Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miullekki splinter cell apuva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SotaPapu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SotaPapu

New Member
Okei, eli mä oon aika pelin alussa, en oo viellä saanu thermal visionia, ja ongelma on seuraava: Mun tehtävä on tällä hetkellä kuunnella kahen hemmon (nimiä en muista)keskustelua lasin läpi hissiin tjsp, ja tämä hissi on aukiolla jossa on se ruma iso patsas. Mutta sillä aukiolla (nimi tais olla courtyard) on jotkut liikken, lämmön tjsp paljastimet, jotka pitäis pystyä sammuttamaan joltai koneelta south wingistä. Mä en tajuu miten sinne south wingiin pääsee, voiko joku plz kertoa.

Btw sanokaa ihmeessä jos on liian epäselvä, voin tarkentaa :o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SotaPapu
Okei, eli mä oon aika pelin alussa, en oo viellä saanu thermal visionia, ja ongelma on seuraava: Mun tehtävä on tällä hetkellä kuunnella kahen hemmon (nimiä en muista)keskustelua lasin läpi hissiin tjsp, ja tämä hissi on aukiolla jossa on se ruma iso patsas. Mutta sillä aukiolla (nimi tais olla courtyard) on jotkut liikken, lämmön tjsp paljastimet, jotka pitäis pystyä sammuttamaan joltai koneelta south wingistä. Mä en tajuu miten sinne south wingiin pääsee, voiko joku plz kertoa.

Btw sanokaa ihmeessä jos on liian epäselvä, voin tarkentaa :o

Ei kannata masentua heti, kun ei pääse eteenpäin...

Tarkenna vähän...

Eli olet siellä aukiolla, jossa on se iso patsas?
ja siellä on vartijoita, jotka tulivat sieltä
ovesta edestä?
ne kiertelee ympäriinsä? kö?
 
Ei vaan sen aukion jossai nurkassa on hissi, jossa keskustelee Grinko ja Masee hississä courtyardissa, missä on laser grid sensor. Mun pitää laser micil kuunnella niitten keskustelua. Mutta sillä aukiolla on laser grid sensor tjsp jonka ohi ei pääse helposti. Sinne aukiolle mennään parvekkeelta, ja ku sinne parvekkeelle menee, ni näkyy demo missä joku menee polttamaan tupakkia, ja se avaa yhen ikkunan. Ränniä pitkin pääsee sinne ikkunalle, mutta ne laser grid sensorit hälyttää, ja mission failed. Painan starttia ja notes, siellä lukee että laser grid sensor can be deactivated in the South Wing Main Hall with a computer. Mä en tajuu miten siit pääsee eteenpäin. Mutta kokeilin äsken, ni menin sieltä parvekkeelta sillee et kiipesin ränniä pitkin aukinaiselle ikkunalle, ammuin 2 lamppua siitä vierestä että siin on ihan pimeetä, menin aukinaisesta ikkunasta sisään ja pääsin eteenpäin. Mutta ku kokeilin uudestaa ni tuli hälytys, ja tossa teht. ekasta hälytyksestä mission failed.
Siis tää tehtävä on 2, eli Level 3, Aluks Training, sitte police precint, sitte tämä, eli
 
Ylös Bottom