Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä konsolit omistat ?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Hieman päivitystä, eli kuten sigussakin seisoo: 2x Xbox (PALx2), 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C), GC, DC, C64, NES, Saturn, PS1, WSC (WonderSwan Color) ja N-Gage QD. Vuoden loppuun mennessä tulee vähintään yksi pelikone (NDS) ja mikäli kortit menee oikein, niin voisi olla vaikka 5:kin uutta (NDS, PSP, SNES, MD ja N64).
 
Olen joskus aikoinaan vastanut kysymykseen että Gamecube & PS2, mutta nythän on kaikki, vaan en pysty korjaamaan antamaani ääntä...

Tarkemmin:
2 * Gamecube (LANissa, toisessa myös GB Player), 2 * Playstation 2 (linkkikaapelilla), 2 * Xbox (LANissa), 2 * Dreamcast (linkkikaapelilla), 2 * GBA SP (linkkikaapelilla + GC-kaapeleilla), 2 * Nintendo 64, Sega Megadrive II & Super Nintendo.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Juu, tuli näistä vaihtoehdoista tuo kolmaskin täyteen, kun PS2 saapui hyvään kotiin.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Tervehdys.

Omistan tällä hetkellä seuraavat konsolit, itselläni tulee myös tuo konsoleitten määrä olemaan nousussa, mikäli rahaa alkaa tulemaan.

Mutta omistan seuraavat koneet:

-Sony playstation & playstation 2.
-Nintendo Gamecube.
-Nintendon 8-bittinen nes.

Tulevaisuudessa ainakin X-boxin olen ajatellut hankkia.

Mega_Gamer.
"Play for life.!"
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Itse en omista muuta kuin Xboxin, ja nykyajan konsoleista tuskin muita tulee hankittua. Yhdessä vaiheessa GC koukutti kamalasti (silloin kun ostin Xboxin kamppailin myös niiden kahden vaihtoehdon välillä), mutta minulla ei vaan ole rahaa kahden konsolin ylläpitämiseen ja peleihin. Nykyäänkin Xbox syö kaikki käteiseni.

Ehkä sitten seuraavan sukupolven konsoleista tulee se Nintendon oma hankittua, jos sille tulee tarpeeksi kiinnostavia pelejä. Tai sitten jatkan Microsoftin alistamana... :D
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Arcane sanoi:
Itse en omista muuta kuin Xboxin, ja nykyajan konsoleista tuskin muita tulee hankittua. Yhdessä vaiheessa GC koukutti kamalasti (silloin kun ostin Xboxin kamppailin myös niiden kahden vaihtoehdon välillä), mutta minulla ei vaan ole rahaa kahden konsolin ylläpitämiseen ja peleihin. Nykyäänkin Xbox syö kaikki käteiseni.

Ehkä sitten seuraavan sukupolven konsoleista tulee se Nintendon oma hankittua, jos sille tulee tarpeeksi kiinnostavia pelejä. Tai sitten jatkan Microsoftin alistamana... :D

No, itse olen tämän ongelman saanut karsittua lähes kokonaan. GC:n ostettuani ajattelin, että jos siihen hommaisi nyt sen Marion ja Zeldan, ehkä Metroid Primen. XB:tä hankkiessa ajattelin hommata sille vain Ampedin ja Halon, ehkä tulevaisuudessa pari peliä ostan mikäli kiinnostavia tulee. No nyt on kaikille koneille niin monta peliä, etten edes uskalla laskea, mutta en minä oikeastaan sen enempää ole pelejä ostanut kuin yhden konsolin omistajanakaan. Jos ennen ostin 12 peliä vuodessa PS2:lle nyt ostan 12 peliä vuodessa GC:lle, XB:lle ja PS2:lle. Luku oli siis vain esimerkki..
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Itselläni on GameCube ja Nintendon aiemmat konsolit paitsi Gameboyt.


PS, PS2 ja XBox:ia olen ajatellut ostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

Tällä hetkellä hyllyssä lepää vain Xbox mut lähitulevaisuudessa tuun ehkäpä ostamaan PS2:n uuden version
 
Noista vaihtoehdoista omistan vain PS2:sen.
Muita on sitten PSX, Nintendo64, Gameboy Color, Sega (siis vanha), Nintendo (vanha) ja Subor.
 
Vastaus: Mitkä konsolit omistat ?

2x Xbox, Gamecube ja PS2. Muita on: GBA, NES, SNES, N64 ja Dreamcast.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom