Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mittatilauskengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Tsekatkaa http://www.leftfootcompany.com

Olin eilen stockalla, ja tilasin tuon firman popot. 160euroo mittatilauskengät. Voi messuilla ravailu helpottua, sillä mulla ainakin on ongelma jalat. Siis kun ostaa standardikokoja.
Tämä on siis tarkoitettu lähinnä vähän iäkkäämmälle konsoliporukalle.

Huom! Mulla ei siis ole mitään kytköksiä firmaan, ajattelin vaan mainita asiasta, koska minä ainakin olen aina haaveillut mittatilauskengistä, mutta ne ovat olleet aina hinnaltaan liian korkealla.

Joo mullakin on vanhemmiten tullut 2jalkaongelmia", joten ostanen tuolta ittelleni kesäkengät. Tonni vanhaa rahaa on vähän siitä, että ei ole selkä/nilkat kipeänä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Joo mullakin on vanhemmiten tullut 2jalkaongelmia", joten ostanen tuolta ittelleni kesäkengät. Tonni vanhaa rahaa on vähän siitä, että ei ole selkä/nilkat kipeänä...

Mun kengät tulee 26.4.
Mä voin sitten raportoida. :D

Hieman voisi säästää kyllä tossa signaturen pituudessa, jos meinaat useamman viestin tänne kirjoittaa...

Mutta onkos kukaan ostanut niitä mittatilauslenkkareita muuten? Mistä niitä saa, olikosse Karhu vai mikä? Ainakin Asicsilla saa sovitettuja lenkkareita.

Jore, RammatRaihnaisetNörtitFIN Admin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Popot tuli.
Ei ole muuten huonot...
Kengän sisällä lukee: Custom made for:Mun nimi :D
Heheh siistii.

Voi perkule. Tuli kyllä kade olo. Omat kengät... Mites ne istuu jalkaan? Hitto on taas kesä tulossa ja veneily imee rahat, joten taitaa kenkien osto jäädä talveen... Ja lisäksi ensi viikon olen Kyproksella sukeltamassa. Voittaisipa lotossa, jotta saisi kenkärahat...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

:D Arvaa. :D

Meinaatko nukkua ne jalassa? Älä näytä niitä monoja naapureille. Ne tulee kuitenkin kateelliseksi ja ostaa vähintään kahdet samanlaiset...

Minkäs tyyppiset kengät ne on?
En meinaa löytää mistään kunnon kengistä kokoja, kun toisissa 44 on sopiva ja toisissa 46 pieni. Pitää jotkut käydä ostamassa nyt tällä viikolla.

Tästä tuli puhetta tuolla irkin puolella.
Kerro kuulumisia kenkien osalta ja onko olleet kovassa käytössä?
Nukutko vieläkin ne jaloissa vai oletko jo päässyt siitä eroon?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
No jaa..
Jos on tapana nukkua kengät jalassa, niin eiköhän jalat tipu jossain välissä pois.

Mikä hiton kenkäfetissikanava tästä on tullut :rolleyes:

Mulla on työkenkinä varmaan päälle kymmenenvuotta käytössä olleet jotkut Citymarketin ruskeat keinomokkanahkaiset kävelykengät. Reikiä on pikkuvarpaan kohdalla ja pohjalliset riekaleina, mutta en vaihda ennenkuin pohjat lähtee irti!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Tästä tuli puhetta tuolla irkin puolella.
Kerro kuulumisia kenkien osalta ja onko olleet kovassa käytössä?

Kengät ovat palvelleet hyvin ja ovat edelleen käytössä. Tosin ei päivittäisessä, koska siihen ne on liian komiat. Mutta messuilua ne ovat hyvin kestäneet ja ovat erittäin mukavat popt jalassa.
+ tietty niissä lukee custom made for "minä", joka on aina siistiä :)

Ylös Bottom