Siihen loppui Genjin pelaaminen.

3. Ridge Racer 7. - Eäh, kaunistahan tuo on graafikoiltaan, muttakun se pelaaminen. Pelkkää driftausta. Hermot meni kommentaattoreihin (olet toisena blaa blaa) ärsyttävällä äänellä heittävät hyvin huonoa läppää, saako niitä jostain pois päältä?

Spider - Man 3 ehdottomasti! Tällä hetkellä PS3:n huonoin peli.

Pirates of the Caribbean on ihan suht hyvä peli. Tiedän, koska pikkuveljeni osti sen.

Mutta tosiasia on silti se, että PotC on kaukana PS3:n parhaista peleistä.

Wiips 360 sanoi:
2. Armored Core 4:

minäpä taas suosittelen faneille, sillä kyseessä on AC:n next gen tuleminen paremmilla kontrolleilla, ok määrällä uudistuksia ja nettipelillä (tosin japanilaisten kanssa pääsee vain vääntämään :x) Mutta ainoastaan faneille ja mecha simulaattoreista pitäville.
ikävän lyhyt oli kuitenki ;_; ja helppo (hard mode sitten erikseen :P)

Huonoimmista peleistä on varmaan monella vaikea sanoa mitään kun ei näitä omista
mutta varmaan menee linsenssi pelien piikkiin kolmosella.

Ridge Racer 7. Niin järjettömän huono ja helppo lastenpeli että minun mummokin osaisi driftata tuossa. Sama kun olis heittäny 65e WC:n pönttöön.

Therussu sanoi:
Ridge Racer 7. Niin järjettömän huono ja helppo lastenpeli että minun mummokin osaisi driftata tuossa. Sama kun olis heittäny 65e WC:n pönttöön.
:eek: Voi voi voi... :eek: Nauroin tota lukiessa. Jos ei iske niin ei iske. Mutta niille joille iskee niin RR7 EI ole huono. Esimerkiksi MINUN mielestäni Oblivion on varmasti hyvä peli. Mut en suostu pelaan, yritin, ei iskenyt, vaihtoon meni. Nelosen annan neljästä kymppiin. Mulle nelosen arvoinen. Peli silti varmasti hyvä. Mutta ei kun ei pure niin ei. :cool:

Lisenssipelit poislukien urheilupelit.

Resistance: Fall of man! Jaksoin kokonaiset 5 minuuttia pelata. Ensimmäisenä rupes ärsyttämään Vastustajien ulkonäkö tuli heti mieleen Duke Nukem 3D. Noniin kivittäkää minut :eek:

Lisenssipelit ihan järjekseltään kaikki kuraa.
Itse tuli vielä ostettua tuo Untold Legends - Dark Kingdom, kun oli muka pakko joku hack&slash peli saatava. Aika luokaton putkijuoksu.. Ainoa mikä pelastaa peliä hieman on kaverin kanssa pelailu. Eipä tuota muuten jaksa vaivautua pelaamaan..

Therussu sanoi:

Helppo? Enpä usko jos on yhtään samanlainen kun RR6. Vaikeusaste nousee loppua kohden ainakin maailmankartalla. Lopussa kisat ovat järjettömän vaikeita (siis 7 en ole pelannut mutta sellainen käsitys on, että se olisi aika pitkälle saman kaavan mukainen kun 6 kaikin puolin).

Therussu sanoi:
Riippuu vähän mummosta. Jos sun mummos pelaa autopelejä 24/7 niin ehkä sitten...

Ja lopussa todellakin on vaikeusastetta. Itse olen mennyt koko pelistä 5-8 rataa ja loput on tehnyt pikkuveli tai kaveri...

Huonoimmasta pelistä en tiedä kun tuo RR7 on ainut kokonainen peli mitä mulla on.
Demoista nyt vois ehkä sanoo et Genji oli aika tylsä, samoin Ninja Gaiden ja Heavenly Sword. Ne ei vaan jotenki iskeny. Myös se amerikkalainen jalis oli tylsä. Myös NBA:t oli tylsiä. Yllättävän moni peli on tylsä. Taidan olla aika nirso tai sitten en osaa pelata niitä pelejä(veikkaan jälkimmäistä).

J2 sanoi:
Demoista nyt vois ehkä sanoo et ... oli aika tylsä... Heavenly Sword.
:eek:

Heavenly Sword on jumalainen peli, kannattaa kokeilla koko versiota, niin mieli muuttuu ;)

Vinnie sanoi:
:eek:

Heavenly Sword on jumalainen peli, kannattaa kokeilla koko versiota, niin mieli muuttuu ;)
No mistä mä sen koko version pierasen, kun ei ole rahaa ja vaikka olisi niin se menisi muuhun? Ja olihan se peli hieno, mut sen läpäs hakkaamalla kolmioo ja neliöö, joten ei oikeen innosta...

J2 sanoi:
No mistä mä sen koko version pierasen, kun ei ole rahaa ja vaikka olisi niin se menisi muuhun? Ja olihan se peli hieno, mut sen läpäs hakkaamalla kolmioo ja neliöö, joten ei oikeen innosta...
MIelestäni Heavenly Sword on juuri hyvä. Vaikka vähän helppo onkin.

J2 sanoi:

Koko versiota ei sitten pääsekään läpi kolmiota ja neliötä painelemalla. Joutuu käyttämään muitakin nappeja. :)

Ylös Bottom