Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nem

Jäsen
Kun nyt DC:lle enää ilmestyy pari hassua Japani-importtia, ja suurin osa peleistä on tullut jo markkinoille (kauan sitten), niin mitä pelejä on jäänyt ostamatta jotka vielä haluaisit? Eli lyhyesti, mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi? (tässä on myös oiva mahdollisuus myydä ja ostaa pelejä, kun näkee mitä pelejä halutaan)


Noh, minäpäs aloitan. Tässä siis lista pelejä, joita haluaisin vielä kokeilla DC:llä:

Power Stone 2 (pal)
Le Mans 24 hours (pal)
Project Justice - Rival Schools 2 (pal)
Sword of Berserk: Guts' Rage (pal)
NBA 2k2 (pal)
Bass Fishing 1 & 2 (pal/us)
Space Channel 5 1 & 2 (pal/jap)
Ikaruga (jap)
King Of Fighters 2001 (jap)
Dee Dee Planet (jap)
Mars Matrix (us/jap)
Guilty Gear X (jap)
Gundam Side Story: 0079 (us)
NFL 2k2 (us)
WSB 2k2 (us)
Marine Fishing (us)

Ja hardis-puolelta haluaisin nämä:

R7 Dreamcast (jap)
VOOT Twin Sticks (jap)
Capcom VS. SNK Arcade stick (jap)


Siinäpä ne. Mites teillä?
 
Minulla päällimmäisenä joita haluaisi päästä kokeilemaan

Densha De Go (virallisen ohjaimen kanssa)
VOOt Twinsticksien kanssa
Magic the Gathering
Twinkle Star Sprites
Rainbow Cotton
ParaParaParadise ;)
Taisen Net Gimmick

ja kaikki virvelöintipelit, kun ei ole tullut hankittua.
 
Lueskelin eilen illalla vanhoja DC-UK -lehtiä ja ihmetyksekseni huomasin mikrofonista kertovassa jutussa että Mr. Driller tukee sitä! Kuulemma kun sanoo mikrofoniin että "drill" niin kaveri poraa. En päässyt kokeilemaan kun en valitettavasti omista peliä. Pacdam, olisiko sinulla?
 
Onhan mulla Mr. Driller, täytyypä kokeilla mikrofonia ...

Osa noista teidän haluamistanne peleistä olisi helpostikin saatavilla mm. sellaisilla eBay kauppiailla, joilta olen huudellut/huutamassa tavaraa. Ainakin seuraavat ovat sopivalla summalla heti saatavilla:

Lemans (CONDITION: preowned with a small preowned label over marker pen only in the barcode area
of the rear insert. some light marks on surface coating of disc, otherwise pretty good all round. (No marker pen on disc or book)) Hinta: 4.99£ juuri nyt

Project Justice 11£ juuri nyt (CONDITION: preowned with a small tear to front insert (see pic) Manual has small EB written on it (see pic).case and rear insert excellent. Disc itself is very good with only a few very light marks to the surface coating. Fully tested.)

Space Channel 5 pt 1 7.99£ HETI (this is sealed, new)

WSB2K2 saa n. 10-15$ Amerikoista, tulisi esim. minun seuraavan tilaukseni mukana

Marine Fishing: Samoin

Mitäkö kaipaan? Tietysti loput PAL-pelit, Bikkurimon 2000 (JAP), Boku Doraemon (JAP), Ikaruga (JAP) sekä www.saunalahti.fi/~pacdam/ toivelistalla olevat.

-=Pacdam=-
 
Keksin vielä pari peliä:

Skies of Arcadia (us) - PAL-versiossa ei ole tukea VGA:lle, mikä on huono homma, koska pelaan DC:täni vain monitorilla, mutta kuulemma Jenkki-pelissä on. Pitääpi hankkia.

Mobile Suit Gundam: Federation vs. Zion (jap)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Lemans (CONDITION: preowned with a small preowned label over marker pen only in the barcode area
of the rear insert. some light marks on surface coating of disc, otherwise pretty good all round. (No marker pen on disc or book)) Hinta: 4.99£ juuri nyt
Jos voitat huudon, niin mä voin ostaa sen sun sulta (jos siis haluat pelin myydä)
 
SoA (USA) olisi ameriikassa tarjolla, huutokauppa kun on, en osaa sanoa lopullista hintaa. Kannattaako huudella, jos hinta on nyt jo $24.00?

Koitan saada sen Le Mansin tai parikin, Frank oli myös kiinnostunut.


-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ikaruga (jap)
King Of Fighters 2001 (jap)
Miksköhän et oo näitä viel päässy testaamaan... ;)

Mut ite mä haluisin katsastaa Capcom vs SNK 2 Fan Discin.
 
Re: Re: Mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Miksköhän et oo näitä viel päässy testaamaan... ;)

Mut ite mä haluisin katsastaa Capcom vs SNK 2 Fan Discin.
Heh, niinpä, mutta ei enää kuin viikko ja vähän päälle, niin pääsee sitten vihdoin peliä kokeilemaan :)

Petterillä muistaakseni on tuo fan disci.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Lueskelin eilen illalla vanhoja DC-UK -lehtiä ja ihmetyksekseni huomasin mikrofonista kertovassa jutussa että Mr. Driller tukee sitä! Kuulemma kun sanoo mikrofoniin että "drill" niin kaveri poraa. En päässyt kokeilemaan kun en valitettavasti omista peliä. Pacdam, olisiko sinulla?
Testasin just ja kyllähän se toimii. Se tunnistaa minkä tahansa äänähdyksen poraamiseks.
 
Re: Re: Mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi?

[
Mut ite mä haluisin katsastaa Capcom vs SNK 2 Fan Discin. [/B]

Mulla on toi Fan Disc mutta eipä siitä ole ihmeemmin iloa. Siinä pääsee kattelemaan niitä CvS2:n hahmojen kuvia tarkemmin (kuvat ovat samat kuin itse pelissä) ja sitten siinä on joitain matseja joita voi siirtää muistikortille ja katsella CvS2:ssa. Tuntuivat aika vaatimattomilta, kaikkia en ole vielä viitsinyt edes testata kun prosessi vaatii niin pirusti työtä - ensin Utopia - Fan Disc - hirvittävä latailu - Utopia - CvS2 - DC:n menu - delailu - ja alusta. Tyhjälle VMU:lle mahtuu muistaakseni kaksi replayta ja noita on parikymmentä.

Paras anti levyllä on savet suurimpaan osaan Capcomin peleistä (pl. mm Resident Evilit) ja niinpä esim. japaniversion MvC2:sta saa kokonaan auki. Muuten tuo ei ole mahdollista Japanin ulkopuolella.
 
Re: Re: Re: Mitkä pelit vielä puuttuvat kokoelmastasi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman


Mulla on toi Fan Disc mutta eipä siitä ole ihmeemmin iloa. Siinä pääsee kattelemaan niitä CvS2:n hahmojen kuvia tarkemmin (kuvat ovat samat kuin itse pelissä) ja sitten siinä on joitain matseja joita voi siirtää muistikortille ja katsella CvS2:ssa. Tuntuivat aika vaatimattomilta, kaikkia en ole vielä viitsinyt edes testata kun prosessi vaatii niin pirusti työtä - ensin Utopia - Fan Disc - hirvittävä latailu - Utopia - CvS2 - DC:n menu - delailu - ja alusta. Tyhjälle VMU:lle mahtuu muistaakseni kaksi replayta ja noita on parikymmentä.

Paras anti levyllä on savet suurimpaan osaan Capcomin peleistä (pl. mm Resident Evilit) ja niinpä esim. japaniversion MvC2:sta saa kokonaan auki. Muuten tuo ei ole mahdollista Japanin ulkopuolella.
Et haluis myydä tota jos se on niin kämänen? ;)
 
Tässä olis mun lista...vain tärkeimmät ja realistisimmat tulevaisuuden hankinnat...

Mark of the wolves
Capcom vs Snk 2
Sonic Adventure 2
Guilty Gear X
Jet Set Radio
Soul Calibur
Resident Evil 2, 3 tai Code Veronica
 
haluan kaikki pelit jotka minulta puuttuu.

mutta jos joku nyt pitäisi sanoa niin eilisestä lähtiin olen himoinnut carrieria eniten..=)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Boomer
Mark of the wolves
Tota kannattaa sitten metsästää nimellä Fatal Fury: Mark of the Wolves tai Garou: Mark of the Wolves.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Tota kannattaa sitten metsästää nimellä Fatal Fury: Mark of the Wolves tai Garou: Mark of the Wolves.
Enemmänkin tota kannattaa metsästää vasta sitten kun tämänhetkiset kaupat on loppuunkäyty.
 
Mulla ois listata vaikka kuinka pelejä joita haluaisin. tässä nyt muutamia joita tulee mieleen.

fire pro wrestling d
capcom vs snk 2
sega bass fishing 2
nhl 2k2
nfl2k1 tai 2k2
roommania #203
illbleed
seaman
le mans

jos jollain ois myydä näitä niin se ois hienoa!
 
Ylös Bottom